یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34776 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خدمات سپاه درماه رمضان داغمه چی به خدمات بسیج جامعه پزشکی اشاره و اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، با عنوان ۳۰ شب، ۳۰ مسجد و ۳۰ خدمات ویزیت رایگان از سوی بسیج جامعه پزشکی در حال انجام شدن هست. درحالیکه مشتاقان شریعت در کشورمان به راحتی سر بسجده حقانیت قبله مسلمانان می […]

خدمات سپاه درماه رمضان

داغمه چی به خدمات بسیج جامعه پزشکی اشاره و اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، با عنوان ۳۰ شب، ۳۰ مسجد و ۳۰ خدمات ویزیت رایگان از سوی بسیج جامعه پزشکی در حال انجام شدن هست.

درحالیکه مشتاقان شریعت در کشورمان به راحتی سر بسجده حقانیت قبله مسلمانان می گذارند، فلسطینیان درماه رمضان هرسال، نمازهای جماعت مسجدالاقصی با ضیافتی از خون را تجربه می کنند و امسال سخت تر از سالهای گذشته صف نمازگزاران با هجوم یهودیان صهیون پی درپی در مظلومیت هرچه تمامتر شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل ضمن دعوت از شهروندان آملی در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در تقویم سالانه ما آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان بعنوان روز قدس اعلام شد.

قدس درتقویم رسمی ایران

به گفته سرهنگ عابدین داغمه چی : از اول انقلاب تا کنون این راهپیمایی برای نشان دادن وحدت مسلمین و حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین در تمامی شهرها و روستاهای کشور برپا می شود.

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه آمل ازشهروندان

وی درادامه باقدردانی از حضور مومنانه شهروندان آملی در مراسمات پرفیض ماه رمضان گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با سومین روز شهادت مولی الموحدین علی(ع) هست که مانند سنوات گذشته باحضور گسترده مردم در شب احیاء و راهپیمایی روز قدس بیش از پیش این وحدت را به نمایش خواهیم گذاشت.

حضور ۲ شهید خوشنام در شبهای رمضان

این فرمانده در آمل بابیان اینکه ماه رمضان امسال ما این سعادت را داشتیم که میزبان ۲ شهید خوشنام باشیم، افزود: این شهداء در شبهای رمضان بین روزه داران بیش از ۵۰ مکان مقدس مساجد و تکایا حضور داشتندکه دراتمام این ماه پرفیض این شهدای خوشنام به معراج الشهدای تهران تحویل داده می شوند.

خدمات سپاه درماه رمضان

داغمه چی به خدمات بسیج جامعه پزشکی اشاره و اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، با عنوان ۳۰ شب، ۳۰ مسجد و ۳۰ خدمت ویزیت رایگان ازسوی بسیج جامعه پزشکی درحال انجام شدن هست.

وی باتشکر ازحضور روزه داران عزادار در دسته روی شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) عنوان کرد: بعداز دسته روی، ما مراسم تلاوت یک سوره از کلام الله مجید و افطار دهی در پیاده روی سپاه آمل را با حضور شهروندان روزه دار داشتیم.

عابدین داغمه چی همچنین تصریح کرد: انشاالله توزیع بسته های معیشتی کمکهای مومنانه را نیز بعد از راهپیمایی روز قدس برای روز شنبه خواهیم داشت

اقتدار و وحدت مسلمین در روز قدس

فرمانده سپاه آمل درپایان با اظهار امیدواری از قبولی طاعات و عبادات روزه داران و تشکر از حضور پر شورشان در مراسمات پرفیض ماه مبارک رمضان همگان رابرای نشان دادن اقتدار مسلمین و حضور پرشور روز قدس دعوت کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید