سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33921 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با حضور گسترده مردم، بسیجیان، دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، پیشکسوتان، خانواده شهدا، و همه افرادی که دردمند انقلاب بودند فتنه‌گران سرکوب شدند و مردم بار دیگر در صحنه حضور پیدا کردند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردار سیاوش مسلمی درحاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان آمل به اغتشاشات اخیر درکشور و خسارت‌هایی که به […]

با حضور گسترده مردم، بسیجیان، دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، پیشکسوتان، خانواده شهدا، و همه افرادی که دردمند انقلاب بودند فتنه‌گران سرکوب شدند و مردم بار دیگر در صحنه حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردار سیاوش مسلمی درحاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان آمل به اغتشاشات اخیر درکشور و خسارت‌هایی که به بار آمد اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته حوادث ناخوشایندی از اغتشاشات و سوءاستفاده اغتشاش‌گران در سطح کشور و استان مازندران را شاهد بودیم، اقداماتی که سازماندهی شده، برنامه ای از سوی استکبار جهانی و معاندان نظام بوده است.

حربه مهسا امینی درپروژه اغتشاش

به گفته فرمانده سپاه کربلا همه بدخواهان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌های تحت سلطه جریان نفاق، سلطنت‌طلبان و همه معاندان نظام برای ایجاد اغتشاش و آشوب، طی روزهای گذشته گردهم آمدند تا به خیال خود در این برهه از زمان، ضربه‌ای سخت بر پیکره شجره طیبه انقلاب اسلامی بزنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین ادامه داد: بدخواهان انقلاب اسلامی منتظر بهانه‌ای بودند تا با فراهم آمدن آن برای اغتشاشات و فتنه دست آویزی داشته باشند، تصریح کرد: فوت خانم مهسا امینی آلت دست بود که با حربه حجاب فتنه بزرگی را آغاز کنند..

مسلمی با بیان اینکه حضور گسترده مردم، بسیجیان، دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، خانواده شهدا، و همه افرادی که دردمند انقلاب بودند سبب ابتر ماندن اهداف فتنه‌گران شد،افزود: مردم ولایتمدار مازندران هم بار دیگربا حضور خود نشان دادند که همیشه در دیار علویان پشتیبان ولایت هستند و در این برهه از زمان سربلند از فتنه اجانب خارج شدند.

وی با اشاره به دستگیری‌هایی که در فضای اغتشاش انجام شد ابراز داشت: در صحنه عمل بازیگردان اصلی و میدانی جریان نفاق، سلطنت‌طلبان، گروهک‌های مختلف تجزیه‌ طلب بودند، این افراد باانواع وسایل، سلاح‌های سرد و گرم به جان مردم، مأموران، نیروهای بسیجی و بیت‌المال افتادند و منجر به خسارت‌های فراوانی جانی و مالی برای هموطنان سطح کشور و استان مازندران شدند.

توصیه فرمانده سپاه کربلا به خانواده ها

توصیه سردار مسلمی به خانواده ها جهت جلوگیری از آسیب های بیشتر این بود که: خانواده ها دقت نظر و نظارت بیشتری بر فعالیت های حاشیه ساز فرزندان خود داشته باشند چرا که فرزندان این کشور آینده‌سازان و سرمایه‌های ما هستند و نباید دست‌آویز استعمارگران و دشمنان در آن سوی آبها قرار گیرند.

 

حربه مهسا امینی درپروژه اغتشاش
حربه مهسا امینی درپروژه اغتشاش
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید