جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32539 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت مراسم تکریم از دکتر شریعت و معرفی سیدعباس حسینی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل با حضور استاندار، هیات همراه و ائمه جمعه و مسئولین شهرستان آمل در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزارشد. گزارش واحد خبری سیده آمل: سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم […]

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت

مراسم تکریم از دکتر شریعت و معرفی سیدعباس حسینی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل با حضور استاندار، هیات همراه و ائمه جمعه و مسئولین شهرستان آمل در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزارشد.

گزارش واحد خبری سیده آمل: سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم سخنان خود را با یادی از عملیات غرور افرین کربلای ۵ آغاز و ادامه داد: ما امروز مرهون شهدایی هستیم

که بالای ۸۰ درصد جمعیت رزمندگان ما را در عملیاتهای مقاومت جوانان تشکلیل می دادند.

استاندار مازندران با استناد برتعبیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: تعبیر هزار سنگرکه برای شهرستان امل بکار برده می شود، سنگر نیست بلکه به تعبیری دلهای مردم آمل است که با همدلی برای دفاع از اسلام دست به دست هم دادند و هزار سنگر را برای حفظ شهرشان به پا کردند.

حسینی پور همچنین اظهار داشت: آمل تنها شهری است که در وصیت نامه الهی _سیاسی حضرت امام (ره) نام برده شد و مشاهیر و مفاخر زیادی از این شهرتاریخی که پاییخت تشیع جهان اسلام است به دنیا معرفی شدند.

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت

استاندار مازندران خطاب به فرماندار جوان سیدعباس حسینی عنوان کرد: اولین اقدام فرماندار آمل، باید توجه به پایتخت تشیع بودن این شهرستان در جهان اسلام باشدکه متعاقبا الزامات فرهنگی ویژه ای را می طلبد و این مسئولیت سنگینی است که به کمک علمای بزرگ استان و شهرستان و نخبگان و تشکل های فرهنگی باید انجام شود.

مقام عالی رتبه استان،شهرستان آمل راباوجود معادن وشهرکهای صنعتی یکی از قطب های اقتصادی استان و کشور دانست وبیان داشت:شهرکهای صنعتی آمل از فعالترین شهرکهای صنعتی استان مازندران است، بهمین جهت میبایست بابرنامه ریزی درست شهرستان آمل درحوزه های مختلفی بعنوان الگو قرار بگیرد.

آمل باید ویترین استان باشد

حسینی پور درادامه سخنانش به حضور رودخانه هراز؛ بعنوان یکی از نعمات بزرگ الهی در ورودی آمل اشاره کرد و گفت: آمل به دلیل مجاورت به جاده حیاتی هراز و ورود و خروج مسافران از این مسیر ، این شهرستان باید تبدیل به ویترین تمام عیار استان شود ،اما متاسفانه از ورودی این جاده مهم مواصلاتی ما ویترین زیبایی را مشاهده نمی کنیم تا فضای تاریخی که منحصر به شهر امل است مورد توجه و دیدگان همه واقع شود و این مهم حتما باید مورد بازنگری جدی قرار بگیرد.

استاندار مازندران با تاکید برتوجه به بافت فرسوده آمل متذکرشد: این مهندسی شهری زیبنده این شهرستان نیست نباید وقت کشی کرد، با توجه به توسعه این شهرستان و با ظرفیت موجود این شهرنباید عقب بماند و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نقش شهرک صنعتی آمل در رشد اقتصاد استان

وی یکی دیگر ازشاخص های آمل را وجود شهرصنعتی امامزاده عبدالله دانست و خاطرنشان شد: یکی از محورهای اصلی اقتصاد، ایجاد اشتغال برای جوانان این شهر و کل استان است، شهرصنعتی امامزاده عبدالله می تواند منبع اشتغال برای شهر و کل مازندران قرار بگیرد.

وظیفه فرماندار قطع ید سودجویان است

حسینی پور تصرف منابع طبیعی در بالا دست را یکی از مشکلات این شهرستان بیان و اضافه کرد: متاسفانه اراضی ملی مورد تهاجم و تعارض برخی افراد سودجو و فرصت طلب که حقوق عامه مردم را مورد تعارض قرار می دهند قرار گرفته ولی یکی از ماموریت های فرماندار این است که جلوی این تعدی را بگیرد.

مقام اول استانی تشکیل کارگروه ویژه زمین خواری و صیانت از منابع ملی را الزامی عنوان کرد و افزود: در این موضوع نقش رسانه ها و مردم بسیارکمک حال هست چون نباید اجازه دهیم این افراد با خیال راحت شب ها آسوده بخوابد باید خواب را از انها بگیریم و تعارف هم نداشته باشیم.

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت

بایدبرای ظرفیت های خوب آمل برنامه ریزی داشت

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید