جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36573 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحقق آروزی سنگچالی ها باپیگیری وهمت موسسه همیاری طایفه سنگچال به میمنت ولادت امام حسین و اعیاد شعبانیه طی مراسمی کلنگ احداث مسجد این طایفه بزرگ با حضور شهردار و اعضاءشورای اسلامی آمل و شهردار امامزاده عبدالله درکوچه دادگستری آمل زده شد. پروفسورابراهیم صالحی عمران درحاشیه این مراسم درمصاحبه باپایگاه خبری سیده آمل؛ مشارکت طایفه […]

تحقق آروزی سنگچالی ها

باپیگیری وهمت موسسه همیاری طایفه سنگچال به میمنت ولادت امام حسین و اعیاد شعبانیه طی مراسمی کلنگ احداث مسجد این طایفه بزرگ با حضور شهردار و اعضاءشورای اسلامی آمل و شهردار امامزاده عبدالله درکوچه دادگستری آمل زده شد.

پروفسورابراهیم صالحی عمران درحاشیه این مراسم درمصاحبه باپایگاه خبری سیده آمل؛ مشارکت طایفه سنگچالی ها را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: موسسه خیریه همیاری طایفه سنگچال از سال۹۴ با خرید ۲۵۰ متر زمین دراین مکان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود را شروع کردند.

کلنگ مسجدطایفه سنگچالیها زده شد

صالحی عمران افزود: یا گذشت زمان و پیگیری مشارکت مردمی وحمایت مسئولین دولتی شهرستان امروز کلنگ این مسجد درزمینی با وسعت ۲۷۰۰ متر به زمین می خورد که امیدواریم در ادامه باهمین مشارکت هرچه زودترشاهد اتمام کار و بهره برداری از مسجد این طایفه درآمل باشیم.

وی با اشاره به اینکه طایفه سنگچال از ۲ ثروت خوب منابع انسانی و روابط اجتماعی خوب در شهرستان و استان برخورداراست، ادامه داد: در کناراین مسجد فعالیت های فرهنگی، ورزشی، هنری اجتماعی و حتی خدمات درمانی نیز درنظرگرفته شده است.

به گفته ابراهیم صالحی عمران این ۲ ثروت خوب در طایفه ما ۲ نشانه خوب نیز از خود بروز داده است که آن اعتماد بین اعضاء و شبکه سازی است که لازمه رشد و توسعه عمرانی و فرهنگی اجتماعی هرجامعه متمدنی خواهدبود و در طایفه سنگچال این موارد کاملا مشهود هست که رمز موفقیت آنها تا کنون همین بود.

تحقق آروزی سنگچالی ها

آیت الله مهدی مهدوی مازندرانی نیز با بیان اینکه یکی از آرزوهای چندین ساله این طایفه داشتن مسجد درشهرآمل بود، اظهارداشت: امروز به یاد رفتگان و گذشتگان این طایفه بخصوص ۴۶ شهید از جوانان سنگ چالیها در چنین روز و اعیاد فرخنده ماه شعبان میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل و امام سجاد(ع) این کلنگ برای بنای ساخت این مسجد به زمین می خورد که آن را به فال نیک می گیریم.

نتیجه خوب مشارکت مردم

مهدوی مازندرانی تصریح کرد: با این شرایط سخت مشارکت مردمی این طایفه بزرگ از خرید زمین وپیگیری ساخت حسینیه چلاویها تا ساخت مسجد با تلاش هیات امنای موسسه خیریه سنگ چالیها صورت گرفت که با مدیریت خوبی که شاهدآنیم با ساخت این مسجد نه تنها فعالیت های عبادی و معنوی بلکه دیگرفعالیت های اجتماعی ورزشی هنری فرهنگی و همانگونه که گفته شد حتی درمانی را نیز دنبال خواهند کرد تا باعث مباهات و سرورشوند که چنین طایفه ای به شهروندان آملی و هم وطنان خود خدمات ارزنده ای را ارائه می دهند.

تحقق آروزی سنگچالی ها
تحقق آروزی سنگچالی ها

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید