سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34383 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

زنان گوهر نایاب منازل دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهرامامزاده عبدالله با حضور مسئولین شهرستان، بخش و شهرامامزاده عبدالله و اعضاء ستاد ششم بهمن آمل با موضوع برنامه های گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ و میلاد فاطمه زهراء بانوی دوعالم جهان هستی در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد. امام جمعه […]

زنان گوهر نایاب منازل

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهرامامزاده عبدالله با حضور مسئولین شهرستان، بخش و شهرامامزاده عبدالله و اعضاء ستاد ششم بهمن آمل با موضوع برنامه های گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ و میلاد فاطمه زهراء بانوی دوعالم جهان هستی در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.

امام جمعه امامزاده عبدالله، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی درگفتگو با سیده آمل موضوعات دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهرامامزاده عبدالله را پیرامون برنامه های گرامیداشت ششم بهمن و میلاد زهرای اطهر اعلام کرد و گفت: پنجم بهمن ماه یادواره شهیده شاخص این حماسه مردمی یعنی شهیده سیدطاهره هاشمی در دانشگاه توحید امامزاده عبدالله برگزار خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: برنامه دیگر ما یادواره شهدای حماسه مردمی ششم بهمن هست که همراه با نماز جمعه اولین جمعه بهمن ماه در حرم آستان مقدس امامزاده عبدالله انجام خواهد شد.

۴۱ نو عروس ۴۱ کمک جهیزیه

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی از برپایی جشن بزرگ عروسی ۴۱ نو عروس بهمراه کمک جهیزیه آنها در دانشگاه شمال خبرداد و تصریح کرد: این برنامه در سومین روز از بهمن ماه به نیت ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن ماه سال ۶۰ انجام می شود.

این امام جمعه فعال اجتماعی بیان داشت: جاده ورودی شهرامامزاده عبدالله که درآن زمان محل استقرار مهاجمین کمونیسم بود و شهدای زیادی درجنگلهای این شهر برای حفظ امنیت شهرستان به شهادت رسیدند در مراسمی با عنوان بلوار شهدای جنگل نامگذاری خواهد شد.

وی از برنامه های دیگر جهادتبیین درمدارس و دانشگاهها نام برد و افزود: بمناسبت این ایام اساتید و راویان حماسه ششم بهمن جهت تبیین حماسه آن ایام به مدارس و دانشگاهها می روند.

پویش سایبری از اولویت های نظام آموزش و پرورش

حسین زاده برسمنانی پویش سایبری را از اولویت های نظام آموزش و پرورش امروز دانست و ابراز داشت: درجلسه امروز نماینده پلیس فتا با طرح مباحثی پیرامون امنیت سایبری در خانواده ها بر آموزش ورود بر این فضا تاکیدکرد.

امام جمعه امامزاده عبدالله برنامه روز زن را با برپایی جشن میلاد فاطمه زهرا(س) عنوان و اضافه کرد: همین جمعه همزمان با نماز جمعه جشنی را بمناسبت روز زن و مادران تدارک دیده ایم که درآن از زنان فعال فرهنگی، اجتماعی شهرتقدیر بعمل خواهد آمد.

زنان گوهر نایاب منازل

به گفته حسین زاده برسمنانی در ایام گرامیداشت روز زن اول باید به آقایان توصیه کنیم تا قدردان زحمات همسران به ویژه مادران خود باشند که گل هستی خانواده و گوهر نایاب منازل ما هستند سپس از خانمهای گرانقدر انتظار داریم باتوجه به حال و هوای فضای مجازی این روزها که دشمن از هر حربه ای علیه ملت و کشور ما استفاده می کند و بانوان ما نوک پیکان آنها هستند از خود و فرزندان و خانواده خود حفاظت کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید