شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34766 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحول در شورای اداری آمل نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آمل باحضور مدیران دستگاههای اجرایی آمل در مصلی این شهر برگزار شد. در این جلسه برخی از مدیران جهت ارائه گزارش بصورت حضوری پشت تریبون رفتند و از دستور العملهای کارهای اجرایی آینده گفتند و یا مدیرانی آمار و ارقامی را از عملکرد سال گذشته […]

تحول در شورای اداری آمل

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آمل باحضور مدیران دستگاههای اجرایی آمل در مصلی این شهر برگزار شد.

در این جلسه برخی از مدیران جهت ارائه گزارش بصورت حضوری پشت تریبون رفتند و از دستور العملهای کارهای اجرایی آینده گفتند و یا مدیرانی آمار و ارقامی را از عملکرد سال گذشته گزارش دادند که مورد انتقاد امام جمعه آمل، حجت الاسلام یعقوبیان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان به ظرفیت های خوب شهرستان اشاره کرد و گفت: انتظار ما در جلسه شورای اداری از مدیران ارائه خروجی و دست آوردهای عملکردشان همراه با آمار و ارقام گزارشی است.

تحول در شورای اداری آمل
تحول در شورای اداری آمل
Seyyedeamol.ir

وی افزود: من باب مثال ما درحوزه عفاف و حجاب باید ۲ بخش را مدنظر داشته باشیم که مربوط به عامه مردم هست، اول کنترل اماکن عمومی، دوم مردم کف خیابان که بشکل نابهنجار و غیرمتعارفی از حجاب حاضر می شوند.

تحول در شورای اداری آمل

امام جمعه آمل همچنین تاکید کرد: برای جلوگیری از ترویج ناهنجاریها و بی حجابی باید بصورت ماموریتی عوامل را شناسایی کرد، همانگونه که برخی از بی حجابها برای قبح شکنی بشکل ماموریتی در انظار حاضر می شوند.

مراحل تذکر و امر به معروف

حجت الاسلام یعقوبیان تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی اکیپ ها در ۳ مرحله ، ابتدا لسانی بعد گرفتن تعهد و درآخر درصورت تکرار و عناد جرایم تعزیراتی از پلمپ تا موارد دیگر صورت بگیرد.

زمانبندی در تغییر فرهنگ

بگفته امام جمعه آمل: همانگونه که دشمن با زمانبندی در دراز مدت فرهنگ جامعه را تغییر داد متولیان امر به معروف ونهی از منکر نیز باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به نتایج مطلوب برسند.

اهمیت محتوای غنایی در آگاهی بخشی

وی مهمترین مساله در مورد آگاهی بخشی به مردم را تولیدمحتوای غنایی دانست و ابراز داشت: سرویس های حمل و نقل عمومی، بانکها، اصناف با زدن پلاکادرها و برچسب ها و بنرها بامحتوای اغنایی مردم را از عواقب نابهنجار بی حجابی مانند افزایش آمار خیانت و طلاق و امثالهم آگاهی دهند.

حضور پرشور در روز قدس

یعقوبیان با اظهار امیدواری از اینکه روزی برسد ما دیگر روز قدس نداشته باشیم برحضور حداکثری در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

معرفی دبیر ستاد امر به معروف

همچنین حجت الاسلام واعظی استاد دانشگاههای آمل و مازندران دراین نشست بعنوان دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان معرفی شد.

سید عباس حسینی از عملکرد توسعه شهرستان درسال گذشته خبرداد:

درپایان این جلسه فرماندارشهرستان آمل هم از اقدامات انجام شده جهت رشد و توسعه عمرانی شهرستان در سال گذشته بیاناتی را ارائه داد و اذعان داشت: در بحث توسعه با اقداماتی که مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان داشتند پیشبرد همه جانبه توسعه مد نظر بود که امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم مسیرهای بالندگی را برای جلب رضایت مردم طی کنیم.

سید عباس حسینی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۳۰ پروژه با اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان در آمل به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: دستگاه ها برای سال جاری موظف هستند آمار و اطلاعات مناسبی از پروژه های در دست اجرای شهرستان تهیه و در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهند.

به گفته فرماندارآمل: این میزان پروژه حاصل تلاش همه ارکان سیاسی شهرستان و استان است و معتقدیم میزان بهره مندی آمل از اعتبارات و پروژه بیش از میزان اعلام شد که با دسته بندی از سوی مدیران می توان به شیرین شدن کام مردم شهرستان منجر شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید