چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35449 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برگزاری جشنواره اسوه درآمل داغمه چی بااعلام اینکه ۴۱۷ آزاده از شهرستان آمل هستند، ابراز داشت: روز پنج شنبه بمناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به وطن با اکیپ ۷۰ نفره رزمایش دیدار از آزادگان را انجام می دهیم. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل دراقدامی زیبا با برگزاری اردوی یکروزه فرهنگی و […]

برگزاری جشنواره اسوه درآمل

داغمه چی بااعلام اینکه ۴۱۷ آزاده از شهرستان آمل هستند، ابراز داشت: روز پنج شنبه بمناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به وطن با اکیپ ۷۰ نفره رزمایش دیدار از آزادگان را انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل دراقدامی زیبا با برگزاری اردوی یکروزه فرهنگی و معنوی به مناطق نمک آبرود و مجتمع اقامتی امامت چالوس با دیدار از مادر شهیدموسی خدمتگزار روزی خاطره انگیز را برای اصحاب رسانه آمل بوجودآورد.

دراین ضیافت سرهنگ داغمه چی ضمن پاسداشت خاطره شهدای گرانقدرشهیدرسانه محمود صارمی وشهدای ۸سال دفاع مقدس، به جایگاه خطیرخبرنگاری پرداخت و گفت: حضور اصحاب رسانه را در اقامتگاه امامت مغتنم میشمارم که قدمگاه شهدایی است که از این اقامتگاه سازماندهی شده و به مناطق جنگی حق علیه باطل شدند.

تقابل رسانه های خودی با رسانه های معاند

وی همچنین بیان داشت: خبرنگاران در تقابل با راهبرد ایجاد نا امیدی و تخریب ایمان و باور دینی مردم توسط دشمن، فعالانه در میدان جهاد تبیین بایدحضور داشته باشند.

خبرنگاران درتقابل با دشمن درجنگ رسانه ای نهراسند

به گفته داغمه چی خبرنگاران نباید در تقابل با جنگ رسانه ای جبهه باطل؛ هراسی به دل راه دهند چرا که براساس وعده الهی و براساس آنچه در مکتب عاشورا شاهد هستیم ، رسانه حق ماندنی ، پایدار و تاثیر گذار هست.

فرمانده سپاه ناحیه آمل درادامه افزود: خبرنگاران درهمه عرصه ها اگربدنبال اثربخشی هستند نگاه خدایی و کار را برای خدا ملاک قرار دهند نه خوشایند افراد و طیف های سیاسی خاص، برایشان سختی های عرصه خبر رسانی به آرامش و لذت تبدیل خواهد شد.

سپاه پاره تن مردم است

وی با اشاره به اینکه سپاه پاره تن مردم است، تصریح کرد: توقع ما این است زبان مردم شوید و بما کمک کنید تا بتوانیم هرجایی مردم احساس کمک و نیاز دارند از دورترین روستای شهرستان آمل تا شهرآمل خدمتگزار خوب مردم باشیم.

اجرای رزمایش دیدار از آزادگان درآمل

داغمه چی با اعلام اینکه ۴۱۷ آزاده از شهرستان آمل هستند، ابرازداشت: روز پنج شنبه بمناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به وطن با اکیپ ۷۰ نفره رزمایش دیدار از آزادگان را انجام می دهیم.

برگزاری جشنواره اسوه درآمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل ازبرگزاری جشنواره اسوه خبرداد و اضافه کرد: بناداریم از پایگاه های مقامتی که بهترین عملکرد را درطول سال داشتند تجلیل بعمل آورده و آنها را برای شرکت در جشنواره ملی اسوه کشور معرفی کنیم.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید