دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35140 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رشد تولید درتحریم اقتصادی آیین افتتاح همزمان ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران با اعتباری بیش از۵۴۳ میلیاردتومان و با اشتغال به کار ۱۹۸ نفر در محل شرکت دانه چین شمال پایگاه خبری سیده آمل: با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان آمل، مدیر کل جهادکشاورزی مازندران […]

رشد تولید درتحریم اقتصادی

آیین افتتاح همزمان ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران با اعتباری بیش از۵۴۳ میلیاردتومان و با اشتغال به کار ۱۹۸ نفر در محل شرکت دانه چین شمال

پایگاه خبری سیده آمل: با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان آمل، مدیر کل جهادکشاورزی مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی،همزمان با ۴۸ پروژه شهرستانهای دیگر شرکت دانه چین شمال در آمل به بهره برداری رسید.

محصولات تولیدی آمل جزء برندهای جهانی است

در این مراسم، استاندارمازندران اظهار داشت : آمل با تولیدات محصولات خودنه تنها درکشوربلکه در کشورهای دوست و همسایه نیز جزء برند های شاخص معرفی شده است.

جهاد در مقاومت

به گفته حسینی پور: جهاد فقط این نیست که در سازمان جهاد فعالیت کنیم ، جهاد یک تفکر است و یک راه روشنی است که حضرت امام (ره) برای اجرای کارهای بزرگ جهاد را تاسیس کردند .

تولید

وی همچنین افزود: مردم شهرستان آمل درطول تاریخ نشان داده اندمردمی مقاوم و جهادگر هستند، همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس در عرصه های نبرد حضور داشتند درشرایط تحریم  اقتصادی ، درحال تولید هستند.

استاندارمازندران تصریح کرد: شمادرعرصه های مختلفی نشان دادید که پای انقلاب تان ایستادید ، قدرت جمهوری اسلامی به پهباد نیست، به تکنولوژی نیست ، آنچه دنیا را نگران کرد به داشتن نیروی انسانی هوشمند مسلمان و با انگیزه بالا است.

رشد تولید درتحریم اقتصادی

وی در ادامه بیان داشت: اگر قرار باشد تغییرات اساسی اتفاق بیافتد، باید جهاد سازندگی متناسب با شرایط امروز خود را به روز کند ، درچندسال اخیرخیلی تحولات خوبی اتفاق افتاد ولی جا دارد که برای اقتدار و امنیت ملی با نگاه دانش بنیان و حمایت همه جانبه اصول جهاد کشاورزی برای تولید بیشتر به روز شود.

تحولات اساسی جهت زیرساخت جهادکشاورزی

استاندار مازندران با اظهار امیدواری ازتحولات اساسی تا بتوانیم در آینده ای نزدیک تولیدات کشاورزی مان را به سطح کشور هلند برسانیم خاطر نشان شد: ایجاد امنیت غذایی از اولویت های برنامه ریزی در حوزه کشاورزی است که این کشور درامر محصولات کشاورزی فقط از۱۰درصد زمین هایش استفاده کرد ولی ما ۷۰ درصد زمین هایمان در بخش کشاورزی است و با توجه به این امید به آینده و اراده قوی که در مردم آمل می بینم، هنوز قوانین ما متناسب با شرایط نشده بااینکه نخبگان مان امروز قدرت پنجم دنیا هستند.

استاندار مازندران گفت: انشاالله شاهد شکوفایی بیشتر آمل در عرصه های مختلف باشیم و جوانان این منطقه الگو برای شهرهای استان ، همانطوریکه در تولید و در سازندگی الگو هستند، الگو شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید