جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33938 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احمد محمدی: متاسفانه شغل آتش نشانی که جزء مشاغل سخت محسوب می شود تنها حدود ۲۰ درصد از دوستان آتش نشان ما تابع حقوق کارگری هستند و مابقی را در سال ۹۰ از شمول قانون مشاغل سخت خارج کردند و این عزیزان را با مزایای بسیار اندک تابع ضوابط کارمندی ساختند. به گزارش پایگاه خبری […]

احمد محمدی: متاسفانه شغل آتش نشانی که جزء مشاغل سخت محسوب می شود تنها حدود ۲۰ درصد از دوستان آتش نشان ما تابع حقوق کارگری هستند و مابقی را در سال ۹۰ از شمول قانون مشاغل سخت خارج کردند و این عزیزان را با مزایای بسیار اندک تابع ضوابط کارمندی ساختند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: روح الله اسماعیلی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری آمل درمراسم تجلیل از آتش نشانان برتر شهرداری آمل با قدردانی ازحضور مسئولین شهرستان آمل در این مراسم بیان داشت: قریب به یکسال است که بعنوان خدمتگزار شما در سازمان آتش نشانی انجام وظیفه می کنم و این افتخاری است که دوشادوش همکارانم بتوانم به شهروندان آملی خدمت کنم.

این مدیر جوان در ادامه افزود: دراین فرصت می خواهم از خانواده های محترم آتش نشان خصوصا همسران بزرگوار آنها که فداکارانه محیط خانواده درا برای خدمت هرچه بهتر آتش نشانان امن و با ایثار و از خود گذشتگی حامی این مردان همیشه بیدار هستند نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم که با صبوری باعث قوت قلب این مردان بزرگ شهر هستید.

مردان بی ادعا وسط میادین خطر
مردان بی ادعا وسط میادین خطر
seyyedeamol.ir

حمایت مسئولین شهری آمل از آتش نشانان

وی همچنین از حمایت مدیران شهری جهت حقوق تقدیمی خبرداد و اظهار داشت: از همین ماه آیتمی بعنوان حقوق تقدیمی کارمندان آتش نشان درنظر گرفته شده که امیدوارم در استمرار آن درسال آینده شاهد افزایش این حقوق باشیم.

 

در ادامه برنامه، علی داودی شهردار آمل با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به سازمان آتش نشانی خود نگاهی ویژه ای دارد ابراز داشت: این برای بنده بعنوان شهردار بسیار خوشحال کننده است که وقتی برای بهبود عملکرد شهرداری آمل تصمیماتی را اتخاذ کردم تا تغییراتی برای این مجموعه اتفاق افتد، به زعم خیلی ها انتخاب و ورود جوان دهه هفتادی بعنوان مدیریت آتش نشانی یک قمار یا ریسک بود ولی امروز با مشاهده عملکرد آقای اسماعیلی برخودم می بالم که یک جوان ساعی، زیرک و بسیارکاربلد به مجموعه شهری ورود پیدا کرد و مدیریت آتش نشانی را به او سپرده ام.

شهردار آمل تصریح کرد: البته این تعریف درسایه همکاری همکاران خوب ایشان در سازمان آتش نشانی آمل رنگ بهتری گرفته که امیدوارم مستدام باشد.

مردان بی ادعا وسط میادین خطر
مردان بی ادعا وسط میادین خطر
seyyedeamol.ir

مردان بی ادعا وسط میادین خطر

در ادامه مدیرکل سازمان آتش نشانی مازندران با اشاره به اینکه قشر آتش نشان با تلاش و ایثار خود به نوعی باعث آبرو و ارزش شهرداری ها ی نظام هستند، اذعان کرد: در اهمیت این شغل و جایگاهش باید گفت در همین ایام و اتفاقاتی که در جامعه رخ داد باز این آتش نشانان بودند که جان خودشان را برای امداد وسط میدان گذاشتند و به امداد شهروندان از هر قشری رفتند.

این مسئول استانی با اظهار امیدواری از بهبود وضعیت ناوگان خدمات رسانی آتش نشانی خاطر نشان شد: ایثار آتش نشانان عزیز ما از آن جهت است که وظایف خود را با دید تعهدی در شغل آتش نشانی انجام می دهند نه با دید مادی که این روزها در برخی مشاغل شاهد هستیم.

مردان بی ادعا وسط میادین خطر
مردان بی ادعا وسط میادین خطر
seyyedeamol.ir

نیاز به اشتغال توام با عشق

احمد محمدی، ریاست شورای اسلامی شهرآمل نیز با تقدیر از اسماعیلی مدیرعامل جوان سازمان آتش نشانی آمل اضافه کرد: قاعدتا کسب اشتغال برای امرار معاش و حفظ آبرو است، اما در رابطه با مشاغلی که جنبه امدادی دارندمانند آتش نشانان در معرض خطرات بیشتری قراردارند، این نیازاشتغال، توام باعشق، ایثار و ازخود گذشتگی است.

وی با تقدیر ازخانواده های آتش نشانان که با صبوری هر روز نگران سلامت جان عزیزانشان هستند خاطرنشان شد: اوج مظلومیت آتش نشانان را ما در سانحه پلاسکو شاهد بودیم که در مقابل این جان فشانی ها باید سرتعظیم فرود آورد.

خارج شدن حقوق آتش نشانان از مشاغل سخت

به گفته محمدی متاسفانه شغل آتش نشانی که جزء مشاغل سخت محسوب می شود تنها حدود ۲۰ درصد از دوستان آتش نشان ما تابع حقوق کارگری هستند و مابقی را در سال ۹۰ از شمول قانون کارگری خارج کردند و این عزیزان را با مزایای بسیار اندک تابع ضوابط کارمندی ساختند.

ریاست شورای اسلامی شهرآمل تاکیدکرد: لازم است استاندارمحترم ومجمع نمایندگان مازندران طرحی پیرو حمایت تسهیلات مالی از این قشر مظلوم و زحمت کش در سراسرکشور ارائه دهند و در نیاز سنجی های شهری تجدید نظر کنند و اولویت ها را درنظر بگیرند.

ضرورت به روز رسانی تجهیزات ناوگان آتش نشانی

احمدی دومین موضوع مهم در رابطه با تامین امنیت شغلی و جانی آتش نشانان را ترمیم موجود ناوگان فرسوده این سازمان اعلام کرد وگفت: اگرحین امداد و اطفاء حریق، نردبان یا ماشین آب پاش از کار بیافتد و عملیات امداد و نجات متوقف شود، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ پس امید داریم علاج واقعه را قبل از وقوع حادثه اعمال شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید