سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33322 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ردای خدمت آموزش وپرورش آمل تفویض شد صبح امروز حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده که پیش از این ریاست شورای نگبان شهرستان آمل و مسئولیت هیات نظارتی شعب اخذ رای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل را در کارنامه کاری خود داشت با تجربه کار پرورشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل زمام […]

ردای خدمت آموزش وپرورش آمل تفویض شد

صبح امروز حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده که پیش از این ریاست شورای نگبان شهرستان آمل و مسئولیت هیات نظارتی شعب اخذ رای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل را در کارنامه کاری خود داشت با تجربه کار پرورشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل زمام مسئولیتی این نهاد انسان ساز را برعهده گرفت.

ابراهیم زاده،درمراسم معارفه مدیریتی خود درآموزش و پرورش آمل دیدگاههای اجرایی خودرا درجمع مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آمل تبیین کرد

گزارش واحدخبری سیده آمل:مصطفی عابدی بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به کار سخت تعلیم و تربیت در دوران سخت کرونا اظهار داشت: وظیفه خطیر معلمان پس از دوره آموزشی مجازی کرونا بالندگی و رشد تولیدات آموزشی و عرضه فرهنگ صحیح به جامعه امروزی ماهست.

ردای خدمت آموزش وپرورش آمل تفویض شد
ردای خدمت آموزش وپرورش آمل تفویض شد seyyedeamol.ir

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: مدارسی ارزشمند هستند که بصورت اردویی با الگوهای به روز و نوین تجارب زنده کاری را برای دانش آموز داشته باشند.

عابدی همچنین گفت: جا دارد من از زحمات برادر بزرگوارم دکتر مرزبند نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم و به آقای ابراهیم زاده بابت قبول این مسئولیت خطیر تبریک بگویم.

ردای خدمت آموزش وپرورش آمل تفویض شد

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده با بیان این مطلب که بنده بمدت ۳ دهه با دکتر مرزبند افتخار رفاقت دارم و این رفاقت همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: فکر نکنید اگر مدیر مجموعه ای شده اید، آن مسئولیت؛ طعمه ای است که آنرا برای اذن خودت و گروه خودت به نفع شخصی خودت استفاده کنید، بلکه لحظه های مسئولیت امانتی بیش نیست که برعهده شخص قرار داده می شود.

قرار گرفتن آموزش و پرورش سرلوحه کار ادارات

به گفته ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل: نگویید آموزش و پرورش هزینه براست اگر آموزش و پرورش را درسرلوحه کار خود داشته باشیم و دغدغه اول مسئولین قرار گیرد بقیه دستگاهها مانند قضا؛ نیروی انتظامی و دادگاهها کارشان کمتر خواهد شد.

ابراهیم زاده دیدگاه خود را تبیین کرد

ابراهیم زاده باتاکید براینکه من فراجناحی هستم اضافه کرد: بنده نه چپم نه راستم نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب بنده یک ابراهیم زاده انقلابی و سرباز ولایتم ولا غیر که کاری هم ندارم به چه کسی رای دادند.

وی تصریح کرد: امروز ما به مدیرانی نیاز داریم که چشم پاک باشند و دست پاک باشند و انگیزه برای اراده خدمت داشته باشند.

معنای تقوا دریک کلمه

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده بیان داشت: این اراده خدمت همراه با دست پاکی و چشم پاکی را جمع کنیم یک کلمه می شود تقوا و این تقواست که می تواند ما را درانجام ماموریتمان موفق بدارد.

ابراهیم زاده اعلام کرد: من دست نیاز و مساعدت را بسمت همه سلایق و جریانهای سیاسی دراز می کنم و واقعا صمیمانه و مخلصانه از آنها می خواهم که دراین مسئولین خطیر یعنی آموزش و پرورش یاری کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید