جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35114 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حضورخبرنگاران آملی درمجلس امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ رضا حاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل میزبان جمعی از خبرنگاران فعال رسانه  این شهرستان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نماینده منتخب شهرستان آمل ازحضورسبزخبرنگاران شهرش در مجلس شورای اسلامی اظهار خرسندی کردو طبق گزارش های عملکرد کاری خود گفت: […]

حضورخبرنگاران آملی درمجلس

امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ رضا حاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل میزبان جمعی از خبرنگاران فعال رسانه  این شهرستان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نماینده منتخب شهرستان آمل ازحضورسبزخبرنگاران شهرش در مجلس شورای اسلامی اظهار خرسندی کردو طبق گزارش های عملکرد کاری خود گفت: درطول ۳ سال خدمتگزاری بنده برای مردم در مجلس شورای اسلامی کشور تمام سعیم براین بود تا صدای مردم را به مسئولین امر برسانم.

تلاش حاجی پور برای اجرای مطالبات شهرستان آمل

وی همچنین بیان داشت: درحوزه های مختلف مطالبه گری شهروندان آملی ونظارت امورمرتبط بامجلس کارها یی در حوزه های بهداشت و درمان از تهیه تجهیزات بیمارستانی تاراه اندازی مراکز آموزشی فازسوم پردیس دانشکده پزشکی و افتتاح دانشگاه پردیس دامپزشکی که ساختمان آن رها شده بود به بهره برداری رسید.

گاز رسانی روستاهای لاریجان

 حاجی پور به گاز رسانی بخش لاریجان شهرستان آمل اشاره کرد وافزود: درحالیکه لوله کشی بخش لاریجان در روستاهای مختلف چلاو تا فیلبند و منطقه فیروزکلا لاسم انجام شده بود مسیر اتصال به شبکه گازی آن مشخص نبود که با پیگیری های مستمر گاز در منازل بخش لاریجان روشن شد.

پروژه های جاده های مواصلاتی

وی طرح های ایمنی سازی جاده های مواصلاتی به شهرستان آمل را یکی دیگر از اقدامات خود اعلام کرد و ابرازداشت:ایمنی جاده های مواصلاتی نور به شهرستان آمل و جاده سرخرود همچنین ادامه جاده انحرافی هراز ازاقدامات لازمی بود که به مرحله اجرا درآمد که امیدوارم سبب رضای مرضی خداوند وشهروندان عزیز شهرم شده باشم.

به گفته رضا حاجی پور: پل هزار سنگرپس از ۱۵ سال وقفه در بازه زمانی کمتراز۲ سال به بهره برداری رسانده شد.

اجرای پروژه مخابراتی

وی در حوزه مخابراتی نیز از اجرای پروژه ملی فیبرنوری با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومان خبرداد واضافه کرد: این پروژه از شهرستان آمل تابخش لاریجان از مهمترین پروژه های مخابراتی استان مازندران محسوب می شد که تا آنجا که توان بنده بود جهت تامین بودجه آن تلاش کردم.

این نماینده منتخب در ادامه تصریح کرد: استعدادهای زیادی در شهرستان آمل وجود دارد که بایستی در این مدت کوتاه باقی مانده به سرانجام برسانم.

حضورخبرنگاران آملی درمجلس
حضورخبرنگاران آملی درمجلس
seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید