سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34344 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ما مدیون مادران شهداییم تمام درد هجران را پشت تبسمی زیبا و درعین حال معنادار پنهان می کند تا مبادا دشمن شاد شویم، آری اینجا ایران است ، همان ایرانی که زنان غیرتمندش با کاسه ای آب و قرآن بدست پاره های تن خود را برای حفظ خاک و ناموس و امنیت کشور بدرقه کرده […]

ما مدیون مادران شهداییم

تمام درد هجران را پشت تبسمی زیبا و درعین حال معنادار پنهان می کند تا مبادا دشمن شاد شویم، آری اینجا ایران است ، همان ایرانی که زنان غیرتمندش با کاسه ای آب و قرآن بدست پاره های تن خود را برای حفظ خاک و ناموس و امنیت کشور بدرقه کرده اند تا نام ایران و ایرانی با برپایی بیرق ۳ رنگی که نشان ازایثار برای آزادگی و جاودانگی است تاابد در چهار سوی این کشورکهن ماندگارشود و این همه خاطرات افتخار آفرین اوست که سالهاست برزبان می راند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردار سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا با زبان شیوای محلی مازندرانی با بانوان آملی از جنس ایثار، شهامت، شجاعت و ارزشهای معنوی مدیریت خانواده گپ خودمانی داشت.

میرشکار جایگاه مادران و همسران شهداء ۸ سال دفاع مقدس و حریم حرم آل الله را همراستای جایگاه حضرت ام البنین خواند و افزود: اگر ام البنین آن روز فرزندانی را تربیت کرد که سرباز امام حسین(ع) شوند؛ دربیتی زندگی کرد که حسنین و علی ابن ابیطالب در آن بودند.

ما مدیون مادران شهداییم
ما مدیون مادران شهداییم
seyyedeamol.ir

مادران شهداء شاگردان مکتب امام حسینند.

وی همچنین تصریح کرد: شما مادران شهداء یکی از شاگردان مکتب امام حسینید.

میرشکار با اشاره به مکتب ارزشی بنیانگذار انقلاب بیان داشت: ۹۵ درصد از شما عزیزان امام خمینی را از نزدیک ندیده بودید، یا از تلویزیون یا از رادیو صدا وبیاناتش را دیدید و با مکتب او آشنا شدید، اما همان کاری را کردید که ام البنین آن روز برای امام حسین انجام داد.

این سردار جبهه های دفاع مقدس مادران و همسران شهداء را نمونه ای از پایداری بر ایمان و ارزشها و صبر توصیف و اذعان داشت: یکی از این نمونه ها مادر ۳ شهید محمدزاده از شهرستان محمودآباد هست که با لباس سبز پاسداری و اسلحه کلاش به دست برای مراسم تشییع هریک از شهدایش حضور پیدا کرد و گفت:” دشمن فکر نکند با مرگ فرزندان ما پیروز شد، امروز من بجای فرزندانم یک پاسدار وطنم”

سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار در ادامه عنوان کرد: کجای تاریخ چنین ایثارگری از قشر زنان دیده شده است؟!

 

ما مدیون مادران شهداییم

وی باتاکید براینکه انقلاب مامدیون مادران و همسران شهداست ابرازداشت: سربند فرزندت را ببندی به امید اینکه برود برای نبرد با دشمن و دیگر باز نمی گردد، این حال شما را فقط حضرت زهراء و حضرت ام البنین می داندو بس.

میرشکار تاکید کرد: دیگراز کسی هم توقع نداشته باشید چون آنقدر جایگاه شما رفیع هست که کسی نمی تواند بیاید وبگوید اجر تو چیست؟ جایگاه تو چیست؟ و مقام تو کجاست؟ اینجا کسی نمی تواند چون شما درآنجا همنشین حضرت زهراء هستید و دیگر توقعی نیست.

 این سردارجبهه هاازهمسران شهداءاینچنین یادکردو گفت:بانوان جوانی که سرپرستی فرزندان شهیدشان را بعهده گرفته اند این جایگاه نه با تحسین ما و نه با تعظیم ما جبران پذیر نیست، مگر نگاه و توجه خانم فاطمه زهراء.

درخواست سردارمیرشکار از مادران شهداء

درپایان علیجان میرشکار خطاب به مادران و همسران شهداء گفت: می دانم بعضی از وقتها دلتان خیلی تنگ شهیدتان می شود و لحظاتی است که دلتان از این دلتنگی می شکند، درآن لحظه ملکوتی با ذکر صلوات به یاد من هم باشید، چراکه من هم دلتنگ آویش و طاهری و هم رزمانم هستم، تورا به جان شهیدتان درآن لحظه ملکوتی ارتباط، من راهم به ذکر صلوات یادکنید تا دوستان شهیدم مرا در جمع خود بپذیرند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید