یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36029 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

استفاده ازنظرات بانوان آملی مدیریت و نقش بی بدیل بانوان درتصمیم گیری های اجتماعی برکسی پوشیده نیست. باتوجه به دغدغه مندی مادران و بانوان که جمعیت بالایی را از جوامع دربرگرفته اند، راهکارهای این قشرتاثیرگذار برای برون رفت از مشکلات جوامع، با دعوت از بانوان صاحب نظر در نشست های هم اندیشی نقش آفرینی بانوان […]

استفاده ازنظرات بانوان آملی

مدیریت و نقش بی بدیل بانوان درتصمیم گیری های اجتماعی برکسی پوشیده نیست.

باتوجه به دغدغه مندی مادران و بانوان که جمعیت بالایی را از جوامع دربرگرفته اند، راهکارهای این قشرتاثیرگذار برای برون رفت از مشکلات جوامع، با دعوت از بانوان صاحب نظر در نشست های هم اندیشی نقش آفرینی بانوان دوچندان خواهد شد و چه بسا گره کوری از چالش های جامعه بدست اندیشمندان زن باز شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه آمل برای برگزاری نشست آزاداندیشی تریبون آزاد و پاسخگویی به سوالات جوانان و مردم در خصوص انتخابات و مسائل روز اعلام آمادگی کرد.

فاطمه رحمانی، مدیریت کمیسیون اموربانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل هدف از برگزاری نشست هم اندیشی بانوان درخصوص مسائل روز را اینگونه بیان کرد: مشارکت و حضور بانوان توانمند درحل مسائل و مشکلات عرصه های مختلف اجتماعی می تواند تاثیر خوبی برعملکرد مسئولین داشته باشد.

استفاده ازنظرات بانوان آملی

وی دراین خصوص تصریح کرد: برای حضوربیشتر بانوان در صحنه های اجتماعی شهرستان آمل برآن شدیم، ماهانه این نشست ها ادامه داشته باشد با نقد و بررسی چالش ها از ایده های بانوان صاحب نظر استفاده کنیم که تبعا درتصمیم گیری های مسئولین موثر خواهدبود.

برگزاری تریبون آزاد

قابل ذکراست: دراین نشست مسئول بسیج جامعه زنان برای برگزاری نشست آزاد اندیشی تریبون آزاد و پاسخگویی به سوالات جوانان و مردم در خصوص انتخابات و مسائل روز اعلام آمادگی کرد.

بررسی چالش های پیش روی شهرستان آمل

بانوان حاضر نیز با بیان چالش های اجتماعی شهرستان آمل از قبیل رسیدگی به وضع تکدیگری و معتادین و مساله بیماری زای زباله برای برون رفت از مشکلات و معضلات خواستار همکاری مسئولین امر شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید