جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31725 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تبیین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس روزی که صدام رفت و قرارداد را پاره کرد، با پشتیبانی همه کشورها و حمایت کشورهای عرب و استکبار جهانی حمله با گمان اینکه کمتر از یک هفته ایران راتصرف می کند به کشورمان حمله کرد، شاید در ابتدا اینگونه تصور می شد که آنهاموفقیت بدست اورند، ولی […]

 تبیین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس
تبیین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس
seyyedeamol.ir

تبیین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس

روزی که صدام رفت و قرارداد را پاره کرد، با پشتیبانی همه کشورها و حمایت کشورهای عرب و استکبار جهانی حمله با گمان اینکه کمتر از یک هفته ایران راتصرف می کند به کشورمان حمله کرد، شاید در ابتدا اینگونه تصور می شد که آنهاموفقیت بدست اورند، ولی با تغییر فرماندهی کل قوا، خرمشهر ازاد شد و یکی پس از دیگری اتفاقات خوبی رقم خورد.

گزارش واحد خبری سیده آمل: جابر عسگری، فرمانده سپاه آمل در نشست خبری هفته دفاه مقدس در جمع خبرنگاران با بیان مجاهدت های رزمندگان تصریح کرد: دلاور مردانی که فصل اصلی عاشقانه ایثار را ثبت کردند، در تاریخ نامدار شدند جان هایی که خون دل خوردند و این فانوس را به صدا دراوردند.

فرمانده سپاه  با بیان اینکه اوایل انقلاب و هنگام تحمیل جنگ، ما نظام نوپایی بودیم که با ظهور انقلاب و پیروزی در جنگ بعثت مجدد اسلام را شکل دادیم، افزود: اسلامی که شاهد اقتدار آن هستیم، روزهایی که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را برای این نهال انقلاب تقدیم کردیم.

عسکری همچنین حرکت جمهوری اسلامی ایران را رو به جلو خواند و تصریح کرد: با اقتدار مسیر رو به جلویی را طی می کند، در عملیات های بزرگی مثل والفجر ۸ بزرگترین کارشناسان نظامی دنیا این عملیات را نشدنی دانستند و هنوز درگیر بررسی آن هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: بزرگانی که جوانان کم سن و سال بودند ولی به اندازه ژنرال های باتجربه اتفاقات بزرگی رقم زدند، انچه در جنگ دیدیم و در خاطرات می خوانیم در جنگ تنها بودیم، کسی با ما نبود، امروز هم با تحریم همه جانبه طرف هستیم.

فرمانده سپاه آمل هشت سال دفاع مقدس محکی برای کشورمان دانست و بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد ما ملت بزرگی هستیم ملتی که تسلیم پذیر نیست و هیچگونه ذلتی را نمی پذیریم.

جابرعسکری خاطرنشان کرد: در جنگ توان خرد سیم خاردار را نداشیم، اما جنگ به ما نشان داد باید روی پای خود بایستیم، روزی توان موشکی ما صد متر بود و در صد کیلومتری به زمین می افتاد، اما امروز موشک های نقطه زن داریم که در عین السد چشم شیر را نابود کردند.

وی با تاکید براینکه دو سال درگیر کرونا هستیم، برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس را اینگونه تبیین کرد: در وضعیت کرونایی سعی کردیم برنامه را محدود و به صورت مجازی و یا بصورت باز و محدود انجام شود.

تبیین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس

عسگری با اشاره به  ۳۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس اضافه کرد:بیش از ۳۰۰برنامه درهفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، برگزاری رژه اقتدار، افتتاح ۴ خانه محروم که تا پایان سال به ۴۲ خانه خواهد رسید. واردوی جهادی، گلنگ زنی اورژانس امامزاده عبدالله ع، ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی از دیگر برنامه ها ی امسال هفته دفاع مقدس ما می باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید