سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32452 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تامین بودجه اتمام پروژه های ملی با دعوت نماینده منتخب شهرستان آمل ازنائب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری تامین بودجه پروژه ملی سدمخزنی هراز و تسریع در اتمام کار به همراهی مدیرعامل شرکت آب منطقه مازندران از این پروژه بازدید بعمل آمد گزارش واحدخبری سیده آمل:علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس در بازدید از پروژه […]

تامین بودجه اتمام پروژه های ملی

با دعوت نماینده منتخب شهرستان آمل ازنائب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری تامین بودجه پروژه ملی سدمخزنی هراز و تسریع در اتمام کار به همراهی مدیرعامل شرکت آب منطقه مازندران از این پروژه بازدید بعمل آمد

گزارش واحدخبری سیده آمل:علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس در بازدید از پروژه ملی بزرگترین سد مخزنی مازندران گفت: من حرفی را که میزنم درحد توانم میزنم و عمل خواهم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری به طولانی شدن مدت زمان پروژه سد مخزنی هراز اشاره وعنوان کرد:این سدباتوجه بمدت ساخت آن می‌بایست زودتر از این به پایان می‌رسید.

تامین بودجه اتمام پروژه های ملی

نیکزاد بابیان اینکه طبق انتظار به حق مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران،برافزایش سقف بودجه‌  این پروژه ،درخواست اعتبار این سد از سوی وزارت نیرو و ریاست مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به همزمانی دو طرح جاده جایگزین و پسماند در اجرای سد هراز، می توان از چند طریق برای تامین بودجه اتمام این ۲ پروژه نیز اقدام کرد که یکی از آنها کسب بودجه از ناحیه حوادث غیرمترقبه است.

 وی همچنین افزود: با ارسال نامه‌ای به وزارت کشور مبنی براختصاص بودجه از این راه، امیدواریم با پیگیری رئیس ستاد مدیریت بحران، این بودجه تحقق یابد.

تامین بودجه اتمام پروژه های ملی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام قول مساعد برتامین اعتبار در مصوبه لایحه بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: امیدواریم برای دو پروژه جاده انحرافی و پسماند از سوی بودجه حوادث غیرمترقبه تامین شود؛ مجلس هر آن چه در توان دارد کمک می‌کند.

حل معضل زباله آمل از طریق شهردار

وی در زمینه پسماند زباله آمل گفت: در امر پسماند باید در ابتدا آنچه که در دنیا برای زباله انجام شد ما هم درکشورانجام دهیم واینکه بدنبال ساخت کارخانه‌های زباله‌سوز و تبدیل زباله از طریق کمپوست با تولید یک هزار تن زباله در کشور باشیم.

نیکزاد با تاکیدبر حل دپوی زباله در آمل بیان داشت: راهی دیگر حل موضوعات زباله این است که با درخواست شهردار آمل به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با فصلی بعنوان حل مشکلات زباله از زمینه کمک بلاعوض و یا با ارائه تسهیلات چهار درصدی به شهرداری‌ها برای رفع مشکل زباله ورود پیدا کند و مجلس نیز قول مساعد بر پیگیری لازم این موضوعات را خواهد داد.

رضاحاجی پور، نماینده منتخب آمل هم با اظهار امیدواری ابراز داشت: تا ۲۲ بهمن امسال بخشی از بدهی پیمانکار پل روگذر هزارسنگر آمل داده می شود و برای عید ۱۴۰۱ این پروژه جهت بهره برداری راه اندازی خواهد شد.

تامین بودجه اتمام پروژه های ملی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید