دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36567 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انقلاب ایران زمینه سازظهور در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، حضور پرشور امت همیشه در صحنه مردم شهرستان آمل در راهپیمایی دشمن ستیز گرامیداشت چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مشتی است از خروارها آراء مردمی درپای صندوقهای رای ۱۱ اسفند ماه به گفته وحدتی، وزیرخارجه اسبق آمریکا، اولبرایت اعتراف […]

انقلاب ایران زمینه سازظهور

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، حضور پرشور امت همیشه در صحنه مردم شهرستان آمل در راهپیمایی دشمن ستیز گرامیداشت چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مشتی است از خروارها آراء مردمی درپای صندوقهای رای ۱۱ اسفند ماه

به گفته وحدتی، وزیرخارجه اسبق آمریکا، اولبرایت اعتراف کرد تمام بدبختی‌های دنیا از زمانی آغاز شد که رهبرانقلاب ایران آمد و گفت«آمریکا شیطان بزرگ است»

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:دکترمحمد وحدتی بعنوان سخنران مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، با اشاره به اینکه بشریت امروز درحال خسران است، افزود: هم اکنون دریکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخ بشر زندگی می‌کنیم و بنا به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم.

مشاورامور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه حوادث امروزه به سرعت درحال وقوع است ادامه داد: تحولاتی که درطی چندین قرن قرار بود اتفاق بیافتد دردو دهه اخیر اتفاق افتاده است‌.

انقلاب ایران زمینه سازظهور

وی بااعلام اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بسترسازی برای حکومت جهانی است، اظهارداشت: تمام گرفتاری‌های بشر برای آن است که دست‌شان را از دست اهل بیت جدا کردند.

وحدتی با استنادبر آیات قرآن کریم گفت:آیات الهی بهترین نقشه راه برای زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است پس باید درست آن را فهمید و پیاده کنیم.

این سخنران درادامه بیان داشت: خداوند بربشریت منت گذاشته و رهبرمعصوم به ماعطا کردکه در کارشان اشتباهی نیست و به آنها مصونیت کامل داده تا ما را به سمت قله کمال ببرند.

مشاورامور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: پایان همه دردهای بشر با آغاز زندگی و ظهور حجت آخرالزمان (عج) ممکن می‌شود، امروزه بشریت متضرر است هر چند برترین اعمال از نگاه معصوم انتظار فرج بوده و برترین اعمال سخت‌ترین آنها است.

قدرت استکبار در جنگ نرم

مشاورامورفرهنگی ومسؤول قرارگاه جهادتبیین دروزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی باتأکید براینکه بایدملت ما بستر ساز مهمترین تحول عالم باشد، ابرازکرد: مهمترین قدرت استکبار جهانی درتحلیل‌ها قدرت رسانه‌ای و ایجاد عملیات روانی آن محسوب می‌شود که بسیار سخت‌تر و قدرتمندتر از غلبه بر قدرت تسلیحاتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملت‌ها همه دنبال نجات و تشنه آب هستند ولی ما باید به آنها بفهمانیم که مسیرشان سرآب و راه شان بن‌بست است، ادامه داد: امام امت نجات بخش است و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ نظام شاهنشاهی که حمایت همه کشورهای دنیا را به همراه داشت سرنگون شده و عزت، استواری، اقتدار و عظمت به ملت ایران بازگشت تا مردم کشورمان از حقارت و پستی دربیایند.

اعتراف شکست دشمن با پیروزی انقلاب

به گفته وحدتی، وزیرخارجه اسبق آمریکا، اولبرایت اعتراف کرد تمام بدبختی‌های دنیا از زمانی آغاز شد که رهبرانقلاب ایران آمد و گفت«آمریکا شیطان بزرگ است»

وی همچنین اضافه کرد:امروزه همه دنیا به درستی فهمیدند که آمریکا، اسرائیل، استکبار و حامیان غربی آنها شیطان بزرگ و منشأ همه انسان‌کشی و بدبختی هستند.

محقق شدن شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی امام راحل

وی با اشاره به پیام امام راحل برای گورباچف که فرمودند: «صدای شکست استخوان‌های مارکسیسم به گوش می‌آید و باید از این پس مارکسیسم را در موزه ها پیدا کرد»، یادآور شد: امروزه زمینه‌های ظهور درحال تحقق است و آمریکا قوس نزولی‌اش را آغاز کرد هر چند رهبر انقلاب فرمودند که موج نابودی ظالمان شدت گرفته و می‌رود تا ظالمان را در بشکند.

وحدتی با اعلام اینکه قدم نخست برای بسترسازی ظهور این است که ملت‌ها بفهمند ظالمان در حال چه ظلم و جنایت بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: روزگاری دین درجامعه افیون معرفی شده بود و دین را ضد علم و پیشرفت می‌دانستند ولی امام راحل همه تلاش استکبار را در مسیر بن‌بست دانسته و تنها راه نجات بشر را بر پایه دین می دانست.

آمریکا منشاء بدبختی هاست

 وی عنوان کرد: امروزه باور در ملت‌ها ایجاد شده که آمریکا و اسرائیل منشأ بدبختی هستند و ایران با کارهای بزرگ و عظیم به عنوان محور اداره جهان تلقی می‌شود.

وسعت اعتبار انقلاب اسلامی

وحدتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از سال‌های پس از پیروزی تاکنون دست به کار بزرگی زده و امروزه دین توانمندی خود را به اثبات رساند، خاطرنشان شد: همه اعتراف دارند سرعت پیشرفت علم و دانش در ایران بی ‌ظیر است پس باید در دل ملت ایجاد امید کنیم و ملت‌ها باید بدانند آمریکا شیطان بزرگ و سرچشمه همه بدبختی و مشکلات است.

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر کس به تفکر اسلام چنگ بزند شکست‌ناپذیر می‌شود، تصریح کرد:اسرائیل غاصب درنوارغزه وفلسطین انسان‌کشی خود را شدت بخشیده است ولی امروزه غزه نماد مقاومت و شجاعت مقابل صهیونیست است.

اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای

 وحدتی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار بزرگ زرین دیگر را در تاریخ پرتلألو ایران اسلامی به ثبت رساند، بیان کرد: تکلیف دیگر ما در ۱۱ اسفند ماه امسال است که باید با حضور پرشور، جهادی و انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دست به انتخاب اصلح بزنیم و سرنوشت کشورمان را دوباره به دست بگیریم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی اجانب و استکبار مبنی بر عدم حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی برای ثبت مشارکت حداقلی، گفت: مردم با حضور همیشه در صحنه و خودجوش بار دیگر سیلی محکم به اجانب می‌زنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند تا برای همیشه خار تیز و برنده بر چشم دشمنان باشند.

انقلاب ایران زمینه سازظهور
انقلاب ایران زمینه سازظهور seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید