دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34867 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اخبارخوش هفته معلم درآمل درس معلم گر بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را. از جایگاه والای معلمان هر چه بگوییم کم است، جایگاهی که آن را هم تراز با شغل انبیاء خواندند. راه گشایی معلم دانا، باتجربه، دلسوز، متعهد و نشان دادن هدف از زندگی و مدیریت آن به دانش […]

اخبارخوش هفته معلم درآمل

درس معلم گر بود زمزمه محبتی

جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را.

از جایگاه والای معلمان هر چه بگوییم کم است، جایگاهی که آن را هم تراز با شغل انبیاء خواندند. راه گشایی معلم دانا، باتجربه، دلسوز، متعهد و نشان دادن هدف از زندگی و مدیریت آن به دانش آموز، چه بسا سرنوشت نه تنها فرد بلکه یک خانواده را به خوشی باکمالات مشخص و تغییر داده است، همان کاری که انبیاء در طول عمر رسالت خود انجام دادند و موجب رضای الهی قرار گرفتند.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری و ایام هفته معلم، شعل معلمی را همچون شغل انبیاء راهگشا توصیف و ابراز کرد: از برنامه های شاخص این هفته در سال ۱۴۰۲ روز سیزدهم اردیبهشت همزمان درسطح کشور، زنگ سپاس؛ جهت تجلیل از زحمات معلمان در همه مدارس شهرستان به صدا درخواهد آمد.

اخبارخوش هفته معلم درآمل

ابراهیم زده در ادامه از برپایی همایش باشکوه تجلیل از معلمان نمونه شهرستان در روز ۱۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: این برنامه ساعت ۳ عصر در تالار اریکه آریایی اجرا می شود.

ریاست آموزش پرورش آمل به جایگاه والای شهدای معلم اشاره و اذعان داشت: روز پنجشنبه به رسم ادب بر سر مزار شهدای معلم شهرستان خواهیم رفت و از معلمان پیشکسوت در امر تعلیم و تربیت دیدار خواهیم داشت.

اردوی فرهنگیان در اردوگاه کرسنگ

وی یکی دیگر ازبرنامه های شاخص را باعنوان پیاده روی فرهنگیان در اردوگاه کرسنگ معرفی کرد و ادامه داد: این همایش پیاده روی نیز روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با اجرای برنامه های مفرح ورزشی و جنگل نوردی همراه هست.

مشکلات حوزه تعلیم تربیت درآمل

به گفته حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زده، مشکلات عمده حوزه کاری آموزش و پرورش شهرستان آمل که با آن مواجه هستیم به دو دسته تقسیم می شود و مهمترین آن کمبود نیروی انسانی، بعد مشکل فضای آموزشی است.

ریاست آموزش پرورش آمل با بیان اینکه امسال تعداد کثیری از معلمان ما  بازنشست می شوند اظهار داشت: البته قابل توجه هست که دولت سیزدهم در قالبهای مختلف بویژه از طریق ماده ۲۸ قانون اساسی با جذب نیروی جوان در سدد پرکردن این خلاء برآمد.

حضور نیروهای تازه نفس در سال تحصیلی پیش رو

ابراهیم زده تصریح کرد: جمعه هفته گذشته طبق ماده ۲۸ درشهرستان آمل آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزارشدکه عزیزانی که ازطریق این آزمون پذیرفته شدند پس ازطی شدن مراحل جذب ازآغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضورشان در کلاسهای درس خواهیم بود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید