پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33332 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قطع ید دلالان باهدفمندی یارانه ها رشد و توسعه رونق اقتصادی حادث نمی شود مگر با انسجام وحدت رویه آحادجامعه مدنی درفرهنگ سازی منسجم و شناخت زمان و چگونگی صحیح خریدکالا توسط مردم و حضور مدیریت مدیران کارشناس دلسوز و باتدبیر تا چالش ها و موانع را شناسایی کرده وجهت رسیدن به رضایتمندی و آرامش […]

قطع ید دلالان باهدفمندی یارانه ها

رشد و توسعه رونق اقتصادی حادث نمی شود مگر با انسجام وحدت رویه آحادجامعه مدنی درفرهنگ سازی منسجم و شناخت زمان و چگونگی صحیح خریدکالا توسط مردم و حضور مدیریت مدیران کارشناس دلسوز و باتدبیر تا چالش ها و موانع را شناسایی کرده وجهت رسیدن به رضایتمندی و آرامش همه اقشار جامعه برنامه ریزی درستی را به اجرا درآورند.

 مسئول سازمان کارگری و کارخانجات کشور :در انجام هرجراحی برای رسیدن به نشاط اولیه نسبت به وخامت جراحی زمان لازم هست تا سلامت بیمار بدست بیاید و اقتصاد بیمارکشور نیز به همین منوال در طرح اجرای جدید یارانه ها نیاز به زمان دارد تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده با آگاهی از روند اجرای کار، در بازار عرضه و تقاضا روال نرمال خود را بدست آورند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: پیرو پیگیری سربازان جهادگر اقتصادی تنظیم بازار، سپاه ناحیه آمل باحضور سردارحمیدرضا الله بداشتی، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور با دعوت از حسین فلاح مدیرکل تامین اجتماعی و تعاون و علی باقری مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی مازندران میزبان حوزه های مقاومت نواحی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلامازندران بود ودر پایان این نشست تخصصی از خط تولید کارخانه دلوسه و شرکت زرناب دانه شمال جهت بررسی مشکلات بازدید میدانی بعمل آمد.

قطع ید دلالان با هدفمندی یارانه ها
قطع ید دلالان با هدفمندی یارانه ها
seyyedeamol.ir

در این نشست سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه آمل بیان داشت: با توجه به کارگاه‌های کوچک تا ۱۰۰ کارگر؛ هم می توان به بازار تولید کمک کرد هم به وضعیت معیشت کارگران و از افزایش بیکاری نیروی کار جلوگیری کرد.

حسینیان، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران نیز عنوان کرد: درطول سال گذشته و ۲ماه اول سال ۱۴۰۱ مشکلات حدود۳۶۰ شرکت استانی را احصا کرده ایم که۱۲۰ شرکت از این تعداد دارای مشکلات فوری و آنی بودند که به مدد دوستان بسیجی حوزه اقتصادرسیدگی شد و از آسیب بیشتر در واحد تولیدی جلوگیری بعمل آمد

‌وی ادامه داد: اتفاق مبارکی که درنتیجه این رسیدگی انجام شد کاهش تعدیل نیرو و کاهش تعطیلی مراکز تولیدی و صنعتی در سطح استان بود.

حسینیان با اعلام اینکه آمل برای ما خیلی مهم است گفت: ۴۶٪ از صنایع بزرگ استان در شهرستان آمل قرا دارد که امروز با تشکیل پایگاههای مقاومت در سطح شرکت‌ها و صنایع تولیدی منسجم‌تر از گذشته به یاری مدیران عامل می آییم تادرکنار آنها در رفع مشکلاتشان و ایجاد اشتغالزایی پایدار به اقتصاد منطقه و کشور کمک کنیم.

به گفته حمیدرضا الله بداشتی، مسئول بسیج کارگران وکارخانجات کشور یکی از کمک‌های شایسته مجموعه سپاه و بسیج کارگران و کارخانجات در کشور برای واحدهای تولیدی تشکیل اتاقهای اندیشه ورزی با هدف احصاوحل چالشهای فراروی تولیدکنندگان است.

قطع ید دلالان باهدفمندی یارانه ها

این مدیر اقتصادی یکی از دلایل التهاب بازار در ماه‌های اخیر را واقع سازی قیمت‌ها دانست و افزود: یارانه به حساب افراد واریزمی شود نه اینکه یک تعداد سودجو بخواهند یارانه و ارز ۴۲۰۰ تومانی را ببرند و بجای اینکه روغن وارد کنند کالاهای غیر ضروری وارد کنند.

وی در توضیحات بیشتر خود درخصوص تعدیل بازار تصریح کرد: یارانه ها را مردم دریافت و با انتخاب خود برای خرید کالاهای اساسی خرید می کنند و دولت، ما به التفاوت را به تولید کننده خواهد داد تا قیمت واقعی تولیدات خود را دریافت کند و نیز قیمتها در بازار تعدیل یابد.

الله بداشتی همچنین تاکید کرد: نکته اساسی این طرح قطع دست دلالان و رانت خواران خواهد بود .

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات کشورافزایش تولید درکشور را یکی از راه‌های تعدیل قیمت بازار اعلام و اظهار داشت: با برقراری تنظیم بازار دوباره نشاط درکارخانه های ما احیاء خواهد شد و این به نفع همه ماست.

تولید روزانه ۴۰ تن روغن در شرکت زرناب دانه شمال

حمیدرضا بنی هاشمی مدیرعامل شرکت زرناب دانه شمال از تولید کنندگان روغن های نباتی در آمل در بازدید مسئولان استانی و کشوری اذعان داشت: درحال حاضر روزانه ۴۰تن تولیدروغن در ۳ شیفت کاری داریم که با توسعه و راه اندازی خط دیگر تولیدمان ۳۰ تن به این مقدار  اضافه خواهدشد.

بنی هاشمی هزینه های راه اندازی این کارخانه را با سرمایه شخصی عنوان وابرازداشت: باتوسعه دستگاه های کارخانه تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برایمان هزینه دربرداشت که امیدواریم در بخش اشتغالزایی نیز تا ۴۰ نفر دیگر نیرو بکارگیری شود.

سودآوری بیشتر با طرح جدید هدفمندی یارانه ها

جمشیدی مدیرعامل شرکت فرآورده های دلوسه با اظهار رضایت از طرح جدید یارانه اعلام کرد: این طرح با سودآوری بیشتری برای تولید کننده به یاری توسعه صنایع تولیدی آمد.

بازگشت نشاط به بازار تولید و مصرف

درپایان این بازدید میدانی مسئول سازمان کارگری و کارخانجات کشور خاطرنشان شد: مسئول سازمان کارگری و کارخانجات کشور :در انجام هرجراحی برای رسیدن به نشاط اولیه نسبت به وخامت جراحی زمان لازم هست تا سلامت بیمار بدست بیاید و اقتصاد بیمارکشورنیزبه همین منوال درطرح اجرای جدید یارانه ها نیاز به زمان دارد تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده با آگاهی از رونداجرای کار، دربازار عرضه و تقاضا روال نرمال خود را بدست آورند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید