جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34607 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ایجاد ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری حرکت موتور اصلی اقتصاد کشور بر اساس جذب سرمایه گذاران صورت می گیرد و این مهم در سایه ایجاد امنیت در حوزه های مختلف زیر ساخت ها توسط دولتمردان به انجام خواهد رسید. براساس این اصل برای عملی شدن پروژه ها و به ثمر رسیدن طرح های ارائه شده توسط […]

ایجاد ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری

حرکت موتور اصلی اقتصاد کشور بر اساس جذب سرمایه گذاران صورت می گیرد و این مهم در سایه ایجاد امنیت در حوزه های مختلف زیر ساخت ها توسط دولتمردان به انجام خواهد رسید.
براساس این اصل برای عملی شدن پروژه ها و به ثمر رسیدن طرح های ارائه شده توسط سرمایه گذاران، تشکیل دبیرخانه عملیاتی پروژه های سرمایه گذاری در استانداری مازندران در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندارویژه شهرستان آمل درحاشیه نمایشگاه فرصت سرمایه گذاری مازندران دردانشگاه شمال در گفتگو با سیده آمل از برپایی ۴۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد.
سیدعباس حسینی با استقبال از ورود سرمایه‌ گذاران در شهرستان گفت: ایجاد تسهیلات و فراهم نمودن فضای امن کاری در اولویت های دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت.

ایجاد ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری
ایجاد ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری

جذب سرمایه گذار بابرنامه بروز

وی همکاری ۳ جانبه فرمانداری های شهرستان‌های آمل، نور، محمودآباد را فرصتی مناسب برای تامین این فرصت خواند و ادامه داد: فرصت‌های بزرگ اقتصادی در برنامه نویسی های مهندسی شده صورت خواهد گرفت که با مشارکت این ۳ شهرستان قطعا فضای بیشتری را می توان برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرد.

ایجاد ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری

فرماندار آمل تصریح کرد: بیش از ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
به گفته حسینی: متعاقبا نزدیک به ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری با۳۲میلیاردتومان سرمایه گذاری در این همایش در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری رونمایی شد.

اهداف هفتمین نمایشگاه سرمایه گذاری

فرماندار ویژه شهرستان آمل هدف از برگزاری هفتمین نمایشگاه مشترک بین شهرستان های آمل، نور و محمودآباد را استارت شروع جذب سرمایه گذار با انرژی برای سرمایه گذاری در تحولات پیش رو عنوان کرد و ابراز داشت: هدف نمایش ظرفیت ها و جذب سرمایه گذاری داخلی، خارجی بویژه تحریم پویایی این فضا در شرکتهای شهرستان واستان بود تا بتوانیم توفیقات لازم را کسب کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید