جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29821 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آزادی از عوامل بازدارنده جرائم خبر داد نشست خبری سرهنگ نعمت الله آزادی در اولین روز از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان آمل با اصحاب رسانه این شهرستان پیرامون عملکرد یکسال اخیر. به گزارش واحد خبری سیده آمل: نعمت الله آزادی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته ناجا عملکرد نیروهای ناجا را درشهرستان […]

آزادی از عوامل بازدارنده جرائم خبر داد

نشست خبری سرهنگ نعمت الله آزادی در اولین روز از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان آمل با اصحاب رسانه این شهرستان پیرامون عملکرد یکسال اخیر.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: نعمت الله آزادی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته ناجا عملکرد نیروهای ناجا را درشهرستان آمل در سطح استان عالی ارزیابی کرد و افزود: عزم سرکوب ارازل و اوباش در اولویت کاری ناجا هست چرا که خیلی از ناامنی های جامعه شهروندی ما توسط آنها صورت می گیرد.

وی با بیان این مطلب که ناجا هیچ تعارفی با ارازل و اوباش ندارد و در این زمینه کوتاه هم نخواهد آمد بلکه عزم خود را برای دستگیری آنها جزم نموده تصریح کرد: حتی اگر جو عمومی هم با ما همراه نباشد، اگر چه افرادی بخواهند از آب گلالود ماهیگیری کنند ما برای حفظ امنیت شهروندان آملی در تقابل با این قشر دردسرساز هستیم.

فرمانده ناجا آمل همچنین از کشف ۳۷۰ کیلو از انواع مواد مخدر در ۶ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد وگفت: بخش اعظم این مواد از محور هراز وارد شهر آمل می شود که توسط نیروهای ناجا مورد پیگیری و کشف و در نهایت دستگیری آنها می شود.

آزادی در ادامه قاچاق چوب را در اولویت جرایم اقتصادی دانست و اظهار داشت: قاچاق چوب یعنی تاراج بیت المال و به یغما بردن جنگلها که دراین رابطه ما ۱۵۰ تن چوب از اول سال تا کنون کشف و مجرمان را تحویل مقامات قضایی داده ایم که با این محاسبه چیزی معادل ۱۰۰ درصد افزایش کشف چوب را در آمل بخصوص مناطق جنگلی حوزه پاسگاه آغوزبن داشته ایم.

این فرمانده نیروی انتظامی یکی از آفت های بزرگ دیگررا درعرصه منابع طبیعی ساخت و سازهای غیرمجازعنوان وخاطر نشان کرد: با همکاری خوب دادستان کل استان و دادگستری شهرستان حتی پرونده هایی را که درسالهای قبل ابتر مانده بود قلع و قم ساخته ایم

وی با اعلام مجموع ۵۳۶ جرایم رسیده شده دراین راستا تاثیرهمکاری ارگانهای ذی ربط را بسیار حائز اهمیت خواند و بیان داشت: ۲۶۰ پرونده از طریق اطلاع رسانی جهاد کشاورزی و۲۷۶ مورد را با اطلاع رسانی راهداری، پیگیری و مراتب را با هماهنگی دادستانی کل به انجام رساندیم.

آزادی طرح های بازدارنده از جرایم سرقت را اینگونه عنوان کرد: یکی از طرح های بسیار مفید نگهبان محله بود که از تعداد ۱۶۳ نفر امسال به ۴۹۸ نفردر ورودی روستاها بخصوص ییلاقات لاریجان، جهت جلوگیری و کاهش ازسرقت منازل ییلاقی افزایش دادیم.

آزادی از عوامل بازدارنده جرائم خبر داد
آزادی از عوامل بازدارنده جرائم خبر داد

وی با بیان اینکه عملکرد ناجا در شهرستان آمل بی نظیر هست خاطر نشان کرد: ناجای آمل مانند نگینی در استان می درخشد و الحمدلله من از عملکرد نیروهای خودم رضایتمندم .

فرمانده نیروی انتظامی آمل چگونگی راه اندازی سامانه مهار را اینچنین شرح داد: ۵۲ واحد صنفی در سامانه مهارهوشمند سازی الکترونیکی شدند یعنی صاحب صنف با نصب دستگاه هوشمند درمحل کار،هرجای استان باشند می توانند با ناجای شهرستان هماهنگ بوده و محل کار خود را تحت نظر داشته درصورت بروز حادثه و یا سرقت در اسرع وقت اقدامات لازم با حضور بموقع ناجا صورت گرفته و از خسارات احتمالی جلوگیری شود.

فرمانده ناجای آمل در خصوص حوزه فضای مجازی با تاکید براینکه ۹۶ درصد از جرائم توسط پلیس ناجا پیگیری شده است ابراز داشت: ۳۲ هزار تماس تلفنی اطلاع رسانی در سامانه خدماتی ۱۱۰ ثبت شده که درجای خود فرآیند سنگینی محسوب می شود.

آزادی تعداد کلانتریهای آمل را ۱۰ قرارگاه حوزه استحفاظی از لاریجان و دشت سر، امامزاده ابراهیم و آغوزبن و داخل شهری بیان کرده وادامه داد: ۱۴۱۰ پرونده در مراکزمشاوره ای این حوزه ها مورد بررسی قرار گرفته که ۲۸۶ مورد آن بطور مسالمت آمیزمنجر به صلح شده است .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید