پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34386 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خدمات رایگان دراردوهای جهادی شانزدهمین اردوی جهادی شهدای بهزیستی شهرستان آمل با حضور حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه ، کبری اسفندیاریان رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل و مسئولین بخش و شهر امامزاده عبدالله(ع) در روستای رزکه برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل از برگزاری شانزدهمین اردوی جهادی […]

خدمات رایگان دراردوهای جهادی

شانزدهمین اردوی جهادی شهدای بهزیستی شهرستان آمل با حضور حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه ، کبری اسفندیاریان رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل و مسئولین بخش و شهر امامزاده عبدالله(ع) در روستای رزکه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل از برگزاری شانزدهمین اردوی جهادی شهدای بهزیستی در روستای رزکه بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل خبردادوگفت: هدف ازحضورتیم خدماتی بهزیستی درروستاها بخصوص روستاهای کم برخوردار ارائه خدمات میز خدمت که شامل غربالگری شنوایی و بینایی سنجی، مشاوره های تخصصی پزشکی درکمیسیون پزشکی همراه ما، فیزیوتراپی، اورژانس اجتماعی است که در نهایت ارتقاء سطح آگاهی اهالی روستا از پیشگیری بیماری ها و درمان آن هست.

خدمات رایگان دراردوهای جهادی

کبری اسفندیاریان همچنین افزود: به لطف خداوند منان این اردو از طرح های نوآورانه ای است که با تدبیر مدیرکل محترم بهزیستی مازندران سرکارخانم بریمانی از شهریور ماه آغاز شد.

خدمات رایگان دراردوهای جهادی
خدمات رایگان دراردوهای جهادی

بهزیستی پیشانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

وی با تاکیدبراینکه سازمان بهزیستی پیشانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه است ادامه داد: همکاران خوب من در اورژانس اجتماعی شبانه روز با ارائه خدمات جهت کاهش آسیب ها در خدمت مردم منطقه بوده و با تردد و حضور خود از مشکلات آنها مطلع هستند.

خدمات رایگان دراردوهای جهادی
خدمات رایگان دراردوهای جهادی

اسفندیاریان تصریح کرد: هرهفته ازشروع این اردوی جهادی ما درآغازکارمان خدماتمان را با زیارت از مزار شهدای روستا و دیدار از مادر شهید متبرک می کنیم.

ویزیت ۶۰۰۰ مراجعه کننده به اردوی جهادی شهدا در شهرستان آمل

به گفته ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل در مجموع این ۱۶ اردو حدود ۶ هزار مراجعه کننده داشتیم و در این بخش باتشخیص پزشک همراه تعدادی از بیماریها بموقع شناسایی شده و به مراجع مرتبط معرفی شد.

وی  با بیان اینکه طرح طرح بسیار خوبی است اظهار داشت: امیدوارم با همکاری و یاری دهیاریها و بخشداریها و حمایتشان،  این طرح تداوم داشته باشد.

کبری اسفندیاریان باتشکر ویژه از همکارش در مثبت زندگی شهر امامزاده عبدالله خانم ذاکری فر ابراز داشت: ما مستخدمین دولت خدمتگزاران مردم هستیم که امیدواریم خدمات مثمر ثمری را برای رضایت خداوند و مردم ارائه دهیم.

ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل درپایان آماری از مددجویان تحت پوشش خود اراده داد و اضافه کرد: ۸ هزارو ۵۲ معلول تحت پوشش بهزیستی آمل هست و هزارو ۷۰۰ زن سرپرست خانواده و کودکان بی سرپرست تحت پوشش ما بوده و ۱۰۰ مرکز خدماتی به مددجویان که همگی مشغول به خدمتگزاری هستند.

خدمات رایگان دراردوهای جهادی
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید