جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36035 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حرکت انقلاب تا ظهورمهدی درایام فاطمیه دوم هشتمین سالگردشهیدروح الله صحرایی باحضور مسئولین شهرستان و خانواده شهداء بامیزبانی شهید خوشنام سالگردی متفاوت و باشکوهتر ازسالهای گذشته در روستای پلک سفلی برگزارشد. شهید مدافع حرم روح الله صحرایی در ۲۴ دى ۱۳۶۲ در روستای پلک سفلی شهرستان آمل متولد شد. بعد از گرفتن دیپلم، با اینکه […]

حرکت انقلاب تا ظهورمهدی

درایام فاطمیه دوم هشتمین سالگردشهیدروح الله صحرایی باحضور مسئولین شهرستان و خانواده شهداء بامیزبانی شهید خوشنام سالگردی متفاوت و باشکوهتر ازسالهای گذشته در روستای پلک سفلی برگزارشد.

شهید مدافع حرم روح الله صحرایی در ۲۴ دى ۱۳۶۲ در روستای پلک سفلی شهرستان آمل متولد شد. بعد از گرفتن دیپلم، با اینکه بخاطر جانبازی پدر از رفتن به سربازی معاف بود ولی با علاقه به سربازی رفت و در ارتش خدمت کرد و در سال ۸۶ وارد سپاه شد. وى براى دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت و در تاریخ ۱۶ آذر ۹۴ آسمانی شد.

سردارسپاه اذعان داشت: به رسانه های داخلی باید بیش از اینها توجه کرد چرا که جنگ بعدی جنگ رسانه هاست که براساس عقیده با هم می جنگند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردارمیرشکاردراین مراسم که مصادف با روز دانشجو بود به چرایی نامگذاری این روز پرداخت و گفت: اگرروزدانشجویی است بخاطر مقاومت و شهادت ۳ نفر از دانشجویان ۷۰ سال پیش یعنی سال ۱۳۳۲ که برای اولین بار دانشجویان ما وارد میدان مبارزه برعلیه استکبار شدند و تحصن کردند نامگذاری شد.

حرکت انقلاب تا ظهورمهدی
حرکت انقلاب تا ظهورمهدی
seyyedeamol.ir

حرکت انقلاب تا ظهورمهدی

وی با اشاره به چهره های فاخرادبی وعلمی کشور ادامه داد:درحالیکه ما چهره هایی مثل ابن سینا، رازی، فردوسی و سعدی و امثالهم را داشتیم در آن دوران استکبار جهانی با طرح قانون کاپتالاسیون ما را در جهان بعنوان وحشی معرفی کرد.

مقاومت مردم ایران

 به گفته سردارعلیجان میرشکار: و مردم با ادغام استکبارستیزی غرب و استکبارستیزی داخل در۱۵ خردادهم برای رسیدن به حق ملت چندصدهزار شهید دادند و گفته امام راحل بود که فرمود: «سربازان من در گهواره ها و درکوچه ها هستند» تا سال ۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید و چهره استکبار با زیبایی هرچه بیشترنمایان شد و همه مردم معرفت دینی پیدا کردند.

هوشیاری دانشجویان انقلابی

وی همچنین افزود: آنجایی که آمریکا می خواست مسیرانقلاب را تغییر دهد باز این دانشجویان بودند که با تسخیر لانه جاسوسی هویت معرفتی خود را نشان دادند.

سردارمیرشکار به قائله جنگل و حماسه مقاومت ۶ بهمن اشاره کردو بیان داشت: دربرهه دیگر اتحادیه کمونیست ها برای شمال کشور برنامه داشتند تا در آنجا مستقرشوند اما مقاومت مردم آمل حماسه ای را شکل داد و امام راحل از مردم آمل تشکرکرد.

انواع جنگهای استکبار و مقاومت ایرانیان

وی تاکیدبراینکه بعد از دفاع مقدس هم استکبار دست از انقلاب  ایرانیان برنداشت، ابرازکرد: بعد از جنگ سخت با انواع جنگهای نیمه سخت و ترور، جنگ نرم و جنگ ترکیبی و راه انداختن شعار نیل تافرات داعش را بجای اسرائیل در منطقه مستقر کرد که کودکان درگهواره سربازان امام با دفاع از حریم آل الله وحرم به میدان آمدند و اگر نبودند حرکت حیدری ها، صحرایی ها و حاجی زاده ها و دیگر شهدای عزیز ما الان اینجا نبودیم.

ماموریت سنگین شیعه

میرشکارخاطرنشان شد: این مسیرسخت است و بعنوان شیعه ماموریت سنگینی داریم و ماموریت این است تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و جهانی که ما بدنبال اسلام ناب محمدی برای همه جهان هستیم تا ظهور حجتش درآخرالزمان این مبارزه اعتقادی است.

تغییرشعار

وی همچنین یادآوری کرد: حرکت شهدای انقلاب را شهدای دفاع مقدس تکمیل کرد و حرکت شهدای دفاع مقدس را شهدای مدافعان حرم و این شعار که می گوید «شهداءشرمنده ایم» باید به شعار« شهداء آماده ایم» تبدیل شود.

جنگ بعدی جنگ عقاید هست

سردارسپاه اذعان داشت: به رسانه های داخلی باید بیش از اینها توجه کرد چرا که جنگ بعدی جنگ رسانه هاست که براساس عقیده با هم می جنگند.

حرکت انقلاب تا ظهورمهدی
حرکت انقلاب تا ظهورمهدی seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید