شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36032 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مقاومت سال ۶۰چراغ راه است به ریاست قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و با حضور ذات اله زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، مهدوی فر مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران ، برخی از مدیران استانی و شهرستانی و تعدادی از اعضای حفظ آثار و نشر ارزش‌های […]

مقاومت سال ۶۰چراغ راه است

به ریاست قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و با حضور ذات اله زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، مهدوی فر مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران ، برخی از مدیران استانی و شهرستانی و تعدادی از اعضای حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس و جمعی از یادگاران حماسه اسلامی ششم بهمن در سالن ششم بهمن فرمانداری آمل برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ذات‌ اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل با خوش آمدگویی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را نمادی از وحدت و همدلی مردم آمل دانست و افزود: مردم آمل بدون کمترین امکانات در میدان نبردبا کمونیست ها و مخالفان نظام شجاعانه جنگیدند و با اهدای ۴۱ شهید نام آمل را جاودانه کردند .

برگزاری مراسمات ششم بهمن

زارعی ادامه داد:بایستی تمام دستگاه‌های اجرایی پای کارباشندو هرگونه امکانات موردنیازرادرجهت هرچه باشکوه‌تر برگزار نمودن مراسم در اختیار ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن قرار دهند .

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز با تشکر از فرماندار و حاضرین درجلسه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفته و اقدام وحشیانه در شهادت مظلومانه مردم فداکار غزه و فلسطین را محکوم و بیان داشت : شاهد اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل هستیم که بیش از ۱۶۰۰۰ مردم بیگناه را به خاک و خون کشید که ۷۰ درصد آنان کودکان و زنان بودند ، و ابراز همدردی در جلسات زمینه تنفر و انزجار ما را نسبت به این رژیم جعلی می رساند .

عزیززاده گرجی افزود : حماسه طوفان الاقصی بر گرفته ازحماسه های جمهوری اسلامی وبرگرفته از روحیه انقلابی و بسیجی است که در راس آن مکتب حاج قاسم سلیمانی است .

مقاومت سال ۶۰چراغ راه است

به گفته گرجی حماسه مقاومت اسلامی سال ۶۰ که باحضور وهمت مردم بوقوع پیوست که در وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) نام آن ذکر گردید، برای زنده نگهداشتن آن همواره همه ما باید تلاش نماییم تا این حماسه چراغ راه آیندگان باشد .

گرامیداشت ایام مقاومت و ایثار مردم

معاون استاندار تصریح کرد: برخی از این اتفاقات آنقدر ارزشمند است که باید به خاطر آن همه تلاش مضاعف نمایند تا یاد و نامشان جاوید بماند.

عزیززاده بااشاره به بیانات رهبردرخصوص حماسه های تاریخی” این حماسه ها نباید فراموش بشود و دلیل آن این است که تاریخ درس آموز است و عبرت آموز و پیام دارد برای دشمنان ما” تاکیدکرد: حماسه ششم بهمن یک سبقه مردمی داشت چه بسا این اتفاق به دست مردم افتاد تا با اراده مردم به پیروزی برسد که وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها است در برنامه ریزی و اجرای مصوبات همکاری داشته باشند .

نماز جمعه امسال مصادف باگرامیداشت ششم بهمن

باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که فعالیت ها باید مردمی باشد . امسال ششم بهمن در روز جمعه است که همه ائمه جمعه سراسر کشور در این روز می بایستی حماسه اسلامی ششم بهمن را یاد کنند. صدا و سیما باید از چهره ها یاد کنند و برنامه های این حماسه را پوشش دهند .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید