چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34871 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قراردادهای سفید بدون پشتوانه درقانون اساسی آمده است کسانیکه از دفترچه بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند جزء جامعه کارگری محسوب می شوند. اعضاء شورای اسلامی شهرآمل: ما مخالف بکارگیری نیروی انسانی، تحت عنوان نیروی حجمی در شهرداری هستیم؛ چون اصلا چنین قانونی درقوانین کار وجود ندارد واین روش سلیقه ای،برای فرار ازجذب نیروی کار […]

قراردادهای سفید بدون پشتوانه

درقانون اساسی آمده است کسانیکه از دفترچه بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند جزء جامعه کارگری محسوب می شوند.

اعضاء شورای اسلامی شهرآمل: ما مخالف بکارگیری نیروی انسانی، تحت عنوان نیروی حجمی در شهرداری هستیم؛ چون اصلا چنین قانونی درقوانین کار وجود ندارد واین روش سلیقه ای،برای فرار ازجذب نیروی کار هست.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در جشن گرامیداشت جایگاه کارگر، مسلم مکاری نماینده کارگران در شورای اسلامی شهر آمل با تبریک ایام و هفته کارگر، اذعان داشت: ما در شهرستانی زندگی می کنیم که ۴۶ درصد صنعت استان را تامین می کند.

قراردادهای سفید بدون پشتوانه
قراردادهای سفید بدون پشتوانه
seyyedeamol.ir

ضرورت احداث بیمارستان تامین اجتماعی درآمل

به گفته مکاری:۵۱درصدازجمعیت شهرستان آمل کارگری است که متعاقبا بزرگترین دغدغه ما برای این قشر زحمتکش بحث درمان پیش می آید، ولی متاسفانه بابت درمان کارگران شهرستان فاقد بیمارستان تامین اجتماعی جهت درمان این عزیزان هستیم.

وی بعنوان مدیریت خانه کار و کارگرتصریح کرد: با پیگیری هایی که تیم کارگری ما انجام دادند قرار شد درمانگاه تامین اجتماعی خیابان طالقانی بصورت شبانه روزی شود که قسمتی از مشکلات درمانی قشر زحمتکش کارگر مرتفع شود.

قراردادهای سفید بدون پشتوانه

مسلم مکاری با بیان اینکه بنده بکارگیری کارگران را در شهرداری با عنوان نیروی حجمی قبول ندارم افزود: بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها تحت عنوان نیروهای حجمی بدون پشتوانه تخلفی هست که در هیچ جای قانون برای جذب نیرو چنین ماده یا تبصره ای نیامد و این ابتکار عمل برای بکارگیری کارگران، قانون سلیقه ای است که جهت فرار از جذب نیروی کار انجام می دهند و بنده این سبک بکارگیری کارگران را قبول ندارم چون قانونی نیست.

قرارداد سفید برای جذب نیرو درقانون وجود ندارد

احمد محمدی رئیس شورای اسلامی آمل نیز با تاکید براینکه در قوانین قراردادی بکارگیری کارگران، قراردادی بعنوان قرار دادسفید نداریم بیان داشت: قوانین کار باید با پیگیری شورای اسلامی و نماینده محترم در مجلس و وزارتخانه مربوط اصلاح شود و باید قرار دادهایی تحت عنوان قرارداد سفید که بدون پشتوانه کاری کارگران هست حذف شود.

قراردادهای سفید بدون پشتوانه
قراردادهای سفید بدون پشتوانه

حذف واسطه ها در شهرداری الزامی است

محمدی در ادامه به حذف واسطه ها و پیمانکاران در شهرداری اشاره و تاکید کرد: باید خدماتی را که می توان بدون واسطه از طریق نیروهای داخلی انجام داد با مدیریت بخش داخلی قسمت مربوط بدون ورود پیمانکار انجام شود تا هم هزینه های شهرداری پایین بیاید و هم بازه زمانی کمتری را برای اتمام کار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی آمل درخصوص انتقادازجذب جدید نیرو به شهرداری ازطریق شورا ابراز داشت: در طول این ۳سال فقط ۲ مجوز جذب به شهرداری آمل داده شد که این ۲ بزرگوار از فرزندان کارکنان فوت شده شهرداری بودند که غیر از این ۲ نیرو ما هیچ مجوزی را تایید نکردیم.

احمد محمدی همچنین گفت: هرجایی که ظرفیت های قانونی مغفول ماند که می شود به قشر زحمت کش کازرگری کمک کرد ماسراپا درحدمت این عزیزان هستیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید