شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31486 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برگزاری مراسمات محرم۱۴۰۰ درسایه کرونا هر جامعه ای فرهنگ خاص خود را دارد و ما به فرهنگ ۲۵۰۰ ساله ای می بالیم که درآن آداب ارتباط درست و آئیین های ارزشمند انسان دوستی بود ولی متاسفانه در دو دهه اخیر دیگر نمی توان آثاری از آن شکوه را یافت. جوانان امروز حاملان فرهنگی هستند که […]

برگزاری مراسمات محرم۱۴۰۰ درسایه کرونا

هر جامعه ای فرهنگ خاص خود را دارد و ما به فرهنگ ۲۵۰۰ ساله ای می بالیم که درآن آداب ارتباط درست و آئیین های ارزشمند انسان دوستی بود ولی متاسفانه در دو دهه اخیر دیگر نمی توان آثاری از آن شکوه را یافت.

جوانان امروز حاملان فرهنگی هستند که جوانان دیروز از دهه های ۵۰ برایشان به ارمغان گذاشته اند تا امروز با کمال تاسف ما شاهد بداخلاقی های بی فرهنگی باشیم که مورد شماتت رسانه های غربی قرار بگیریم.

رسوخ باورهای غلط و تغییر آداب زندگی و رفتارها گواه همه این ادعاست.جوانانی باخالکوبی های نا مانوس؛ آرایش های نامتعارف؛ علم بر دوش بیشتر مشتاق خودنمایی، غرق در ریا هستند تا پیروی از راه جوانمردی حسینی که هر نوع آسیب به خود و دیگران را منع می کرد و ندای ظلم ستیزی اش پس از ۱۴۰۰ سال هنوز ماندگار شده است.

گزارش بدون تعارف واحد خبری سیده آمل از آئین سنتی، مذهبی علم کشان شهرستان آمل درحالیکه جوانان علم به دوش مجوز برگزاری مراسم نداشتند در ششمین روز (شب هفتم محرم) بدون هیچگونه رعایت پروتکلهای بهداشتی در آستان قدسی امامزاده ابراهیم آمل حتی زدن ماسک انجام شد.

برگزاری مراسمات محرم۱۴۰۰ درسایه کرونا

 هنگام تهیه این گزارش تصویری علی فلاح،مدیریت دفتر آستان امامزاده ابراهیم آمل، در پاسخ به این سوال سیده آمل که آیا برای برگزاری چنین مراسمی درایام پنجمین سیکل پاندومی کرونا که هیچگونه رعایت قوانین بهداشتی نشد، مجوزی صادر شده است؟ گفت : هرگز، ما تمام تلاشمان را جهت ممانعت برگزاری مراسم با این روش انجام دادیم ولی نشد.
 وی در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی به دفتر معاونت سیاسی، اجتماعی فرمانداری آمل افزود: آقای نائیج نژاد تاکید کردند، با این شرایط و جمعیت درب ورودی امامزاده بسته شود ولی چون مجوز کتبی دردست نبود نتوانستیم جلوی جوانان علم به دوش را بگیریم.


سیده آمل امروز شاهد ناقلان ویروس کرونایی بود که علم به دوشان عزادارحسینی فریاد یا حسین سر می دادند.
 برگزاری آئین اعتقادی نباید سبب آسیب به سلامتی افراد جامعه شود.
آیا دین اسلام که مکمل ادیان و مذهب شیعه که پیروی محض از آئین ختم رسل هست چنین اجازه ای برای به مخاطره انداختن جان دیگر افراد جامعه را به ما داده یا این دین بدعتی آئینی سلیقه ایست که در قرآن نیز آمده، آنقدر این بدعت ها در اسلام نفوذ و رسوخ پیدا می کند و صاحب زمانهای دروغین سراز تخم نفاق و خرافات سر بیرون می آورندکه با ظهور صاحب الزمان والعصر مانند این است بار دیگر اسلام واقعی ظهور پیدا میکند.
به امید آن روز .از معتقدان واقعی التماس دعا

فیلم این مراسم را در آدرس پیج زیر مشاهده فرمایید.

https://www.instagram.com/tv/CSmrv10lupE/?utm_medium=share_sheet

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید