چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31719 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جذب ۱۶۵نفرحق التدریسی جدیدبه آموزش وپرورش پرداخت شهریه مدارس غیردولتی بصورت مشارکتی طبق نیازسنجی، نسبت به عملکرد وظرفیت های مدرسه محاسبه شده و بعد از راستی آزمایی ازطریق بازرسان وزارتخانه اعلام می شود. در همین رابطه دانش‌آموزان مدارس دولتی نیز به جز هزینه کتاب و بیمه مجبور به پرداخت ثبت‌نام نیستند . به گزارش واحدخبری […]

جذب ۱۶۵نفرحق التدریسی جدیدبه آموزش وپرورش

پرداخت شهریه مدارس غیردولتی بصورت مشارکتی طبق نیازسنجی، نسبت به عملکرد وظرفیت های مدرسه محاسبه شده و بعد از راستی آزمایی ازطریق بازرسان وزارتخانه اعلام می شود. در همین رابطه دانش‌آموزان مدارس دولتی نیز به جز هزینه کتاب و بیمه مجبور به پرداخت ثبت‌نام نیستند .

به گزارش واحدخبری سیده آمل: دکتر عباس مرزبند ریاست آموزش وپرورش آمل درنشست خبری که همزمان با بازگشایی مدارس با حضور معاونین آموزش وپرورش آمل ورئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمل برگزارشد، با اعلام شعار سال تحصیلی ۱۴۰۰ یا عنوان مهر شاداب ، سلامت روان و ارتقاء یادگیری اظهار داشت: با زحمات معاونین ، مدیران وهمکاران عزیز تمهیدات لازم برای بازگشائی مدرسه در سال تحصیلی جدید مهیا می باشد .

تقارن بازگشائی زنگ مهربا زنگ مقاومت هفته دفاع مقدس

مرزبند درخصوص همزمانی تقارن بازگشائی مدرسه با آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند .

۹۷ درصد از معلمان واکسن کرونا را تزریق کردند

وی با تاکید براینکه ۹۷ درصد از معلمان واکسن کرونا را تزریق کردند ابرازداشت : خوشبختانه با همکاری مرکز بهداشت آمل وبراساس اولویت معلمان توانستند واکسن کرونا را ترزیق کنند که ۳ درصد باقی مانده تا زمان بازگشایی مدرسه واکسن را ترزیق خواهند کرد .

 مدیر آموزش وپرورش آمل با اشاره به اینکه مهمترین برنامه دراولویت این اداره ساماندهی وسازماندهی نیروی انسانی درمدارس بوده است یادآورشد : ۴۰۰ نفر از معلمان درشرف بازنشستگی قرار گرفتند که با پیگیرهای فراوان ۱۷۰ نفر توانستند مجددا به سرکار باز گردند والباقی کسری نیروی انسانی با کمک اداره کل از مشمولین طرح حق جذب تامین شدند .

جذب 165نفرحق التدریسی جدیدبه آموزش وپرورش

جذب ۱۶۵نفرحق التدریسی جدیدبه آموزش وپرورش

 مرزبند خاطرنشان کرد : ۱۶۵ نفر حق التدریس جدید جذب آموزش وپرورش شدند که بیشتر خانم ها هستند .

وی اشاره کرد : ۶۵ هزارنفر از دانش آموزان درمدارس با هم برابر هستند ونسبت معلمان تعداد خانم ها بیشتر از مردان می باشند ودر اموزش ابتدائی ویژه تر هستند که ۷۵ درصد از معلمان خانم ها هستند .

۲۳ درصد دا نش آموزان درمدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند

وی گفت : ۲۳ درصد دا نش آموزان درمدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند وشهریه این دانش آموزان برحسب اینکه این مدارس کجا یا چه امکاناتی دارند، یک شهریه ثابت در نظر گرفته شده تا هنگام ثبت نام از والدینی که تمایل دارند فرزندانشان در این مدارس درس بخواند، دریافت کنند. همچنین برحسب برنامه هایی که دارند یکسری هزینه های دیگر هم از والدین می گیرند که مسلما با رضایت و اطلاع آنهاست.

وی ادامه داد: مدارس غیردولتی مطابق مصوبات شورای نظارت موظفند شهریه اصلی را در معرض دید خانواده‌ها قرار دهند و هزینه ثبت‌نام را بر اساس دستورالعمل از خانواده‌ها دریافت کنند.

تاکنون ریالی بابت سرانه دانش آموزی به حساب مدارس واریز نشده است

وی با بیان اینکه تاکنون ریالی بابت شهریه دانش آموزان به حساب مدارس واریز نشده است خاطرنشان کرد : هرگونه مشارکت برای تأمین هزینه‌های مدرسه داوطلبانه بوده و اجباری نیست و دانش‌آموزان مدارس دولتی به هیچ وجه مجبور نیستند وجهی را برای ثبت‌نام بپردازند البته به جز هزینه کتاب و بیمه.

وی همچنین  سرانه دانش آموزان در مدارس را بین ۴ تا ۵ میلیون تومان اعلام کرد

مدیر آموزش وپرورش آمل تاکید کرد: در مدارس دولتی؛ هنگام ثبت نام، دریافت هر گونه وجهی غیرقانونی است. اما بعدا مسئولان مدارس می توانند والدین را دعوت کنند و طرح های فوق برنامه‌شان مثل کلاس های فوق برنامه یا دوره های آموزشی و تفریحی و…. را برایشان مطرح کنند و در آنصورت اگر خود والدین موافق بودند؛ مدیران مدرسه می توانند هزینه این برنامه ها را از والدین دریافت کنند. البته همانطور که گفتم با رضایت کامل آنها.

۶۰ مدرسه آمل نیاز به مرمت دارند

مرزبند با اشاره به اینکه ۶۰ مدارس آمل فرسوده هستند اظهارداشت : برای نگهداری هر مدارس هزینه سنگینی دارد واگر درموقع ثبت نام پولی دریافت می شود بابت مشارکت بوده ودر مدارس هیئت امنایی شهریه ها مصوب دارد .

علوم پرورشی و ترویج قرآن کریم از اولویتهای آموزش وپرورش آمل هست

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش هیچ وقت کارهای فرهنگی وقرآنی را رها نکرده است عنوان داشت : در سال اخیر ۷۵۰ دانش آموز از یک تا ۱۵ جزء حافظ قرآن هستند و۱۵ نفر حافظ کل قرآن و۳۵ هزار دانش آموز درمسابقات فرهنگی ، هنری و بیش از ۷هزار نفر در مسابقات پژوهشی و آوایی قرآن و عترت و نماز شرکت داشتند و ۳۵ دانش آموز  حائز رتبه برتر استان شدند.

وی به موفقیت های دانش آموزان در کنکور سراسری والمپیاد گفت : امسال ۲۸ نفر دانش آموز زیر ۱۰۰۰ و۱۸۶ دانش آموز زیر ۲ هزار داشتیم وبا حمایت همه عزیزان امسال ۶ نفر از دانش آموزان در المپیاد کشوری شرکت کردند که ۲ نفر به المپیاد جهانی راه پیداکردند .

 مدیر آموزش وپرورش آمل موفقیت حوزه تولید محتوی ، کسب رتبه های برتر در تحقیق وپژوهش وکسب رتبه اول در حوزه پرورشی درمسابقات فرهنگی وهنری دراستان خبرداد .

 تامین ۹۰۰ عدد موبابل وتبلیت برای دانش آموزان نیازمند

ودرپایان درخصوص تامین ۹۰۰ عدد موبابل وتبلیت برای دانش آموزان نیازمند ومشارکت بامجمع خیرین شهرستان آمل در خصوص تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان مطالبی راعنوان داشتند

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید