شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34557 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قابل توجه جویندگان مشاغل جوانان جویای کار و دارای مجوز مهارتهای فنی و حرفه ای از مراکز فنی حرفه ای شهرستانها می توانند از تسهیلات بانکی خوداشتغالی باسود کم بهره مند شوند، البته از نظر مدیران مراکز در استان زنان بی سرپرست و افرادی که در مناطق کم برخوردار محروم هستند در اولویت چتر حمایتی […]

قابل توجه جویندگان مشاغل

جوانان جویای کار و دارای مجوز مهارتهای فنی و حرفه ای از مراکز فنی حرفه ای شهرستانها می توانند از تسهیلات بانکی خوداشتغالی باسود کم بهره مند شوند، البته از نظر مدیران مراکز در استان زنان بی سرپرست و افرادی که در مناطق کم برخوردار محروم هستند در اولویت چتر حمایتی سازمان فنی حرفه ای هستند.

پایگاه خبری سیده آمل: مدیرمرکز فنی حرفه ای شهرستان آمل، از بهره‌برداری کارگاه آموزشی پرینتر سه بعدی اداره فنی و حرفه‌ای در این مرکز، درایام الله دهه فجربا حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، رئیس آموزشگاههای فنی حرفه ای استان و فرماندارویژه شهرستان آمل و جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل به همراه مسئولین شهری خبر داد. وگفت: با توجه به اینکه شهرستان محمودآباد هم زیرمجموعه مرکز فنی حرفه ای شهرستان آمل هست، بزرگترین آموزشگاه آزاد استان بامساحت هزار و ۷۰۰مترمربع همزمان با افتتاح  کارگاه آموزشی پرینتر سه بعدی آمل در این ایام خجسته در محمودآباد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گفته اسفندمد: امروز بعداز افتتاح همزمان این ۲ پروژه، مرکز کارگاه آموزشی ساخت جواهر در شهرک صنعتی تشبندان افتتاح خواهد شد.

سید حسین درویشی نیز دراین مراسم اظهار داشت: آمل از شهرهای شاخص مازندران در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و ایجاد کارگاه آموزشی پرینتر سه بعدی اقدام نوین براساس ایجاد مشاغل جدید و فناوری‌های نوین به‌شمار می‌رود.

قابل توجه جویندگان مشاغل

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران تصریح کرد:آمل پس از مرکز مازندران بعنوان دومین کارگاه پرینتر سه بعدی از این امکانات پیشرفته برخوردارشد وفعالیت پرینتر سه بعدی در همه حوزه‌های خدمات تولیدی، کشاورزی، معدن، گردشگری، صنعت، هنر و دیگر رشته‌ها با تقاضای بالا درامر اشتغالزایی علاقمندان به صنعت کمک خواهد کرد.

قابل توجه جویندگان مشاغل
قابل توجه جویندگان مشاغل
seyyedeamol.ir

وی با تاکیدبراینکه دستگاه جدید پرینتر سه بعدی با حداقل هزینه تهیه شده است تا یکی از بزرگترین رویداد را در زمینه فنی و حرفه‌ای مازندران رقم بزنیم، ابرازداشت:این فناوری درحوزه کسب و کار و اشتغال می‌تواند ارتباط معنادار بین صنعت، جوانان جویای کار، دانشجویان در حال تحصیل با رشته های مرتبط و فارغ ‌التحصیلان دانش آموخته برای کسب مهارت لازم ایجاد کند.

درویشی بیان کرد: ایجاد چندین کارگاه دیگر پرینتر سه بعدی در شهرهای مختلف مازندران در دستور کار قرار دارد و حتی در برخی از شهرها کارگاه در حال تجهیز است.

ظرفیت دوره های آموزشی

درویشی با اعلام اینکه ظرفیت هر دوره آموزشی پرینتر سه بعدی از ۱۵ تا ۲۰ نفر است، بیان کرد: متقاضیان پس ازآموزش با مشاوره مربیان وارد بازارکارمی شوند البته یک زنجیره ارتباطی بین آموزش با بازار کار وجود دارد تا پس از اتمام دوره علاقمندان وارد بازار اشتغال،مشاغل خانگی،خوداشتغالی یا کار در بنگاه‌های اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ کارگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد را افتتاح کردیم، گفت: در این بین ۳۰ آموزشگاه آزاد و ۱۰ آموزشگاه و کارگاه مراکز دولتی هستند که در مجموع مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع مردمی برای مجهز شدن کارگاه آموزشی و ارائه خدمات فنی و حرفه ای از طریق بخش خصوصی دست به ایجاد ۱۶۰ اشتغال مستقیم بزنیم.

قابل توجه جویندگان مشاغل

مراجعه به آموزشگاههای فعال فنی با کسب گواهی

آناهیتا قاسمزاده، رئیس آموزشگاههای فنی حرفه ای استان هم ادامه داد: حدود ۲ هزار آموزشگاه دررشته های مختلف تخصصی در مازندران فعالیت دارند.

قاسمزاده همچنین عنوان کرد: هزارو ۷۰۰ آموزشگاه در رشته های مختلف تخصص فنی فعال هستند و علاقمندان می توانند از طریق سایت فنی حرفه ای به آدرس https://tvto-mz.ir/ یا مراجعه به یکی از آموزشگاههای رشته مورد نیاز مراحل ثبت نام را انجام دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید