سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33318 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مرزبند ازخدمات ۶ ساله اش گفت: به دانش، به اندرجهان هیچ نیست  تن مرده و جان نادان یکی است. یکی ازبارزترین صفات دکترعباس مرزبند،ریاست اسبق آموزش و پرورش شهرستان آمل؛ حفظ اشعار زیادی از شعرای فرهنگ و ادب پارسی ایران زمین است. وی استادی سخنور و مدیرپاک دستی است که به گفته امام جمعه آمل(( […]

مرزبند ازخدمات ۶ ساله اش گفت:

به دانش، به اندرجهان هیچ نیست  تن مرده و جان نادان یکی است.

یکی ازبارزترین صفات دکترعباس مرزبند،ریاست اسبق آموزش و پرورش شهرستان آمل؛ حفظ اشعار زیادی از شعرای فرهنگ و ادب پارسی ایران زمین است.

وی استادی سخنور و مدیرپاک دستی است که به گفته امام جمعه آمل(( زمان تصدی دکتر مرزبند درآموزش و پرورش آمل، حوزه فرهنگ و علوم قرآنی در مدارس، از رشد و تحول عظیمی برخوردار شد))

به گزارش واحد خبری سیده آمل: درمراسم تکریم و تجلیل از خدمات عباس مرزبند و معارفه حجت الاسلام ابراهیم زاده ریاست آموزش و پرورش شهرستان آمل؛ دکتر مرزبند با اظهار تشکر از مدیرکل اداره آموزش و پرورش مازندران جهت برداشتن بارسنگین مسئولیت این اداره تصریح کرد: عناوین هرکجا باشد، رخت بستنی است . اما هیچگاه معلمی مرزبند و مرزبندها از آنها ساقط نمی شود.

وی بااشاره به مسئولیت همه مدیران افزود: هر کسی درهر جایگاه مسئولیتی که قرار دارد ممکن است امروز در آن جایگاه باشد ولی فردا نباشد، اما معلمی معلمان را چه کسی می تواند از ما بگیرد؟ و هیچ کس .

مرزبند همچنین بهترین فضیلت معلمی را عشق دانست وبه استنادشعر”هرآنکس که دلش نیست زنده به عشق  براو نمرده به فتوای من نماز بخوان” ادامه داد: اگر عشق بود ما آدمهای اثرگذاری خواهیم بود. من مطمئنم همه سروران همکار من عاشقند.

این مدیر فرهنگی تاکید کرد:من۶ سال با جمع همکاران اداری زندگی کردم و به بیان علامه طباطبایی رضوان الله : هیچ کس نباید ادعا کند که من . من فلان هستم و این من من شیطانی است و وا اسفا از کسانیکه در لباسی که باید صداقت و مردانگی داشته باشند با این من، صفات انسانیت نداشته باشند.

مرزبند ازخدمات ۶ ساله اش گفت:

وی یکی از افتخارات خود را اجرای محض سند تحول بنیادین در اداره آموزش پرورششهرستان اعلام و اذعان داشت: به ضرس قاطع با افتخار عرض می کنم درطول ۶ سال هیچ سندی غیراز سند تحول بنیادین دستور و اجراء و یا ابلاغ نداشته ایم و هر حرفی غیر از آن پوچ و بی ارزش است.

ارجاع معلمان به مطالعه سندتحول

مرزبند با ارجاع دادن حضار به مطالعه ساحتهای سند تحول بنیادین آموزشی، اظهار داشت: ما اولا تحت اشرافیت نظام مقدس و بعد فرمایشات مقام معظم رهبری بعنوان یک سازمان بسیار مدون و منضبط هرگز هیچ سند دیگری را اجراء نکرده ایم.

دکتر مرزبند درپایان از معاونین و همه همکاران معلم خود جهت همکاری در این ۶ سال تقدیر و تشکر کرده و گفت: بنده فقط یک هماهنگ کننده بودم تا روند آموزشی در شهرستان برای همکاران و فرزندان شهرم هرچه بهتر پیش برود .

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید