جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34726 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مازندران درتحقق شعارسال سید محمود حسینی پور در پنجمین روز از سال نو در دیدار نوروزی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، از همه مدیران خواست با رفع و رجوع کار مردم، افزایش تولید، جذب سرمایه گذاران و توسعه زیرساخت با حفظ وحدت رویه دستگاههای مجری به تحقق شعار سال کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری […]

مازندران درتحقق شعارسال

سید محمود حسینی پور در پنجمین روز از سال نو در دیدار نوروزی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، از همه مدیران خواست با رفع و رجوع کار مردم، افزایش تولید، جذب سرمایه گذاران و توسعه زیرساخت با حفظ وحدت رویه دستگاههای مجری به تحقق شعار سال کمک کنند.
به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندار مازندران با تاکیدبراینکه برای رسیدن به اهداف شعارسال «مهار تورم،رشدتولید» نمی‌توانیم و نمی‌شود در استان معنا ندارد و باید مسوولان تمام قد برای پیشرفت کشور تلاش کنند، ابراز داشت: اگرمدیری می‌خواهد رابطه خود را با استاندار قوی کند نباید بگذارد که مردم در ادارات معطل شوند و به معنای واقعی؛ حمایت از سرمایه گذاران و توسعه و رفع مشکلات زیرساختی افزایش یابد.

مازندران درتحقق شعارسال

وی با اشاره به تلاش مدیران در سال گذشته خاطرنشان شد: سال گذشته مدیران اراده کردند تا بعد از ۱۰ سال رشد اقتصادی استان به بیش از سه درصد رسید و از حالت منفی خارج شد.

مازندران

استاندار مازندران تصریح کرد: در ابتدای دولت سیزدهم برخی از دشمنان و معاندان داخلی با نقد غیرمنصفانه مسوولان را تخریب می‌کردند و این هجمه‌ها سابقه نداشت و دشمن تمام توان خود را بکار برد، اما نتوانست این دولت را منزوی کند.

حسینی پور در ادامه گفت: اما این تخریب‌ها نتوانست مانع کار و فعالیت مسوولان دولت سیزدهم شود بطوری که روند افزایشی تورم متوقف شد و تورم ۵۸ درصدی را به حدود ۴۰ درصد رساندند.

ارتقاء ۳ درصدی اقتصاد مازندران

وی همچنین افزود: رشد اقتصادی ۱.۵ درصد کشور به حدود سه درصد ارتقاء یافت که این امر با تلاش دولت حاصل شد و با این اقدامات خون تازه در اقتصاد کشور تزریق شدو فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های کشاورزی ایجاد شد و حتی کشت گندم در استان مازندران به حدود ۷۰ درصد افزایش یافت.

حسینی پور به موفقیت‌های دولت سیزدهم در بخش نفت اشاره و اظهارداشت: دولت نه تنها توانست قیمت نفت را ارتقا دهد بلکه در فروش نفت نیز شاهد افزایش بودیم بطوریکه تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

تعاملات ایران با کشورهای منطقه

به گفته نماینده عالی دولت در مازندران: ایران با عضویت در سازمان شانگ‌های به موفقیت‌های لازم در زمینه افزایش تعاملات و ارتباطات با کشور‌های منطقه دست یافت وبسیاری ازکشور‌ها ازجمله چین دراوج اغتشاشات استقبال گرمی از جمهوری اسلامی ایران داشتند.

حسینی پورگفت: اگر مسوولی در سال گذشته کم کاری کرده و حق الناس در آن رعایت نشده باید تلاش مضاعف کند تا آحاد مردم رضایت پیدا کنند و با شناسایی و حل مسئله می‌توان برای گره گشایی ازمشکلات آحاد جامعه گام برداشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید