پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35453 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تکواندوکاران ایران درمسابقات لبنان فیض الله نفجم از راه‌ یابی ۱۰ تکواندوکار ملی پوش نوجوان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی خبر داد. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرمربی تیم نوجوانان ایران در جمع خبرنگاران شهرستان آمل از راه‌یابی ۱۰ تکواندوکار تیم ملی نوجوان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی خبر داد و گفت: در […]

تکواندوکاران ایران درمسابقات لبنان

فیض الله نفجم از راه‌ یابی ۱۰ تکواندوکار ملی پوش نوجوان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی خبر داد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرمربی تیم نوجوانان ایران در جمع خبرنگاران شهرستان آمل از راه‌یابی ۱۰ تکواندوکار تیم ملی نوجوان در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی خبر داد و گفت: در این دوره از اردوی آماده سازی با ارزیابی تکواندوکاران رده سنی نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال که توانستند مدال آورباشند تعداد ۱۰ نفر برای منتخب حضور در مسابقات لبنان شدند.

وی با بیان اینکه از دوره قبل مسابقات آسیایی تاکنون ۹ نفر مدال کسب کردند و به تیم ملی بزرگسالان راه یافتند، افزود: باحس رقابت و جنگاوری که در هریک از این تکواندوکاران جوان شاهد هستیم انگیزه کسب موفقیت و افتخارآفرینی دراین دوره از مسابقات آسیایی را بالا پیش بینی می کنم.

به گفته فیض الله نفجم: دردوره قبل،از ۸نفر اعزامی به مسابقات جهانی، چهار نفر مازندرانی بودند که متاسفانه تست دوپینگ دو نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد و این باعث بر هم خوردن شیرازه و قدرت تیم ملی شده بود.

 وی همچنین بیان داشت:این عامل از ارزش‌ تکواندوکاران مازندرانی کم نمی‌کند و در مسابقات پیشرو حتما جبران خواهد شد.

آنالیز نفجم از رقابتها

 سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران با اشاره به اینکه در مرحله اول رقابتها با حضور یک‌هزار و ۵۶ نفر مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد، تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابی با ۱۷۱ نفر، در مرحله سوم انتخابی ۲۷ نفر و در آخرین مرحله با رقابت سخت ۱۰ نفر راه یافتند.

 وی بابیان اینکه پس ازبرگزاری اولین اردو درتهران بابرگزاری مجمع همگانی به میزبانی نوشهر، تصمیم بر این شد اردو در آمل برگزار شود عنوان کرد: با ورود رئیس فدراسیون تکواندوی ایران و سفرشان به این‌ شهرستان امیدورایم به زودی با راه‌اندازی سالن تکواندوی آمل، ورزشکاران آملی صاحب خانه تکواندو می شوند.

تکواندوکاران ایران درمسابقات لبنان

نفجم با تاکید بر اینکه در سال‌های آینده تکواندوی آمل شاهد رشد بیشتر خواهد شد،اظهار داشت: این دوره از مسابقات آسیایی تکواندوکاران پس از آخرین اردو در سوادکوه در روز ۸ شهریور به شهر بیروت لبنان اعزام و مسابقات از یازدهم آغاز خواهد شد.

نتایج حضور در مسابقات دوره های قبل

 وی به کسب مدال در دوره مسابقات قبلی اشاره کرد و گفت: پنج مدال طلا، یک نقره و سه برنز حاصل کار ورزشکاران بودکه ایران به لحاظ تیمی اول شد و این دوره نیز تمام تلاشمان برای کسب مقام برتری در مسابقات است.

 سرمربی تیم تکواندوی نوجوانان ایران خاطرنشان شد: بازیکنان اعزامی به دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور لبنان شهر بیروت با حضورمهدی رزمیان، محمدحسین حسینی، سینا محترمی، محمد‌رضا تیلانی، طاها رحمانی، سینا رضاعلیزاده، رادین زینالی، صدرا مقدمی، امیررضا غلامی، امیرمحمد رحمانی راد، به مسابقات اعزام می‌شوند.

سخنان مسعود کاظم پور

 مسعود کاظم پور مربی تکواندوی نیز در نشست با بیان اینکه مازندران میزبانی دو هفته تمرینات اردویی تیم تکواندوی نوجوانان ایرانی را برعهده داشت که تا بیست و هفتم مرداد درشهر آمل به تمرینات خود ادامه می‌دهند، ابراز داشت: در استان همزمان با این تیم سه تیم ملی دیگر نیز در این اردوها حضور دارند.

وی عنوان کرد: با این تیم مطمئنا شاهد کسب افتخارات بالایی خواهیم بود و اکنون آمادگی بر مسابقات این دوره از رقابت کاملا وجود دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید