پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31733 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اقتدارجمهوری اسلامی امروز زبانزد است رژه خودرویی ازمیدان صبحگاه سپاه ناحیه آمل درسطح شهر با حضور دستگاههای اجرایی دراولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ برگزار شد. امروز جمهوری اسلامی از مجموعه تجربیاتی که در ۸ سال دفاع مقدس کسب کرده به فرموده حضرت آقا ((به دنیا فهماندیم و نشان دادیم در گام دوم […]

اقتدارجمهوری اسلامی امروز زبانزد است

رژه خودرویی ازمیدان صبحگاه سپاه ناحیه آمل درسطح شهر با حضور دستگاههای اجرایی دراولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ برگزار شد.

امروز جمهوری اسلامی از مجموعه تجربیاتی که در ۸ سال دفاع مقدس کسب کرده به فرموده حضرت آقا ((به دنیا فهماندیم و نشان دادیم در گام دوم انقلاب اسلامی دنیا دوقطبی شده است که قطب دوم همان آمریکایی که مدعی کدخدایی بود، درحال اهتزار است.))

به گزارش واحد خبری سیده آمل: جابرعسکری، فرمانده سپاه ناحیه آمل در مراسم صبحگاه اولین روز از هفته دفاع مقدس، با اداء احترام به شهداء و امام شهداء .سید شهدای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت و از حضور مسئولین شهرستان، گردانهای امام علی، حوزه های خواهران و برادران، یگان ویژه تیپ مالک اشتر، نیروهای انتظامی و راهور، گروههای امداد و خدماتی در این مراسم قدردانی کرد و افزود: امروز دریک زمانی از برهه تاریخ هستیم که درگام دوم انقلاب، نهال نو پای جمهوری اسلامی ایران که درسال ۵۷ با خون شهداء آبیاری شده بود به درخت تنومندی تبدیل شده است تا همه استکبار جهانی دربرابرش سرتعظیم فرودآورند.

فرمانده سپاه آمل درادامه گفت: اگر سابق براین تهیه امکانات رفاهی و تجهیزات نظامی برایمان مشکل بود امروز دورترین نقطه وهرنقطه ای را، ما لازم بدانیم که استکبار جهانی باید جلوی جمهوری اسلامی به زانو درآید با کمترین خطای موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی از مرزهای سیاسی و امنیتی خود دفاع می کنیم.

اقتدارجمهوری اسلامی امروز زبانزد است

وی با تاکیدبه برکت خون شهداء ابراز داشت: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شد.

عسکری با بیان اینکه ما امروز به نقطه ای رسیده ایم که اگر بخواهیم از مرزهای آمریکا نیز عبور خواهیم کرد ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز بگونه ایست که اگر اراده کند سوختی را به لبنان و هر کشور مسلمان دیگر که نیاز داشته باشد می رساند و هیچ احدی نمی تواند بگوید چه می کنید.

اقتدارجمهوری اسلامی امروز زبانزد است

این فرمانده سپاه همچنین تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از مجموعه تجربیاتی که در ۸ سال دفاع مقدس کسب کرده به فرموده حضرت آقا ((به دنیا فهماندیم و نشان دادیم در گام دوم انقلاب اسلامی دنیا دوقطبی شده است که قطب دوم همان آمریکایی که مدعی کدخدایی بود، درحال اهتزار است.))

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: قطعا دنیا با یک قطب اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران درحال پیشتازی است برای زمینه سازی و راه اندازی دولت ظهور.

اقتدارجمهوری اسلامی امروز زبانزد است

نقش بسیج در عرصه های انقلاب ودفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به جایگاه رفیع بسیجیان در دوران انقلاب اظهار داشت: با حضور شما بسیجیان صحنه جنگ عوض شدو بعد از جنگ باز صحنه های سازندگی و محرومیت زدایی با حضور شما پیدا می کند.

جابر عسکری با تقدیر و دست مریزاد به بسیجیان، حضور بسیجیان درعرصه های مختلف حوادث غیر مترقبه سیل، زلزله، آتش سوزی نیز امیدوارکننده دانست و ادامه داد: حضور شما بسیجیان و مردم جان برکف خصوصا مردم شهیدپرور آمل درعصر کرونا را پررنگ دیدیم آنچنانکه لباس رزم امروز به لباس خدمت تبدیل شد و نشان دادید که بسیجی همیشه در میدان با مردم و نظام هست.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید