یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36196 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

روز زن درحیات فاطمی جشن هفته زن امسال بنام حیات فاطمی، متفاوت از سالهای قبل برگزار می شود. حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان: در برنامه های امسال حیات فاطمی به تعداد خانواده هایی که در این جشنواره شرکت نمایند به قید قرعه ۸ خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری […]

روز زن درحیات فاطمی

جشن هفته زن امسال بنام حیات فاطمی، متفاوت از سالهای قبل برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان: در برنامه های امسال حیات فاطمی به تعداد خانواده هایی که در این جشنواره شرکت نمایند به قید قرعه ۸ خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه آمل درنشست خبری بمناسبت گرامیداشت میلاد فاطمه زهراء(س) و روز مادر، از برگزاری جشنواره حیات فاطمی در ۶ بخش خبرداد و افزود: برنامه های مراسم عید غدیر سال گذشته با اقبال عموم مردم روبرو شد که به همین جهت برآن شدیم برای گرامیداشت میلاد بانوی دوعالم نیز با برنامه ریزی بخش های متنوع و مفرح جشنواره بزرگ حیات فاطمی را با حضور مهمانان کشوری و استانی با کمک مسئولین شهرستان و موکبهای هیات مذهبی را درمصلی شهر آمل برگزار کنیم.

 وی ادامه داد: برنامه ریزی این جشنواره از سه ماه قبل دردستور کار قرار گرفت که با برگزاری جلسات متعدد از ۱۰ الی ۱۵ دیماه این جشنواره با شرکت موکب ها وگروههای مردمی برگزارمی شود .

روز زن درحیات فاطمی

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه،علاوه برپائی  نمایشگاه برنامه های متنوعی در۶غرفه که شامل:ارائه ملزوات حجاب خصوصا دوخت رایگان چادر مشکی با تخفیف ۵۰ درصدی پارچه با مسئولیت اداره صمت انجام می شود.

یعقوبیان خاطرنشان شد: در این بخش با هماهنگی صورت گرفته، خرید چادرهم بصورت آنلاین صورت خواهدگرفت.

به گفته امام جمعه آمل با هماهنگی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در بخش صنایع دستی از استان های گیلان و گلستان حضورخواهند داشت.

برنامه های گرامیداشت هفته زن

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در توضیحات بیشتر می گوید: در کنار جشنواره حیات فاطمی برنامه های جانبی از جمله اجرای برنامه های ورزشی و بازیهای بومی، محلی جهت ایجاد نشاط با مسئولیت اداره ورزش وجوانان آمل خواهیم داشت.

وی بخش پذیرایی را بعهده مواکب و هیئت‌های مذهبی درطول زمان برگزاری جشنواره عنوان واظهار داشت: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تمامی مهمانان  و شرکت کنندگان درغرفه‌های مختلف خود پذیرایی میشوند.

امام جمعه آمل اعلام کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره از ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه از دهم  تا پانزدهم دی ماه هست و همچنین هر شب برنامه های متنوع نیز درمصلی آمل برگزار خواهد شد.

سین برنامه های ایام گرامیداشت میلاد فاطمه زهراء سلام الله علیه به شرح ذبل می باشد.

روز اول با موضوع زن عقلانیت و ایمان با محوریت آموزش و پرورش شهرستان آمل.

روز دوم با موضوع زنان مردآفرین و تکریم و تجلیل ازمادران و همسران شهداء با مسئولیت بنیاد شهید

در روز سوم  بنام زن عزت و اقتدار.

 همچنین روز چهارم زن جهاد و مقاومت .

روز پنجم زن الگوی حیات فاطمی.

 و روز جمعه مراسم اختتامیه با برنامه های مفرح برگزار خواهد شد.

برپایی خیمه ای از تجسم خانه زهراء سلام الله علیه

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ابراز داشت: دراین ایام با تجسمی از محل زندگی بانوی عالم داخل مصلی فضایی به صورت منزل حضرت زهرا سلام الله علیها بازسازی شده است تا مدعوین و مهمانان به صورت مصداقی و عینی از سبک زندگی آن حضرت بعنوان یک زن فعال اجتماعی و مدیر خانواده آشنا شوند.

ویزیت رایگان در هرشب

وی همچنین تصریح کرد: ویزیت رایگان با حضور پزشکان محترم از ساعت ۷ تا ۱۰ هرشب در مصلی انجام می شود.

امام جمعه آمل با معرفی مهمانان بیان داشت: دکتر سعید عزیزی، سرکار خانم ملازاده مادر شهید مدافع حرم، دکتر یعقوب توکلی و دکتر حسینی‌پور استاندار مازندران و چندین مهمان سرشناس دیگر در برنامه‌های این جشنواره حضور و سخنرانی خواهند کرد.

اهداء جوایز سفر به مشهدمقدس در جشنواره حیات فاطمی

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان اذعان داشت: به لطف خدا جشنواره حیات فاطمی به همراه جشن غدیر بعنوان برنامه های شاخص درتقویم سالانه همه سال در شهرآمل برگزار خواهد شد و در برنامه های امسال حیات فاطمی به تعداد خانواده هایی که در این جشنواره شرکت نمایند به قید قرعه ۸ خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

لینک آپارات

https://aparat.com/v/IKQMp

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید