چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34373 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحریف خطرناکتر از تحریم است مسئول بسیج رسانه مازندران: نیاز به آموزش رسانه ای نه تنها برای اصحاب رسانه که برای همه آحاد جامعه حتی مسئولین از واجبات و ضروریات جامعه امروز ماهست. بمناسبت روز بسیج رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بهمراه مسئول بسیج رسانه استان باحضور فرمانده سپاه ناحیه آمل و ریاست […]

تحریف خطرناکتر از تحریم است

مسئول بسیج رسانه مازندران: نیاز به آموزش رسانه ای نه تنها برای اصحاب رسانه که برای همه آحاد جامعه حتی مسئولین از واجبات و ضروریات جامعه امروز ماهست.

بمناسبت روز بسیج رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بهمراه مسئول بسیج رسانه استان باحضور فرمانده سپاه ناحیه آمل و ریاست اداره فرهنگ ارشاد شهرستان آمل در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان این روز را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل با گرامیداشت ایام میلاد فاطمه زهراء و روز زن همچنین روز بسیج رسانه، قرآن کریم را بعنوان رسانه مرجع نام برد و افزود: امروز یکی از رسانه هایی که می توان بعنوان مرجع از آن بهره برد و پیام وحی الهی و پیامبر را به جامعه رساند کتاب مقدس ما قرآن کریم هست.

رویکرد جنگ نوین با رسانه

به گفته عابدین داغمه چی؛ جنگ امروز جنگ رسانه با چاشنی تبلیغ و روایتگری و ادراکی است که باید رسانه ما با تولیدمحتوایی متقن و مفید همراه با رعایت اخلاق در عرصه جهاد تبیین با رسانه های معاند مقابله کنند.

تحریف خطرناکتر از تحریم است

۲۵۰ شهید در عرصه رسنه کشور

عبدالمهدی حق شناس نیز باتبریک بانوی دوعالم و ادای احترام به ۲۵۰ شهید عرصه رسانه کشور که ۲۵ تن ازآنها شهدای مازندران بودند و خبرنگار شهید دفاع مقدس غلامرضا رهبر، راوی عملیات های میادین عشق و حماسه، با درود بر تنها شهید شهرستان آمل، سعید یزدانپرست ادامه داد: امروز نقش و رسالت رسانه درنبرد با دشمن جهاد تبیین است.

تبلیغات سیاسی دشمن یا پروپاگاندا

وی با اشاره به تبلیغات سیاسی یا پروپاگاندای دشمن با همه حساسیت های رسانه ای که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد تاکید کرد: بجزحضور اصحاب رسانه در جهادتبیین و نشان دادن مسیردرست، رسانه هیچ مقابله دیگردراین نبردنخواهد داشت.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: امروز اصحاب رسانه پرچمدار و جلودار عرصه نبرد با دشمن هست.

تاکید بر آموزش همگانی سواد رسانه

حق شناس بعدسوم رسالت رسانه را در تربیت فرزندان دانست و ابراز داشت: زمانی اول خانواده و بعداز آن مدارس تربیت ساز آینده جامعه بودند، اما امروز باید گفت رسانه حتی در تغییر رفتار و تربیت فرزندان درخانواده حرف اول را می زنند که این مهم نیاز به مدیریت والدین خانه و مدرسه دارد.

وی با تاکیدبر آموزش سواد رسانه اذعان داشت: نیاز به آموزش رسانه ای نه تنها برای اصحاب رسانه که برای همه آحاد جامعه حتی مسئولین از واجبات و ضروریات جامعه امروز ماهست.

مسئول بسیج رسانه مازندران عدم سوادرسانه رابیشترین آسیب درخانواده ها و ادارات عنوان کرد وگفت: رسانه یک ابزار معمولی نیست، بلکه درکنار سایر موضوعات مهم زندگی دیده می شود که باید توفیق مطالعه و توسعه دانش رسانه ای را درکشور داشته باشیم.

تحریف خطرناکتر از تحریم است
تحریف خطرناکتر از تحریم است
seyyedeamol.ir

تحریف خطرناکتر از تحریم است

وی تحریف رسانه ای را به مراتب بدتر و خطرناکتر از تحریم های اقتصادی بیان و اضافه کرد: درمقاومت تحریم های اقتصادی می شد به گونه ای تحریم ها را دور زد، ولی در تحریف تبلیغاتی نظام سلطه با شایعه سازی و تخریب بر ذهن و روح فکری افراد جامعه کارمی کند تا به اهداف شوم خود از این طریق در کشور بیگانه که به استثمار درآوردن ملتهاست  برسد.

جهاد تبیین راهکار مبارزه عرصه تبلیغاتی

 حق شناس، مسئول بسیج رسانه استان مازندران تنها راهکار مقابله با جنگ نوین را جهاد تبیین معرفی و عنوان کرد: مسئولین با ارتقاء سواد رسانه ای خود اجازه میدان داری نقد منصفانه را به اصحاب رسانه بازکنند و درب اتاقشان برای رسانه با اخلاق و منصف باز باشد تا با این نقد به همراه پیشنهاد در ارتقاء عملکرد خود تلاش کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید