شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36710 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

توانمندی امدادی ضرورت هست به همت جمعیت هلال احمر شهرستان آمل اردوی توان افزایی ویژه اعضاء داوطلبان هلال احمر این شهرستان در منطقه سنگ درکای بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با موضوع آموزش برپایی چادرامداد، CPR، کمکهای اولیه امدادونجات برگزارشد. ریاست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل، در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل با تاکیدبر اینکه […]

توانمندی امدادی ضرورت هست

به همت جمعیت هلال احمر شهرستان آمل اردوی توان افزایی ویژه اعضاء داوطلبان هلال احمر این شهرستان در منطقه سنگ درکای بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با موضوع آموزش برپایی چادرامداد، CPR، کمکهای اولیه امدادونجات برگزارشد.

ریاست جمعیت هلال احمرشهرستان آمل، در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل با تاکیدبر اینکه ما در کشوری هستیم که جزء ۳کشور حادثه خیز دنیا هستیم، ادامه داد: باعنایت بر تنوع اقلیم در ایران بخصوص استان مازندران، شهرستان آمل نیز مستثنا نبوده و برگزاری اردوهای توان افزایی و ارتقاء توانمندی اعضاء داوطلبان جمعیت هلال احمر یکی از ضروریات آموزشی برای شهروندان آملی است.

توانمندی امدادی ضرورت هست

وی تصریح کرد: امدادگران، نجات گران اعضاء داوطلبان باید دائما در خصوص این آموزشها به روز شده و کمکهای اولیه را جهت آمادگی مرور کنند تا در زمان وقوع حادثه بتوانند به یاری هموطنان خود بشتابند.

به گفته جمشیدنیکزاد؛ شهرستان آمل بر روی ۳ گسل نیمه فعال قرار دارد که در سالهای ۹۵ از فروردین ماه تا شهریور ۱۲۶ مورد زلزله به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۳۶ تجربه تلخ زلزله سنگ چال با ۱۲۰۰ تلفات تجربه تلخی را برای آملیها بجا گذاشت.

وی افزود:شهرستان آمل باجمعیت ۴۸۰هزارنفر لااقل بایدنیمی ازاین جمعیت یعنی ۲۰۰هزارنفر از دوره های آموزشی امداد و نجات و کمکهای اولیه استفاده کنند و درشرایط مقتضی به خود و خانواده و هموطنانشان یاری برسانند.

آمار جمعیت هلال احمر آمل

نیکزادبااشاره به اینکه درحال حاضرفقط ۷هزارنفربعنوان جمعیت داوطلبان وجمعیت جوانان و امدادگر از دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر آمل استفاده کردند بیان داشت: برخی از این عزیزان فعال تر هستند و دربرنامه های ما شرکت دارند و برخی هم نیمه فعالند ولی با همه این تفاسیر همه آنها برای به روز شدن در مانورهای تاب آوری و توان افزایی حضور پیدا می کنند تا در زمان وقوع حادثه به سوی مصدومان از حوادث بشتابند.

 

توانمندی امدادی ضرورت هست
توانمندی امدادی ضرورت هست seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید