پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32536 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حماسه واقعی ۶ بهمن آمل بر روی آنتن آنان که رسالت ارزشمند ایثار را (یک نفر برای همه) با شهادت خودانجام دادندچه سبک بال رفتندوچه ماندگار شدند، و اکنون با گذشت ۴۰ سال این رسالت بردوش راویان رسانه ای است تا وقایعی که به حماسه بزرگ مردمی تبدیل شد را ازآمل به کل کشور؛ نه، […]

حماسه واقعی ۶ بهمن آمل بر روی آنتن

آنان که رسالت ارزشمند ایثار را (یک نفر برای همه) با شهادت خودانجام دادندچه سبک بال رفتندوچه ماندگار شدند، و اکنون با گذشت ۴۰ سال این رسالت بردوش راویان رسانه ای است تا وقایعی که به حماسه بزرگ مردمی تبدیل شد را ازآمل به کل کشور؛ نه، بلکه به کل جهان برسانند.

جهانی که برای تهییج ملتش و اصالتمند شدن آنها دست به ساخت فیلم های اسطوره ای ۷ سامورایی، ۷ دلاور و یا جیمز باندی و راکی می زند و به ساخته تبلیغاتی خود از فرهنگ مقاومت و ایثار می بالد. غافل از دلاوریهای حماسه های واقعی ۸ سال ایثار و مقاومت با نقش آفرینی زنان و مردان پاک دستی که در جای جای ایران برای حفظ ملت وکشور، اصالتمند از خود گذشتند تا نسل آینده نام ایران و ایرانی را به افتخار وسربلندی یادکند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل در مراسمی استادیو رسانه تلویزیونی هزارسنگردرآمل با حضور امام جمعه آمل و مسئولین راه اندازی شد.

سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل؛ راه اندازی رسانه هزارسنگر را برای آگاهی بخشی در چهلمین سالگرد شهدای ۶ بهمن سال ۶۰  کاری قشنگ توصیف و تصریح کرد: امیدواریم این کار که برای شهرهزار سنگر است، هزار برکت نیز برای مردم ما بهمراه داشته باشد.

همچنین امام جمعه آمل خاطرنشان شد: همانگونه که دروصیتنامه سیاسی، عبادی حضرت امام نام آمل بعنوان هزارسنگر برده شد ما از این فرصت بهره ببریم و کارخوبی را برای شهدا و مردممان انجام دهیم.

حماسه واقعی ۶ بهمن آمل بر روی آنتن

علی خانزاد عضو کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در۶ بهمن سال ۶۰ و مسئول استادیو رسانه تلویزیونی هزارسنگر درآمل از اهداف تاسیس این رسانه اینگونه بیان داشت: هدف از به راه اندازی رسانه هزار سنگر بازتاب فعالیت های این ستاد از ابتدا تا ادامه کار هست.

خانزاد با توضیح اینکه؛ در ادامه جلسات ستاد تصمیم گرفته شد کارمحتوایی این حماسه نیز به بخش های دیگر اضافه شود افزود: طبق مصوباتی که با حضور مسئول کمیته رسانه و مسئول اجرایی ستاد به این نتیجه رسیدیم تا در ۳ محور ۳ برنامه تولید کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بازتاب اخبار ستاد و تهیه محتوا جهت آگاهی بخشی عموم مردم اظهار داشت: سعی ما براین است، درقالب زیبا و جذابی کار را در هر سه بخش انجام دهیم، به همین جهت درحوزه خبرنگاری در واحدهای ووکال،تدوین، تصویربرداری از افراد متخصص کمک گرفته ایم تا بتوانیم یک برنامه خبری جذاب درعین حال پر محتوا را به شهروندان و هم استانیهای عزیز ارائه دهیم.

مسئول استادیو هزارسنگر رسانه تلویزیونی هزار سنگر در آمل دومین بخش کاری این رسانه را تهیه برنامه ۷ قسمتی عنوان و اضافه کرد: این ۷ قسمت با ۷ موضوع مختلف بصورت تحلیل و بررسی وقایع حماسه ۶۰ آمل با حضور کارشناسان به شکل گفتگو محور تهیه وپخش خواهدشد که طی قولهای مساعدت احیانا این گفتمان ۷ قسمتی در ۷ شب بهمن ماه امسال از صداسیمای مرکزمازندران هم پخش خواهد شد.

خانزاد همچنین ادامه داد: سومین برنامه بیان خاطرات داوطلبانه در فضا و لوکیشن آماده شده هست، افرادی که از آن ایام با یکی از ۴۱ شهید حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ خاطراتی دارند همزمان با یکسری اجرای برنامه های هنری خاطرات خود را بازگو می کنند تا یاد و خاطره شهای مقاومت این حماسه زنده شود.

عضو کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در پاسخ به نحوه ادامه کار این استادیو به سیده آمل گفت: فعلا کاراین رسانه تا ۲۲ بهمن ماه سال جاریست منتهی سعی اعضاء ستاد براین است تا جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از این حماسه بزرگ مردمی برای همیشه این رسانه فعال باشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید