جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34614 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مازندران تحت پوشش اکسین حسینی پور،استاندار مازندران درهفتمین نمایشگاه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان، برای رسیدن مازندران بزرگ فرا استانی با اهداف کریدور شمال_ جنوب مازندران تاکید کرد و راه اندازی ستاد دبیرخانه تسهیلات رفع موانع بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذاران با پروژه های فرا منطقه ای را در دستور کار دستگاههای […]

مازندران تحت پوشش اکسین

حسینی پور،استاندار مازندران درهفتمین نمایشگاه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان، برای رسیدن مازندران بزرگ فرا استانی با اهداف کریدور شمال_ جنوب مازندران تاکید کرد و راه اندازی ستاد دبیرخانه تسهیلات رفع موانع بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذاران با پروژه های فرا منطقه ای را در دستور کار دستگاههای اجرایی استان قرار داده است.
خطاب به مسئولین استان: برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدهای ریاست جمهور و استاندار مازندران و رسیدن به اهداف توسعه و تحول مازندران بزرگ از مدیریت سلیقه ای و خواسته های شخصی برای رسیدگی به مطالبات مردمی و حقوق شهروندی جددا خودداری کنید.

عباس طاهری پور مدیریت مجموعه اکسین در گفتگو با سیده آمل از تحولات پروژه های بزرگ عمرانی این مجموعه در شهرستان آمل و شهرهای ساحلی مازندران خبر داد و افزود: با پیگیری های دکتر حمیدطاهری پور بنیانگذار مجموعه بزرگ هلدینگ اکسین بخش های مختلف سنترسازی شامل؛ مجموعه های فرهنگی هنری، ورزشی، خدماتی، اقامتی و پزشکی فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز کرد.

مازندران تحت پوشش اکسین
مازندران تحت پوشش اکسین
seyyedeamol.ir

این مدیر پویا ادامه داد: مجموعه فاز اول سیتی سنتر شامل باشگاه ورزشی بانوان، آرایشگاه بانوان، عکاسی بانوان، همچنین شهربازی، بولینگ با مرکزیت بزرگترین هایپرمارکت منطقه فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه نکته مهم در فاز اول اکسین راه اندازی هتل مناسب با امکانات ۴ ستاره برای اقامتگاه مهمانان ویژه شهرستان و گردشگران است که در برنامه های کلان شهری شهرستان آمل مغفول مانده بود، ابراز داشت: بزرگترین تالار پذیرایی با ظرفیت ۲ هزار نفر و مجموعه سینما پردیس با ۳ سالن مجزا با رستوران و باشگاه ورزشی آقایان و مجموعه ای رفاهی گردشگری این مجموعه را تکمیل نموده است.

مجموعه اکسین فاز دوم 

طاهری پور با اشاره به راه اندازی فاز دوم که برای اولین بار درکشور، مختص فعالیت های کسب تجربه کودکان در”مزرعه کودک” اکسین شهرستان آمل است، بیان داشت: ما با راه اندازی مزرعه کودک اکسین آمل، محیطی متفاوت از دنیای مجازی را برای رهایی کودکان از فضای غیرواقعی، آماده ساختیم تا کودک ساعاتی در این محیط آزاد در مزرعه و دامداری و آشپزخانه با لمس تجارب واقعی زندگی به کسب مهارتهای واقعی بپردازد و در کنار این آموزش ها در سالن آمفی تاتر مزرعه کودک نوجوانان برای آموزش تاتر و نقاشی و فعالیتهای دیگر فرهنگی و هنری آموزش می بینند.
به گفته مدیر مجموعه اکسین درآمل، راه اندازی مزرعه کودک بیشتر جنبه دلی داشته تا کودکان در این فضای واقعی تجارب خوبی را کسب نمایند و موضوعیت درآمدی قابل توجهی ندارد که مهمانان عزیز می توانند همراه با امکانات فاز اول در جاده هراز کیلومتر ۴ آمل به تهران از بخش های مختلف رفاهی این مجموعه استفاده و لذت ببرند.
وی همچنین تصریح کرد: بخش عمرانی مجموعه اکسین بابت طرح توسعه ای که دارد سومین پروژه بزرگ خود را برای ساماندهی وضعیت گره کور ترافیکی و فضای بصری مرکز شهر طراحی کرده است که با اجرای این پروژه تحول بزرگی در چیدمان مرکزی شهرجهت زیبا سازی و رفاه شهروندان صورت خواهد گرفت.

طاهری پور خاطرنشان کرد: با پیگیری های ۳ ساله مجموعه ما و رای زنی های انجام شده طرح توسعه میدان ۱۷ شهریور آمل که می تواند بعد از ۴۰ سال گلوگاه گره کور ترافیکی شهر را اصلاح سازد تا شهروندان و مهمانان و مسافران عبوری از این تحول لذت ببرند همچنان بایکوت مانده است.

مازندران تحت پوشش اکسین
مازندران تحت پوشش اکسین
seyyedeamol.ir

مازندران تحت پوشش اکسین

عباس طاهری پور به طرح های دیگر اقامتی، تفریحی و فرهنگی و مراکز دیگر سیتی سنتر در شهرهای ساحلی دریاسر سرخرود، محمودآیاد و ایزدشهر اشاره داشت.

مجموعه تفریحی اقامتی در سواحل مازندران

وی با معرفی طرح جدید اکسین در صنعت جذب توریسم ساحلی ایزدشهر با امکانات رفاهی، گردشگری، تفریحی و فرهنگی در دست اقدام، ابراز داشت: با ارائه ۶ دفترچه دفاع از این پروژه، خدمت استاندار محترم درآینده ای نزدیک مجموعه اکسین با مهیاسازی امکانات گردشگری شامل اتوبوس دریایی، ساخت رستوران و جایگاه جت اسکی و ورزشهای آبی در داخل اسکله دریایی ایزدشهر که از دغدغه های برنامه کریدور شمال_جنوب استاندار بود در مساحت ۵۰ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد.
مدیریت اکسین درآمل اذعان کرد: تنها در سیتی سنتر اکسین آمل برای بالغ بر هزارنفر مستقیم و غیر مستقیم تولید اشتغال شده است.

مازندران تحت پوشش اکسین
مازندران تحت پوشش اکسین
seyyedeamol.ir

شرکت پرینه نور اکسین در شهرک صنعتی تشبندان

طاهری پور یکی دیگر از پروژه های اکسین را در حوزه کشت و صنعت بیان داشت و گفت: با توجه به وضعیت حاضر قیمت گوشت، با تولیدات بالای دامی و طیور می توان در مهار تولیدات دامی کشور موثر بود که در این خصوص نیز مجموعه اکسین بزرگترین تولیدات مرغی درصنعت جوجه کشی کشور را با تولید ۴ میلیون و ۲۰۰ قطعه جوجه درماه با تکنولوژی روز در شهرک صنعتی تشبندان آمل به محمودآباد راه اندازی نمود که حائز رتبه برتر تولیدات طیور درکشور شده است.

تاکیدبر بومی سازی تولیدات صنعتی در آمل و حومه تا صادرات

وی همچنین تاکیدکرد: در ادامه فعالیت های اقتصادی و تولیدات داخلی با پیگیری های ما ۸۰ درصد از مجوزهای صنعت دامپروری در آمل گرفته شد.

راه اندازی بزگترین مجموعه گوشتی و لبنی در مازندران

طاهری پوراصرارمجموعه اکسین بربومی سازی تولیدات در مازندران بویژه درشهرستان آمل را در دستور کار مجموعه اکسین دانست و اظهارداشت: در ادامه فعالیت های اقتصادی پروژه دیگر ما راه اندازی شرکت صنعتی پرورش دام از گوشت سنگین و سبک با ظرفیت ۱ میلیون و ۲۰۰ راس دام سبک و سنگین همراه با طرح توسعه کشتارگاه مکانیزه است که درکنار آن تولیدات لبنی آن در این پروژه درنظر گرفته شد تا ضمن تامین احتیاجات داخلی به صادرات حوزه خلیج فارس نیز پرداخته شود که در این راستا با جذب ۱۰ هزار نفر نیروی کار مشکل زیادی از اشتغال ناحیه برطرف خواهدشد.

انتظار بزگترین مجموعه سرمایه گذاری کشور از مسئولین

مهندس عباس طاهری پور اضافه کرد: تمام دغدغه رهبری در عنوان شعار سال از وضعیت معیشتی مردم و اقتصادی جامعه هست و ما از مسئولین امر انتظار داریم جهت مانع زدایی و ایجاد اشتغال در کنار ما باشند و در به انجام رسیدن طرح های عمرانی و صنایع جلب توریسم همکاری لازم را بعمل آورند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید