شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34717 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بازارآمل پایلوت امن مازندران نتیجه جوانگرایی مدیریتی در گزارش عملکرد چندماهه حمزه نوا ریاست اتاق اصناف شهرستان آمل کاملا مشهود بود. ضیافت شام پایان سال اتاق اصناف و اداره صمت شهرستان آمل با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل به همراه معاونین و داوودی شهردارآمل و روسای اتحادیه صنفی شهرستان آمل در تالار پذیرایی آریا برگزارشد. […]

بازارآمل پایلوت امن مازندران

نتیجه جوانگرایی مدیریتی در گزارش عملکرد چندماهه حمزه نوا ریاست اتاق اصناف شهرستان آمل کاملا مشهود بود.

ضیافت شام پایان سال اتاق اصناف و اداره صمت شهرستان آمل با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل به همراه معاونین و داوودی شهردارآمل و روسای اتحادیه صنفی شهرستان آمل در تالار پذیرایی آریا برگزارشد.

به گفته فرماندار شهرستان آمل، اصناف جزء هوشمند ترین اقشارجامعه ماهستند که درلحظات ضروری بهترین انتخاب را برای ما رقم می زنند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره اصناف شهرستان آمل کسبه و بازاریان را سربازان خط مقدم جبهه مقاومت جنگ اقتصادی خواند و افزود: درهمه عرصه ها و اتفاقات سطح کشور این بازاریان بودند که از لحاظ معنوی و حتی مالی برای خدمت رسانی به مردم ایستادگی کردند.

بازارآمل

امیرحسین حمزه نوا با اشاره به اغتشاشات گذشته بیان داشت: این بازاریان آملی بودند که باتوجه به تهدیدات معاندین هوشمندانه شهرستان آمل را به امن ترین شهر استان تبدیل کردند.

وی از ۷۱ شهید از اصناف آمل خبر داد و اظهارداشت: انشاالله درسال آینده برای گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان آمل یادواره ای را برگزازرخواهیم کرد.

 طبق گزارش عملکرد ریاست اداره اصناف شهرستان آمل طی سال ۱۴۰۱ تعداد  ۴۲۶۷ نفر در سامانه صنفی این شهرستان ثبت نام نمودند که برای ۲۵۲۷ متقاضی پروانه کسب صنفی صادرشد و ۱۵۱۵ پروانه کسب نیز برای صاحبان مشاغل درسطح شهرستان تمدید شد.

وی با اعلام اینکه برای ارتقاء سطح آگاهی اصناف ۶۲ دوره کلاس های آموزشی احکام تجارت و کار برگزارشد، اذعان داشت: تعداد مکاتبات انجام شده از طریق اتوماسیون ۱۶۴۳ مورد بود که از سوی اتحادیه های صنفی ۲۹۰۰ شغل در سامانه به ثبت رسیده است.

بازارآمل پایلوت امن مازندران

حمزه نوا درگزارش کاری خود به ۱۰۶۵۰ مورد بازرسی پرداخت و ابراز داشت: درسال ۱۴۰۱ تعداد ۴۴۳ شکایات مردمی را داشتیم که از این تعداد ۴۰۲ فقره از پرونده ها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی همچنین تصریح کرد: درخصوص یکپارچه سازی حوزه اطلاع رسانی و گزارشات اتحادیه با اصناف نیز راه اندازی وب سایت رسمی اتاق اصناف آمل و  نشریه داخلی این اداره و اختصاص بیلبرد تبلیغاتی برای اتاق اصناف با همکاری شهرداری و عقد قرارداد با مراکز فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از دیگر اقدامات موثر در بهبود روندکار اصناف شهرستان آمل هست.

بازارآمل پایلوت امن مازندران
بازارآمل پایلوت امن مازندران
seyyedeamol.ir

در ادامه برنامه مهندس باقری رئیس اداره صمت شهرستان آمل هم عنوان کرد: مجموعه خانواده ۴۰۰ نفره اداره صمت شهرستان آمل که شامل اتحادیه های صنفی و مدیران اجرایی هستند همه ما عضو بدنه یک خانواده بعنوان حوزه اقتصادی بازار شهرستان حساب می شویم.

 وی نقش اصناف را درشکل گیری تحولات کشور بی بدیل دانست و خاطرنشان شد: همه بار اقتصادی کشور بر دوش بازاریان زحمت کش هست که نظام اقتصادی را سرپا نگه می دارند.

بازارآمل پایلوت امن مازندران
بازارآمل پایلوت امن مازندران
seyyedeamol.ir

اصناف هوشمندترین قشرجامعه

به گفته فرماندار شهرستان آمل، اصناف جزء هوشمند ترین اقشارجامعه ماهستند که درلحظات ضروری بهترین انتخاب را برای ما رقم می زنند.

وی تاکیدکرد: جامعه اصناف درکشور ما یک جمعیت ۳ میلیون نفره است که باسرمایه ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی در اقتصادکشور ایفای نقش می کنند.

سهم آمل از سرمایه گذاری کشور

سیدعباس حسینی با بیان اینکه در کشور ۲۸ هزار واحد صنفی فعال هست ادامه داد: از این تعداد ۱۳ درصد به شهرستان ما تعلق دارد که با حجم سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی جمع معظمی را در شهرستان آمل شکل داده اند و ما هم به این خانواده هوشمند مباحات می کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید