چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36188 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احصاء مشکلات آمل درهجدهمین سفرشهرستانی استاندار مازندران به همراه مدیران استانی و ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به آمل ابتدا با حضور درگلزارشهدای امامزاده ابراهیم این شهرستان ، با آرمانهای والای شهداء تجدید میثاق کرد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ذات الله زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل پس از بازدید میدانی این کارگروه […]

احصاء مشکلات آمل

درهجدهمین سفرشهرستانی استاندار مازندران به همراه مدیران استانی و ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به آمل ابتدا با حضور درگلزارشهدای امامزاده ابراهیم این شهرستان ، با آرمانهای والای شهداء تجدید میثاق کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ذات الله زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل پس از بازدید میدانی این کارگروه از واحدهای صنعتی درنشست پایانی کارگروه تسهیل رفع موانع دانشگاه آیت الله آملی در خصوص حمایت های مجموعه استانی ازدستاوردهای واحدهای تولیدی و ظرفیتهای موجود شهرستان آمل پرداخت وگفت: آمل بعنوان پایتخت علویان تشیع از سبقه تاریخی قدرتمندی برخوردار است که با کمی توجه می تواند در دیگر حوزه ها نیز سرآمد کشور باشد.

وی درادامه اذعان داشت:خوشبختانه شهرستان آمل نه تنها درتولید برنج که ۴۷ درصد محصولات کشاورزی برنج را بخود تخصیص داد  بلکه در تولیدات صنایع مختلف نیز قطب صنعتی مازندران هست.

زارعی درگزارشی ازتولیدات کشاورزی شهرستان به رتبه بندی آمل در سطح استان و کشوراینگونه می گوید: آمل بعنوان قطب تولیدبرنج استان مازندران و رتبه چهارم در کشور است و در تولیدات پرورش گل بالاخص گلهای شاخه بریده در شهرهای شمالی کشور جزء برترین ها قراردارد.

به گفته فرماندارویژه شهرستان آمل: این شهرستان درصنعت مرغداری نیز رتبه برتر استان را کسب نموده و درتولید پرورش ماهیان سردابی هم رتبه اول استان را دارا می باشد .

توجه به ظرفیتهای بالقوه شهرستان آمل

وی همچنین در حوزه گردشگری تصریح کرد: آمل در حوزه گردشگری دارای ظرفیتهای بسیار بالایی از وجود بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی است که متاسفانه  این ظرفیت ها از منظر مسئولین ذی ربط مغفول مانده است که با توجه به آن آمل می تواند بعنوان پایتخت گردشگری کشور معرفی و تبدیل شود.

ذات الله زارعی با تاکیدبراینکه جا دارد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرستان ما توجه ویژه داشته باشد، ابرازداشت: با عنایت مسئولین به حوزه های مختلف صنایع کشاورزی و تولیدات صنعتی و گردشگری و استفاده بهینه از ظرفیتهای بالقوه شهرستان آمل می شود به توسعه و رشد اقتصادی نه تنها استان مازندران بلکه شاهد رشد اقتصادی کشور در مباحث تولید و صادرات باشیم.

احصاء مشکلات آمل

درادامه حسینی پور،استاندار مازندران ماحصل بازدید میدانی سفر استانی خود را به شهرستان آمل بیان کرد وگفت: میزخدمت ما با ۶۹ مدیراستانی انجام شد واز ۷۹ گروه بازرسی که مدیران از ۳۰۷ روستای بخشهای پنجگانه داشتند درمجموع ۴۰ مورد ازاین بازدیدها احصاء شد که بررسی شد ۴۵ ملاحظه و پیشنهاد در بخشهای پنجگانه داشتیم که در مجموع ۸ دستگاه انتخاب شدند و از این بین ۵ دستگاه عملکرد ضعیف داشته و ۳ دستگاه اجرایی نیز قرار بر تغییرمدیریت آن شد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید