جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34602 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ضرورت تغییر مدیریتی درمازندران سیدمحمودحسینی پور: آورده مالی مسافران نوروزی ۳ برابر بودجه تخصیصی استان است گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندار مازندران در هفتمین همایش ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه شهرستان آمل، نور، محمودآباد واقع در دانشگاه شمال آمل،جبهه اصلی خط مقدم جنگ اقتصادی توسعه کشورایران رابافعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی کرد حسینی پور اهمیت […]

ضرورت تغییر مدیریتی درمازندران

سیدمحمودحسینی پور: آورده مالی مسافران نوروزی ۳ برابر بودجه تخصیصی استان است

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندار مازندران در هفتمین همایش ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه شهرستان آمل، نور، محمودآباد واقع در دانشگاه شمال آمل،جبهه اصلی خط مقدم جنگ اقتصادی توسعه کشورایران رابافعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی کرد
حسینی پور اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ و همایش‌ها را فرصتی بیشتر جهت ورود سرمایه‌گذاران دانست و افزود:سرمایه‌گذاری که بافعالیت اقتصادی خود در کشور کند موجب اشتغالزایی می شود، در واقع در مسیر رهبری حرکت می‌کند، البته مهم نیست باچه طیفی و رنگی و با چه خطی باشد، مهم فعالیت آنها در این جمهوری اسلامی ایران است.
وی همچنین ادامه داد:در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت تولیدی‌ این خط شکنان به نوعی مقابله با آمریکاست به خاطر اینکه ده‌ها و صدها شغل در این نظام ایجاد می‌کند و این به نوعی مبارزه علیه دشمن است.
استاندار مازندران ایجاد امید با سرمایه گذاری در شرایط سخت اقتصادی و مبارزه با تحریم ها را ستودنی خواند و عنوان کرد: در این استان تاکنون هفت همایش باعنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار شده ‌تا در جهت توسعه استان گام اساسی برداشته شود.
حسینی‌پور با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال آمریکا به هر روشی برای توقف انقلاب اسلامی فعالیت کرد ولی تاکنون موفق نشده است، بیان داشت: با وجود اینکه استکبارهمه دنیا را بسیج کرد تا با توهم ضعیف بودن جمهوری اسلامی ایران این نظام را از بین ببرد، در حالی‌که همین جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت داشت ‌که نمونه‌ بارز آن را در زمینه ساخت پهپاد جنگ روسیه با اوکراین اذعان داشتند ما درجایگاه خوبی قرار گرفتیم.

ضرورت تغییر مدیریتی درمازندران
به گفته استاندار مازندران، دنیا درحال تحولات مهمی است و هژمونی اقتصاد دنیا متحول شده بنابراین دولت سیزدهم نیز ریل گذاری روابط بین‌الملل را تغییر داد تا کدخدایی دستوری آمریکا با ارتباط‌ دیپلماسی متوازن ما که در یک سال اخیر از روابط مختص به غرب به دیپلماسی با کشورهای چین و روسیه انجام شدبه چند کشور اروپایی که کلید عملکردشان بدست آمریکاست خلاصه نشود.

ضرورت تغییر مدیریتی درمازندران
ضرورت تغییر مدیریتی درمازندران
Www.Seyyedeamol.ir

۳ اصل مهم در دیپلماسی دولت سیزدهم

حسینی پور با بیان اینکه دیپلماسی متوازن منطقه گرایی، توسعه دیپلماسی و توسعه اقتصادی بعنوان ۳ اصل دیپلماسی دولت مردمی سیزدهم است اذعان داشت: دعوت از سرمایه‌ گذاران برای آمادگی حضور در یک اتفاق مهم منطقه ای درمازندران امریست ضروری.

آغاز تجارت فاینانس مازندران و ۵ کشور

وی با اشاره به پیشرفت روابط بین‌الملل در یکسال اخیر ‌بیان کرد: تجارت فاینانس در مازندران با پنج کشور دنیا درحال شکل گیری است که مازندران را به کریدور شمال به جنوب در منطقه تبدیل خواهد کرد که در ۴۰ سال اخیر از اتفاقات بی نظیر خواهد شد.
نماینده دولت در مازندران تصریح کرد: تجارت آزاد که غیر گمرکی است درحال انجام هست ‌که با وجود سه بندر خزر بیشترین مسئولیت برعهده خواهد بود.

امنیت غذایی استراتژیک جهانی
حسینی‌پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک قدرت بزرگ شده است، خاطرنشان شد: امروز امنیت غذایی نقش مهمی در دنیا دارد موضوعی که اقتدار غذایی قلمداد می‌شود و اولویت مازندران کشاورزی است با وجود جذابیت گردشگری و صنعت، کشاورزی بعنوان یکی از اولویت‌های استان نه تنها برای درآمدزایی بلکه به عنوان یک تکلیف الهی است.

راه اندازی کشتی رانی گردشگری در خزر

وی با اشاره به اینکه در ابتدای شش ماهه امسال صادرات به آذربایجان با ۸۴ درصد افزایش و با افزایش ۳۱ درصد به روسیه داشتیم ابراز داشت: این ریل‌گذاری قبل از این تنها دربنادر جنوب بود، که با قرارداد هشت سرمایه‌گذار کشتی رانی فعالیت تجاری و گردشگری درخزر با برآورد ما به ۱۰۰ کشتی خواهد رسید.
استاندارمازندران با بیان اینکه درحال حاضر مازندران با جمعیت ۳.۵ میلیون نفر در مساحت ۷۵۶ میلیون مربع، ۴ درصد ناخالصی را به خود اختصاص داده و این برازنده نیروی انسانی ماهر و هوشمند این استان نیست، اظهار داشت: امروز مدیران باید روند گذشته را کنار بگذارند، باید فرایندها را تغییر داد، و مدیران ‌از روش‌های سنتی رها شده و روش‌های مدیریتی جدیدی را آغاز کنند تا سرمایه‌گذار با احساس امنیت حداکثری وارد این استان شود و سرمایه گذاری کند.

توافق مازندران در تجارت با چین

حسینی‌پور با تاکیدبر اینکه باید به زیرساخت‌ها توجه کرد، اضافه کرد:مازندران بعنوان اولین استان کشور، قرارداد فاینانس ‌۷ هزار میلیارد تومانی را باچین به توافق رسید و در بخش زیر ساختی برق اقدام شد؛ چرا که اولویت‌بندی زیرساخت‌ها دردستور کار قرار گرفته است؛ به عنوان مثال برای توسعه گردشگری باید در زمینه جاده، برق، ریل زیرساخت های لازم انجام شود.

آورده مالی مسافران نوروزی ۳ برابر بودجه تخصیصی استان

به گفته نماینده دولت درمازندران باید برای حفظ مسافر و جذب توریسم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم نمونه‌ اش اینکه آورده مالی توسط مسافران تنها درنوروز ۱۴۰۱ بالغ بر۳۲هزارمیلیارد تومان بوده در صورتیکه بودجه تخصیص یافته بخش صنعت استان در سفر ریاست جمهوری به مازندران با داشتن عنایت به این استان ۱۷ هزارمیلیارد بود.
استاندار مازندران با تاکید بر تغییر روند سیستم اداری خاطرنشان کرد:بعضی ازمدیران آنقدرخود را به خواب می‌زنند که هرچقدر داد بزنیم بیدار نمی‌شوند، ما محکوم به این هستیم که سیستم اداری باید تغییر یابد و در این امر مردم باید ورود پیدا کنند،  هر جا مردم بودند کشور با تحولات خوبی روبرو شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید