جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33931 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرمانده سپاه کربلا:علی رقم اینکه فتنه گران برنامه های سنگینی را درسطح کشورطراحی کرده بودند تا از این آشوب استفاده کنند جهت آرامش و امنیت پایدار هموطنان درشهرستان آمل اتفاقات خوبی افتاده و این امنیت برای کل کشور ضروری است. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردار پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در حاشیه مراسم […]

فرمانده سپاه کربلا:علی رقم اینکه فتنه گران برنامه های سنگینی را درسطح کشورطراحی کرده بودند تا از این آشوب استفاده کنند جهت آرامش و امنیت پایدار هموطنان درشهرستان آمل اتفاقات خوبی افتاده و این امنیت برای کل کشور ضروری است.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردار پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی هفته دفاع مقدس شهرستان آمل با تاکید بر ضرورت ایجادبرقراری امنیت در کشور گفت:علی رقم اینکه فتنه گران برنامه های سنگینی را در سطح کشورطراحی کرده بودند تا از این آشوب استفاده کنند جهت آرامش و امنیت پایدار هموطنان درشهرستان آمل اتفاقات خوبی افتاده و این امنیت برای کل کشور ضروری است.

انجام ماموریت سپاه درمازندران

وی در ادامه یکی از کارهایی که مورد اقبال عمومی قرار گرفته است را تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: به برکت حضور خیرین نوع دوست بسیجی، مجموعه مسئولین دغدغه مندازفرمانداران، شهرداران، شوراها، بخشداری ها، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان همه دست در دست هم دادند تا بتوانیم این کمک‌های مومنانه را در سطح وسیعی از استان مازندران انجام دهیم.

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی درمازندران

فرمانده سپاه کربلا از تهیه و توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی از طریق مجموعه های ستاد کل سپاه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون در سال ۱۴۰۱ درسطح استان مازندران ۵ مرحله از عملیات توزیع بسته های معیشتی اجرایی شدکه متعاقبابه همین میزان در شهرستان‌های استان همچنین آمل این عملیات انجام شد.

انجام ماموریت سپاه درمازندران
انجام ماموریت سپاه درمازندران
Seyyedeamol.ir

مسلمی باتوصیه اینکه انتظارمیرود فرماندهان محترم نواحی این بسته ها را به نیازمندان واقعی برسانند ادامه داد: ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی یک میلیاردتومان درپنجمین دوره عملیات کمک‌های مومنانه به دست عزیزان نیازمند شهرستان آمل توزیع می شود.

به گفته سردار مسلمی یکی دیگر از کارهای دیگر که بعنوان وظایف ماموریت‌های سپاه است ساخت خانه های محرومین هست که با همیاری کمیته امداد و بنیاد مسکن و خیرین بسیج سازندگی صورت می پذیرد.
وی دراین خصوص خاطرنشان شد:امروز درپروژه های هفته دفاع مقدس شهرستان آمل ۱۰ واحد مسکونی افتتاح و به عزیزان نیازمند این شهرستان تحویل داده خواهد شد.
فرمانده سپاه کربلا هزینه تمام شده پروژه خانه های محروم درآمل را ۴ میلیارد تومان اعلام و بیان داشت: تا کنون بالغ بر ۵۰۰ واحد مسکن محرومین به عزیزان نیازمند تحویل داده شد.

این فرمانده پاسدارهمچنین تصریح کرد:برابر با قرار دادی که با کمیته امداد درسال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ داریم ۱۳۰۰ واحد مسکن محرومین درسطح استان به محض اتمام کار به مناسبت های مختلف به دست نیازمندان محترم می رسد.

سیاوش مسلمی پروژه های آبرسانی را نیز از دیگر وظایف مهم بسیج سازندگی سپاه دانست و اظهار داشت: در ادامه تکمیل پروژه های سازندگی از سال گذشته تنها درسال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۰ روستا در استان مازندران از نعمت آب شرب بهره مند شده اند.
فرمانده سپاه کربلا اعتبار ریالی این پروژه ها را بالغ بر ۳۳۰ میلیارد عنوان و اعلام کرد: ۱۹ مجتمع آبرسانی شامل ساخت مخزن آب و همچنین برق رسانی به این مخازن و احداث خط انتقال آب در حال انجام هست.
مسلمی درپایان تاکید کرد: این پروژه ها بصورت ملی درهفته بسیج با حضور متقاضیان در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید.

انجام ماموریت سپاه درمازندران
انجام ماموریت سپاه درمازندران
Seyyedeamol.irm
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید