شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35134 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تکلیف ۳پروژه ملی هراز حسینی پورتصریح کرد: برای تامین مالی اتمام ۳ پروژه عمارت، جاده انحرافی و سدمخزنی هراز چیزی بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان از طریق تهاتر نیاز است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندار مازندران با حضور فرمانده ویژه شهرستان آمل ونماینده منتخب آمل، مدیران کل استان و کارشناسان کارگروه پروژه […]

تکلیف ۳پروژه ملی هراز

حسینی پورتصریح کرد: برای تامین مالی اتمام ۳ پروژه عمارت، جاده انحرافی و سدمخزنی هراز چیزی بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان از طریق تهاتر نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندار مازندران با حضور فرمانده ویژه شهرستان آمل ونماینده منتخب آمل، مدیران کل استان و کارشناسان کارگروه پروژه های ملی جاده هراز در بازدید میدانی و پیگیری اتمام این پروژه ها، تامین مالی هر یک ازاین پروژه ها را در اولویت دانست و افزود: متاسفانه بخش اعظم این اعتبارات محقق نشده است و همین امر سبب کندی پیشرفت کار اتمام پروژه ها شد.

اصرار مسئولین بر تسریع کار اتمام پروژه سدهراز

وی بابیان اینکه اتمام سدمخزنی هراز بعنوان طرح ملی استراتژیک در جایگاه ویژه دستورکار مسئولین قرار دارد، ابرازداشت: اول اینکه باتوجه به بحران کمبود تامین آب در چندسال اخیر،نگاه دولت براین است که کشاورزی تقویت شود پس یکی از الزاماتش تامین آب شالیزار های این استان است که برتسریع اتمام سدهراز اصرار دارد.

همچنین حسینی پور ادامه داد: باتوجه به کریدور پایتخت به مازندران از طریق جاده هراز با اتمام سد مخزنی هراز این محل تبدیل به بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد که در تولید اشتغال مردم هم تاثیرات فروانی دارد.

تامین مالی پروژه هراز با بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار

حسینی پورتصریح کرد: برای تامین مالی اتمام ۳ پروژه عمارت، جاده انحرافی و سدمخزنی هراز چیزی بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان از طریق تهاتر نیاز است.

وی با تاکید براینکه پروژه جاده انحرافی از پروژه های استراتژیک هست که حتما باید قبل از پایان کار سد با سرعت به اتمام برسد ، اظهار داشت: اولا این جاده به دلیل اینکه ایمنی لازم را ندارد؛ موقتا دریک بازه زمانی در ایام پیک ترافیکی راه اندازی شد و دائمی نیست.

تکلیف ۳پروژه ملی هراز

به گفته استاندار مازندران جاده انحرافی جاده هراز در اولویت کار اتمام سد هست تا با طی کردن مراحل استاندارد شدن بتواند گره ترافیکی هراز را بازکند.

حسینی پور در ادامه با اشاره به اینکه امروز با بررسی میدانی و درنظرگرفتن راهکارهای تامین مالی و بخش های عقب افتاده باید در سطح ملی این پروژه استراتژیک را پیگیری نمود، بیان داشت: امسال؛ هم مجلس شورای اسلامی مصوب و هم دولت تایید کرد، یکی از راههای تامین مالی این پروژه ها ازطریق تهاترو مولدسازی است که می تواند این پروژه ها را به انجام برسد.

بهره برداری از پروژه های هراز تا ۳ سال آینده

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این سد نقش حیاتی و بسیار استراتژیکی درسطح کشور و منطقه دارد که اگر منابع مالی این پروژه ها به موقع تامین شود تا ۳ سال دیگر به نتیجه بهره برداری خواهیم رسید.

تکلیف 3پروژه ملی هراز
تکلیف ۳پروژه ملی هراز
seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید