چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32447 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

۹ دیماه ۸۸ یادآور عملکردخواص ۹ دیماه هرسال یادآور میدان داری مردم در حفظ اتحاد و انسجام ملی هست، همان چیزی که مسئولان وقت نتوانستند با تدبیر مدیریتی صحیح برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ایثار و شهادت بجا مانده از راه شهیدان این مرز و بوم برای اعتماد سازی ملت همیشه بابصیرت درصحنه […]

۹ دیماه ۸۸ یادآور عملکردخواص

۹ دیماه هرسال یادآور میدان داری مردم در حفظ اتحاد و انسجام ملی هست، همان چیزی که مسئولان وقت نتوانستند با تدبیر مدیریتی صحیح برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ایثار و شهادت بجا مانده از راه شهیدان این مرز و بوم برای اعتماد سازی ملت همیشه بابصیرت درصحنه های سخت انقلاب الگو سازی کنند 

گزارش واحد خبری سیده آمل:سردار پاسدار احمدحق طلب، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالروز حماسه ۹ دی و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی درمصلای نماز جمعه شهرستان آمل با یادآوری داشتن بصیرت مردم انقلابی ایران در همه عرصه های سیاسی تاریخ انقلاب تصریح کرد: ۱۲سال از آن آشوب گذشت و درپی آن تحریم‌های سخت و شکننده‌ای که علیه جمهوری اسلامی اعمال و ضربه‌های سنگینی که به لحاظ سیاسی، اجتماعی و حیثیتی ونیز اقتصادی به کشور ما وارد شد، بسیار سخت و جبران ناپذیر بود که متأسفانه تاوان آن را اکنون همه ملت ایران در حال پس دادن هستند.
وی همچنین ابرازداشت:پس از پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق، قدرت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ایران درکشورهای آسیایی و اروپایی به گونه ای بود که با ایجاد اعتماد روابط دوجانبه خوبی با ایران برقرارشد اما متأسفانه بروز جریان هدفمند فتنه سال ۱۳۸۸ باعث عقب گرد کامل جامعه جهانی نسبت به جمهوری اسلامی شد.

این سردارپاسداربا تاکیدبر عملکرد بد خواص در فتنه ۸۸ اظهارداشت:حرکت سازمان یافته و دامن زدن آن توسط سران بی فکر وقت برای مردم همیشه درصحنه و کشورما گران تمام شد که جبران آن بسیار دشوار هست.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درادامه گفت: درگفتگوی بعدی هم که با سران فتنه داشتیم، آنهاحتی به اشتباهات خود نیز اعتراف و اقرار کامل کرده بودند.

۹ دیماه ۸۸ یادآور عملکردخواص
سردار حق طلب افزود: متأسفانه با یک ادعای واهی بحث تقلب در انتخابات سالم سال ۸۸ باعث بروز آشوب وفتنه شوم درکشور شد،تاکنون دراین کشور سابقه نداشت.
این مسئول حفظ ارزش‌های انقلاب تاکیدکرد: امروز کمبودها، مشکلات اقتصادی، سخت و دشواری‌هایی که بعد از گذشت ۱۲ سال مردم از آن ایام در رنج و عذاب هستند، زمینه بروز مشکلات از فتنه سال ۸۸ بوده است.
به گفته سردارحق طلب : متاسفانه هنوز سران فتنه ۸۸ طلب کارهم هستند که چرا ما ممنوع‌ التصویر هستیم، اما انتظار و درخواست همه مردم و مسئولین کشور،پیگرد قانونی مسببان فتنه سال ۸۸ بوده که باید پاسخگوی عملکردهای شوم خود باشند و نه تنها،آنها باید پاسخگو باشند بلکه باید در پیشگاه مردم اعتراف کنند و ازسیاست ایران بیرون بروند چون جای جبران نگذاشتند.

مشارکت۷۰ درصدی مردم درانتخابات۸۸
وی بابیان اینکه درحالی که مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات در این کشور به ثبت رسید عنوان کرد: این افتخاری جهانی بوده و می‌توانست برای مردم و ملت وجه آفرین باشد، ولی متأسفانه باعث بدنام کردن کشورشد.

اعتراف سران فتنه
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه یادآورشد: سران فتنه در نشست‌های خصوصی خود در سال‌های بعد به اشتباهاتشأن پی برده بودند و به نوعی همدیگر را متهم می‌کردند، بیان داشت: اما متاسفانه حاضر به اعتراف و ادعای دروغین و شایعه تقلب انتخاباتی برای پاسخگویی هزینه‌های سنگین به نظام و مردم و کشور نیستند.
پاسدار حفظ آثار انقلاب همچنین در ادامه سخنانش با اعلام اینکه در این سال‌ها خیلی از همراهان آنها مسیرخودرا ازاین گروه‌های خاص جداکردند اضافه کرد: آنها متوجه شدند که دچار چه خسران بزرگی هستند و در روز عاشورا چه هتک حرمت‌هایی شد که ناآگاهانه مسبب این بازی‌ کثیف سیاسی برعلیه امنیت کشور شدند.
سردار حق طلب خاطر نشان شد: عوام مردم درفتنه ۸۸ نشان دادند درهمه مراحل انقلاب با ولایت همراه هستند واینکه رخدادهای اتفاق افتاده درس‌های مهم برای همه ما هست تا ازآنها عبرت بگیریم و با بصیرت بدانیم در عرصه های مهم کشور در کدام صف قرار بگیریم

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید