چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36191 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تاکیدبر کسب فضل خدا یادواره شهدای شهرداری، فرمانداری آمل، همزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین (س) روزتکریم مادران و همسران شهدا و یاد بود شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۲ با حضور کارکنان و خانواده های شهدای شهرداری و فرمانداری ، دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی […]

تاکیدبر کسب فضل خدا

یادواره شهدای شهرداری، فرمانداری آمل، همزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین (س) روزتکریم مادران و همسران شهدا و یاد بود شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۲ با حضور کارکنان و خانواده های شهدای شهرداری و فرمانداری ، دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، دکتر زارعی فرماندار ویژه ، مهندس داوودی شهردار ، محمدی رییس شورای اسلامی شهر آمل ، اعضاء شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دستگاه های اداری و حضور عموم مردم آمل  با سخنرانی حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه شهر آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه آمل به استناد ۹۰ آیه از کلام وحی الهی کسب فضل خدا را راهی برای احیای جان و جهان انسان دانست و تصریح کرد: کسب فضل خدا عامل روایی حوائج است.

تاکیدبر کسب فضل خدا

وی افزود: خداوند ۲ سرمایه بزرگ جان و جهان را به ما ارزانی داشت که اگر فضل خداوند شامل حال ما نشود، خسران به دنبال دارد یعنی انسان راس المال خود را می بازد.

فضل خدا در ادبیات عرفانی

امام جمعه آمل بیان داشت: فضل خدا جدای از آیات قرآن هم درادبیات عرفانی وهم اخلاقی آمده که یکی از آن در اشعار سعدی علیه رحمه آمده«فضل خدای راکه تواندشمارکرد    یا کیست آنکه شکریکی از هزارکرد».

کانالیزه شدن مسیر زندگی

وی در ادامه گفت: فضل خداوند مسیرزندگی ما را کانالیزه می کند و جهت می بخشد.

بازگشت انسان به فطرت آدمی

به گفته امام جمعه آمل: بیش از ۱۲ مصداق از کسب فضل خداوند فقط در قرآن کریم آمده است که با کسب آنها سبب می شود هم جان و هم جهان انسانها احیاء شود، یعنی شما با کسب فضل خدا به آن مقام برتر و والای انسانیت و فطرت آدمی بازگشت خواهیدکرد که هم جانتان و هم مالتان را با آن زنده می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید