یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35351 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مستندی به وسعت عاشورا ۱۴۰۰ سال که نه هزاران سال بگذرد عاشورا در سویدای نهان خانه انسانهای آزاده زنده خواهد ماند. حتی درخفقان هم، دلها به یاد حسین خیمه و حرم می شودچراکه ظلم ستیزی مظلومانه وآزادگی امام حسین و یارانش درنهضت کربلا هرگز فراموش نخواهد شد که راه سرور و سالار شهیدان راه حق […]

مستندی به وسعت عاشورا

۱۴۰۰ سال که نه هزاران سال بگذرد عاشورا در سویدای نهان خانه انسانهای آزاده زنده خواهد ماند.

حتی درخفقان هم، دلها به یاد حسین خیمه و حرم می شودچراکه ظلم ستیزی مظلومانه وآزادگی امام حسین و یارانش درنهضت کربلا هرگز فراموش نخواهد شد که راه سرور و سالار شهیدان راه حق الگوی همه حق طلبان هست.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در عصری که دشمنان تا بن دندان مصلح به صلاح های مختلف بیولوژی فرهنگی هستند محرم و صفر بازه زمانی بسیار مغتنمی برای احیای ارزشها در دل خداجویانی است که در مدار مغناطیس تبلیغات ناجوانمردانه غربیان قرار گرفته و سم تهفن آن وجودشان را مسموم نموده است.

مستندی به وسعت عاشورا

در کنار ده شب موکب داری پذیرایی سپاه ناحیه آمل بهمراه سخنرانی در تبیین نهضت عاشورا شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین، اقدام فرهنگی سپاه ناحیه آمل هر چند بدون تبلیغات و فراخوان مردمی در این زمان یاد و خاطره کربلائیان را در دهه اول محرم زنده کرد.

مستند سازی صحنه هایی از واقعه دشت نینوا در فضای کرب و بلایی مکان زمین ورزشی سپاه ناحیه آمل یکی از اقدامات زیبای فرهنگی است که نیاز به راوی و روایتگری نداشت چون خود واضح و گویای حق مطلب است که لحظه لحظه ملکوتی روز عاشورا را به تصویر کشانده است.

لحظاتی از غم درد کشیدن شاهدان ظلم بر اولاد پیامبر و یاران باوفایش توسط حرمله ها و یزیدیان در خیمه های تل زینبیه تا شهادت آنها و برنیزه کردن سر شهداء و شهادت علمدار دشت کربلا ابوالفضل العباس و حضرت علی اصغر و ظهر عاشورا

عاشورا الگوی فرهنگ ایثار و شهادت

در ادامه این مستند حاضران می توانند، دفاع جانانه آزادگی حق طلبانه جوانان وطن در ۸ سال دفاع مقدس را که برگرفته از شعائر نهضت حسینی است و صبوری زینب وار زنان و مادران سرزمین ایران را در بهبوحه انقلاب و جنگ تحمیلی شاهد باشند.

مستندی به وسعت عاشورا
مستندی به وسعت عاشورا

مستندی به وسعت عاشورا
مستندی به وسعت عاشورا seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید