جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35463 |
|
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

احصاء مشکلات شهرامامزاده عبدالله امام جمعه شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان مشکلات شهر به راهکارهای رفع موانع توسعه شهری پرداخت. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهربا گلایه ازعدم حضورنمایندگان برخی مسئولین شهرستان۲ […]

احصاء مشکلات شهرامامزاده عبدالله

امام جمعه شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان مشکلات شهر به راهکارهای رفع موانع توسعه شهری پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهربا گلایه ازعدم حضورنمایندگان برخی مسئولین شهرستان۲ هدف را از برگزاری این نشست عنوان وادامه داد: هدف اول دیدار مسئولین و رسیدن به یک تعامل و همکاری برای رفع مشکلات هست.

وی هدف دوم را رسیدن به نتیجه مطلوب و رفع موانع بصورت عملیاتی عنوان کرد و گفت: امروزه رفع مشکلات معیشتی، راه و جاده رسیدن به همان فرهنگ غنی است، چراکه دشمن با استفاده ازهمین چالش ها در فضای مجازی کار می کند و مردم به این باورغلط می رسندکه چون جاده ساخته نمی شودما مسجد نمی رویم یا چون مشکلات را حل نمی کنند پس ما نماز جمعه نمی رویم.

احصاء مشکلات شهرامامزاده عبدالله

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی از پیگیری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابت راه اندازی خانه فرهنگ درامامزاده عبدالله خبرداد وافزود: برای حمایت از این طرح مانیاز به یک قطعه زمین نیاز داریم تا جذب افراد هنری امورمربوط به فرهنگ و هنری شهر در آن دنبال شود.

مراسم اربعین حسینی

وی بااشاره به مراسم فرهنگی،عقیدتی اربعین حسینی پرداخت واعلام کرد: ازبرگزاری ویژه برنامه اربعین پیاده روی حرم تا حرم از امامزاده ابراهیم شهرستان آمل تا آستان مقدس امامزاده عبدالله هست.

احصاء مشکلات ورزشی شهر امامزاده عبدالله

به گفته امام جمعه امامزاده عبدالله:اینکه درخصوص افزایش سرانه امرورزش این شهر بگوییم یک عبارت غلطی است چون اصلا در شهر امامزاده عبدالله سرانه ورزشی وجود ندارد که بدنبال افزایش آن باشیم.

وی به زمین ورزشی اسکومحله اشاره و ابرازداشت: این مکان ورزشی نیمه کاره رهاشده درحالی که به رسیدگی ساخت سرویس های بهداشتی و رختکن نیاز دارد وهمچنین برای دریافت مجوز زمین فوتبال دیورز و زمین ورزشی روستای میخران هم مشکل داریم.

بیان مشکلات راه و حاده ای

حسین زاده برسمنانی در خصوص راه و جاده شهر امامزاده عبدالله تصریح کرد: با اینکه از وزیر راه بابت تعریض ورودی شهرامامزاده عبدالله قول پرداخت ۵ میلیارد تومان گرفته شد متاسفانه هنوز از طرف اداره راه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

مشکلات آنتن دهی مخابرات

وی همچنین با بیان اینکه شهروندان این شهر ازعدم آنتن دهی مخابرات گلایه زیادی دارند، عنوان کرد: عدم آنتن دهی و نداشتن روشنایی جاده از بیمارستان امام تا شهر امامزاده عبدالله سبب ایجاد چالش های عدیده امنیتی شده است که از مسئولین مربوط تقاضا داریم مراتب را پیگیری نمایند.

امام جمعه امامزاده عبدالله با تاکید بر اصلاح آسفالت جاده ورودی به این شهر، اظهار داشت: از لحاظ امنیتی و اخلاقی و محیط زیستی باید با استفاده از محیط بانی ورودی گرفته شود تا از منابع مالی آن به حفظ و نگهداری جنگلها رسیدگی شود.

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید