جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29807 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیریتهای ناکارآمد سبب چالش های موجود مراسم یادواره شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده در روز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) در روستای اسکی محله بخش مرکزی شهرستان آمل با سخنرانی  حجت الاسلام حمید رسایی نماینده منتخب دوره هفتم و هشتم تهران با شکوه هرچه تمامتر توسط هم محلی های خانواده شهید حاجی […]

مدیریتهای ناکارآمد سبب چالش های موجود

مراسم یادواره شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده در روز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) در روستای اسکی محله بخش مرکزی شهرستان آمل با سخنرانی  حجت الاسلام حمید رسایی نماینده منتخب دوره هفتم و هشتم تهران با شکوه هرچه تمامتر توسط هم محلی های خانواده شهید حاجی زاده برگزار شد .

به گزارش واحد خبری سیده آمل: نماینده منتخب دوره هفتم وهشتم تهران حجت الاسلام حمید رسایی در این مراسم با اشاره به انواع مدیریت، مدیریتی که رضای خدا درآن لحاظ شود را کارساز در امورات کشور دانست و افزود: اینگونه مدیریت به فکر طبقه فرو دست خواهد بود و مستضعفین و محرومین همه تفکرش و دردش مردم محروم هست که برای مشکلات مردم چاره اندیشی کند نه برای رفاه حال خودش.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ما باید تمام توجه خود را به تولیدکنندگان و قشر کشاورز داشته باشند، اظهارداشت: به حوزه تولیدات داخلی باید بیشتر از واردات توجه داشت تا امید را به تولیدکنندگانمان تزریق کنیم.

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه یک مدیر امنیت می آورد ولی یکی تهدید ودیگری آسایش و رفاه برای مردم ولی مدیری خودش اصل مشکل است، ادامه داد: نتیجه یک مدیریت می شود درجا زدن و همه جا به بن بست برمی رسد و نتیجه مدیریت دیگرپیشرفت می شود و این نشان می دهد مردم در انتخاب خود باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی همچنان اعتماد به وعده های به کدخدا را اشتباه محض دانست و عنوان کرد: نباید همه تخک مرغها را در یک سبد گذاشت ما در ۷ سال اخیرتمام دستهایمان خالی شد و تمام امیدها را به وعده های کدخدا بستیم که با کدام توافق مشکلاتمان را حل کنیم تا از باغ برجام محصولی حاصل شود و چه امید عبسی .

رسایی با استناد بر بیانات مقام معظم رهبری اینکه “سازش هزینه دارد و هزینه های داشتن چالش و مقاومت کمتر از سازش با دشمن هست” گفت: چرا مردمی را که در بحرانها بپای انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند را با وضعیت دوره امام حسن(ع) مقایسه می کنید؟ صلح امام حسن صلحی بود در راستای منافع دین که دیگر یاری هم نداشت تا دربرابردشمن بیایستد.

وی در ادامه ازدلاوریهای جوانان امروز کشور اینچنین یاد کرد : اما ملت ما هنوز هم مانند خانواده شهید حاجی زاده هستند تا پای انقلاب و ارزشهای آن بیایستند و پرچم برحق اسلام را به صاحبش برسانند.

مدیریتهای ناکارآمد سبب چالش های موجود
مدیریتهای ناکارآمد سبب چالش های موجود سثغغثیثشئخم.زخئ
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید