شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34354 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سینما منشااثر درفرهنگ جامعه است مراسم تکریم مقام ۱۶بازنشسته مجموعه سینمایی مازندران همزمان با اتمام دوره خدمت حسن مصطفایی مدیریت سینما بهمن آمل، به همت دفتر امور سینمایی مازندران به مدیریت سید سعید پورقاسم  برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مراسم تکریم از بازنشستگان عرصه سینما باحضور مهدی معصومی گرجی ریاست حوزه هنری […]

سینما منشااثر درفرهنگ جامعه است

مراسم تکریم مقام ۱۶بازنشسته مجموعه سینمایی مازندران همزمان با اتمام دوره خدمت حسن مصطفایی مدیریت سینما بهمن آمل، به همت دفتر امور سینمایی مازندران به مدیریت سید سعید پورقاسم  برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مراسم تکریم از بازنشستگان عرصه سینما باحضور مهدی معصومی گرجی ریاست حوزه هنری استان ، امیر امیرنیا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل و برخی از مسئولین سپاه، انتظامی، نهاد کتابخانه ها ، بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان و علاقمندان به منظور تجلیل از روسا و کارکنان سینمای مازندران پس از ۳۰ سال فعالیت و تلاش در عرصه سینماگردانی با اهدای لوح تقدیر و هدایا برگزار شد.

محمدعلی کرمی سرپرست سینمابهمن آمل با ابرازخوش آمدگویی  از زحمات مصطفا یی برای حفظ ارزش های فرهنگی، هنری عرصه سینما درشهرستان واستان قدردانی کرد و گفت: برای بازماندن سینما و ارائه خدمات به مردم از شیفت صبح تا پاسی از شب مستلزم دوری از خانواده است که باصبر و تحمل این خدمات طی ۳۰ سال ادامه داشت و ما امروز قدردان آن زحمات هستیم.

سینما منشااثر درفرهنگ جامعه است
سینما منشااثر درفرهنگ جامعه است
seyyedeamol.ir

راه اندازی کافه سینما

امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل از راه اندازی کافه سینما دراین شهرستان خبرداد و افزود: این محل می تواند مرکزی برای گفتگوهای هنری و تبادل نظر کارگردان‌های شهرمان با منشا اثری برای هنرشهرمان باشد.

احیای انجمن سینما گران درآمل

وی تاکیدکرد: امیدواریم آقای مصطفایی ما را رها نکندتاتجربیات خود را به جوانان انتقال دهد و در ادامه انجمن سینماگران، احیا شود.

سینما منشااثر درفرهنگ جامعه است

رییس فرهنگ ارشاد آمل با اعلام اینکه جایگاه سینما در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارزشمند هست اظهارداشت: تولید هر یک از کارهای فرهنگی و هنری توسط سینماگرانی اتفاق می‌افتد که به فرهنگ و هنر جامعه خود اهمیت می‌دهند.

وی همچنین بیان داشت: اگر این فعالان هنری به تولید فیلم نمی‌پرداختند مطمئنا وقایعی از تاریخ یک کشور به ثبت نمی‌رسید و فرهنگ و هنر آن جامعه از بین می‌رفت.

امیرنیا قدردانی و تقدیر از تولیدکنندگان و عوامل سینمایی بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: هریک ازآنها در شادی و نشاط مردم تاثیربسزایی دارند و باید همیشه قدردان این عوامل هنری بود.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایا از کلیه بازنشستگان تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید