جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31475 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تخلفات بی حدو حصرکرونایی ازمردم تامسئولین ۴ ماه دیگر دومین سالروز تولد ویروس کرونا را در ایران با عدم توجه به قوانین قرنطینه، برپایی جشن های عروسی و تولد، برپایی انواع مراسمات عزاداری، ورود و خروج از شهرها و اوج پایکوبی این تولد در مسافرت های شمالی را جشن می گیریم . جشنی که منتج […]

تخلفات بی حدو حصرکرونایی ازمردم تامسئولین

۴ ماه دیگر دومین سالروز تولد ویروس کرونا را در ایران با عدم توجه به قوانین قرنطینه، برپایی جشن های عروسی و تولد، برپایی انواع مراسمات عزاداری، ورود و خروج از شهرها و اوج پایکوبی این تولد در مسافرت های شمالی را جشن می گیریم .

جشنی که منتج به تهدید سلامت عموم ملت ،آبادی آرامستانها و تقبل هزینه های سنگین برای خانوار ایرانی و هزینه شدن جانی کادردرمان شده است و درپایان با پاسکاری توپ گرد کرونا به هم از زمین و زمان حرج و مرج خواهی، طلبکارانه ارثیه سلامتی را از یکدیگر مطالبه می کنیم.

نقد سیده آمل از همه هموطنانی که  اندر احوالات مسافرت های کرونایی شعار (( ازماست که بر ماست)) را برای یکدیگر خرج می کنند .

غلامرضا شریعتی، رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۰ در نشست خبری گفت: مردم بدانند که حضورشان در استان مازندران به معنای خرید ریسک مرگ است، شرایط در این استان بحرانی است آن هم در وضعیتی که علاوه بر دغدغه کمبود دارو با کمبود اکسیژن در بیمارستانها و ازدحام بیش از حد بیماران مواجهیم.

هشدار واضح این مقام مسئول در مازندران گواه تذکر پیاپی مسئولین به مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، ماندن در قرنطینه تا کنترل و مهار پاندمی انواع ویروس های جهش یافته کروناست.

نماینده بهشهر همچنین با اشاره به خستگی کادر پزشکی افزود: برای کمک به کادر پزشکی از مسافرت پرهیز کرده و در خانه بمانیم.

از سوی دیگر آسیبهایی که بابت تخلفات مشهود واکسیناسیون و سوء مدیریت مدیران مسئول در ستاد ملی کرونا شاهد بودیم غیرقابل انکار هست .

تخلفات بی حدو حصرکرونایی ازمردم تامسئولین

اینکه حق با کدام جناح؛ مردمی یا مسئولین هست ؟ از نتیجه برنامه ریزی های نافرجام مسئولین ستاد ملی کرونا که می شد در بازه زمانی اقدامات به موقعی را انجام دهند ولی ندادند؛ پرواضح است که باید نظاره گر همه گیر شدن سیکل های متناوب ویروس جهش یافته و افزایش میزان مرگ و میر هموطنانمان باشیم.

در این میان آنچه که باعث رنجش بیشتر مردم شده وعده ها و شعارهای سرخرمن این مسئولین؛ مانند خرید واکسن؛ بسته شدن ورودی و خروجی های پایتخت و ممنوعیت تردد بین شهری است که ظاهرا پشت این شعارها مسائل مالی از جرائم تردد بر مذاق عده ای دلال مسئول نما خوشتر آمده، که میدان داری شعار می کنند تا خدمت به خلق زجز کشیده درعصر کرونایی.

مردم جنگ زده ایران همچنان در عرصه بحران سونامی های مختلف جنگ سخت؛ نرم و بیولوژیک در گذر زمان قربانی سوء مدیریت ها بوده و آثار درد و آلام ناشی از بحرانها را درشعار ((ازماست که برماست)) خلاصه می کنند.

غافل از اینکه این منتقدان شعار زده خود نیز در گرداب حرج و مرج آنارشیستی بوجود آورده خود؛ غوطه ور شده تا جاییکه مدیریت خود و خانواده اش را نمی توانند در یک بازه زمانی ۶ ماهه قرنطینه ای کنترل کنند و لااقل در محدوده های زمانی اعلام شده هفتگی از مسافرت اجتناب کرده و میدان را بدست دلالان مرگ نسپارند.

آری، ایرانی ؛ از انتخاب نادرست تا مطالبات نابجا و عدم خود مدیریتی، باعث حرج و مرج جامعه شده واقعا که ((از ماست که برماست)) ولی دیگر اینجا اعتراض نه تنها راه به جایی نمی برد بلکه جو مسوم باعث سردرگمی خودمان در تشخیص صره از ناصره می شود.

هرجا اصلاح را از خودمان شروع کرده ایم می توانیم بحث اصلاح دیگران را نیز به میان آوریم و ایرانی آباد با امنیت سلامت داشته باشیم.

اما متاسفانه درحال حاضر با این اوصاف حالا حالا ها این ویروس از محدوده مهمان خارج شده و بعنوان یک شرور راهزن به خانمان ما میزند و سلامت افراد جامعه کشور ما را به گروگان می گیرد.

(( آری از ماست که برماست))

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید