سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29813 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تجدید میثاق جامعه ورزشی آمل با شهداء انجام رساندن بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،ورزشی، آموزشی و عمرانی تا پایان هفته تربیت بدنی شهرستان آمل به گزارش واحد خبری سیده آمل: اسماعیل پهلوان ریاست اداره ورزش و جوانان آمل درآغازین روز ازهفته تربیت بدنی همراه با سروان ولی الله محمدی، مدیریت تربیت بدنی سپاه ناحیه آمل […]

تجدید میثاق جامعه ورزشی آمل با شهداء

انجام رساندن بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،ورزشی، آموزشی و عمرانی تا پایان هفته تربیت بدنی شهرستان آمل

به گزارش واحد خبری سیده آمل: اسماعیل پهلوان ریاست اداره ورزش و جوانان آمل درآغازین روز ازهفته تربیت بدنی همراه با سروان ولی الله محمدی، مدیریت تربیت بدنی سپاه ناحیه آمل و روسای هیات ورزشی و خبرنگاران حوزه ورزش جهت تجدید میثاق با شهدا در گلزارشهدای امامزاده ابراهیم (ع) حضور بهم رساندند .

اسماعیل پهلوان این اقدام را تاسی از راه و آرمانهای شهداء عنوان کرد وتصریح کرد: امیدواریم با این میثاق پیروان خوبی در ادامه راه این بزرگواران باشیم تا بتوانیم جامعه خوب،شاداب،سالم توام با فرهنگ اسلامی وفرهنگ شهادت را بین آحاد جامعه بویژه بین ورزشکاران خود نهادینه کنیم.

وی قالب برنامه های این اداره را فرهنگی اعلام کرد و افزود: دیدار با خانواده شهداء بویژه شهدای ورزشکاردر برنامه آبروی محله ، دیداراز ایثارگران بخصوص کسانیکه در حوزه ورزش کار می کنند از برنامه های این هفته خواهد بود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: اسماعیل پهلوان ریاست اداره ورزش و جوانان آمل درآغازین روز ازهفته تربیت بدنی همراه با سروان ولی الله محمدی

ریاست اداره ورزش و جوانان از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،ورزشی، آموزشی و عمرانی تا پایان هفته تربیت بدنی شهرستان آمل خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم این برنامه ها از اقبال مردم برخوردار شده و رویکرد ورزشی را در بین خانواده ها بیشتر شاهد باشیم.

تجدید میثاق جامعه ورزشی آمل با شهداء
تجدید میثاق جامعه ورزشی آمل با شهداء seyyedeamol.com

 

در ادامه این عطرافشانی ولی الله محمدی ریاست تربیت بدنی سپاه ناحیه آمل نیز با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته تربیت بدنی بیان داشت: در این هفته دیدار از خانواده شهداء و جانبازان ۷۰ درصدی ما در اولویت برنامه ها قرار دارد که بهمراه رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات ورزشی انجام خواهد گرفت.

وی همچنین از حضور گرم شهروندان آملی در مراسمات شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده تقدیر و سپاسگزاری کرد و گفت: فتوت و ایثار شهداء می تواند سرلوحه خوبی برای ورزشکاران جوان ما باشد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید