دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35422 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود اولتیماتم سیدمحمودحسینی‌پور به دستگاههای اجرایی استان: مدیران دستگاه های اجرایی که از خبرنگاری شکایت کردند باید همین شنبه شکایت خود را پس بگیرند. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران درمراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان نوشهر بیان کرد: آگاهی بخشی حضرت زینب(س)در روایت گری واقعه عاشورامی تواندالگوی مناسبی برای قشرخبرنگارکشورباشد؛ چراکه […]

بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود

اولتیماتم سیدمحمودحسینی‌پور به دستگاههای اجرایی استان: مدیران دستگاه های اجرایی که از خبرنگاری شکایت کردند باید همین شنبه شکایت خود را پس بگیرند.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران درمراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان نوشهر بیان کرد: آگاهی بخشی حضرت زینب(س)در روایت گری واقعه عاشورامی تواندالگوی مناسبی برای قشرخبرنگارکشورباشد؛ چراکه ایشان به درستی این واقعه بزرگ را به گوش جهانیان رساندند و اگر این بانوی حماسه ساز نبود نهضت عاشورا ابتر می ماند.

به گفته حسینی پور: اگر دردفاع مقدس هم توفیقاتی داشتیم، نقش خبرنگاران در روایت گری عرصه عاشورایی آن مقطع زمانی از مظلومیت مردم عزیز ایران و انعکاس رسانه ای آنها بود تا دفاع مقدس ما به گوش جهانیان رسید.

استاندارمازندران افزود: اصحاب رسانه در ادوار مختلف انقلاب اسلامی توانستند جایگاه ممتاز استان مازندران را تبیین کنند و چالش ها و عملکرد دولت ها بدرستی از سوی خبرنگاران بیان شد.

نتایج تلاش مسئولین استان

مقام عالی دولت در مازندران با تاکیدبراینکه دغدغه خبرنگاران برای توسعه مازندران باید به گونه ای باشد که درکنار بیان عملکرد با نقد منصفانه، در هموار سازی توسعه استان بدرخشند، عنوان کرد: دردولت سیزدهم اتفاقات خوبی در مازندران رقم خورد که در دهه های اخیر بی سابقه بود، این استان بعد از سال ها به رشد اقتصادی پنج درصد رسید که این توفیق از این حیث دارای اهمیت است که در سال های گذشته رشد اقتصادی استان صفر تا یک بود.

حسینی پور با اعلام اینکه کاهش ۱۵ درصدی نرخ طلاق و افزایش بیش از ۴۲ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی، از دستاوردهای تلاش مسئولان استان بود افزود: بازگشت ۱۹۸ واحد تولیدی به چرخه تولید و جلوگیری از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی از دیگر دستاوردهای ماندگار دولت سیزدهم در استان است.

بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود

استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه، اگر بخواهیم مازندرانی بسازیم که مقصد گردشگری قرار بگیرد و قوی باشد، باید همدل باشیم، خاطرنشان شد: در۲ سال گذشته هیچ شکایتی از خبرنگاری نداشتم و از مدیران استانداری مازندران خواستم که آنان حق ندارند بخاطر انتقادی و نشر مطلبی از خبرنگار و یا اصحاب رسانه ای شکایت کنند،اگرهم مدیران دستگاه های اجرایی که از خبرنگاری شکایت کردند باید همین شنبه هفته بعد شکایت خود را پس بگیرند.

استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی

وی از افتخارآفرینی مسئولین استانی در جایگاه های کشوری می گوید: ۸۲۰ مدیر مازندرانی در تهران مسوولیت مدیرکلی و بالاتر هستند که باید از ظرفیت این مسوولان برای توسعه استان استفاده کنیم و باید با این عزیزان صحبت کنیم که این شخصیت ها چگونه می توان برای توسعه دیار خودشان کمک کنند.

حسینی پور بیان داشت: ما هیچ راهی جز پرداختن به مسئله توسعه نداریم، این مردم و مسوولان مازندران هستند که باید به فکر آینده خودشان باشند و باید در این شرایط اقتصادی برای توسعه اقتصاد این دیار در تکاپو باشیم.

 استاندار مازندران ادامه داد: از رسانه های بزرگ استان توقع داریم که نقش خودشان را با آدرس دهی و ریل گذاری درست برای توسعه استان ایفا کنند.

اولویت استان

حسینی پور متذکرشد: اولویت استان توسعه اقتصادی است، این دیار دارای سه بندر مهم است که ظرفیت صادرات آن به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده که این رقم قابل توجه نیست و یک ضعف اساسی داریم و رسانه ها سهم قابل توجهی در توسعه استان دارند و باید برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی، خبرنگاران با تحلیل درست در کنار مردم باشند.

وی همچنین افزود: آن چیزی که بسیار مهم و دارای اهمیت هست صادرات است که به واسطه گستاخی و عهد شکنی های کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای، دولت سیزدهم ریل گذاری تبادل تجاری را تغییر داد و از نگاه غرب فاصله گرفت و دیپلماسی منطقه ای، همسایگی و کشورهای مختلف جهان را این دولت دنبال کرد.

وی تصریح کرد: سوآپ نفتی نکا که تا تهران لوله کشی شده باردیگر بعد از ۱۲ سال فعال شد و دولت قبل این سوآپ نفتی را مسدود کرده بود و فعال نبود که با عزم دولت سیزدهم این سوآپ فعال شد.

بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود
بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود
seyyedeamol.ir

مقام عالی دولت در مازندران گفت: ۱۲۰ قلم کالای کشور در مازندران تولید می‌شود و اولین هواپیمای کارگوی مازندران دیوار چین را درنوردید و اولین محموله مرکبات مازندران سال گذشته به کشور چین صادر شد و مجوزهای بهداشتی این کشور اخذ شد و امسال هم آماده ایم که مرکبات مردم استان را صادر کنیم.

دستاورد توریسم به مازندران

حسینی پور زائران خارجی امام رضا(ع) برای گردشگری به مازندران را از دستاوردهای خوب اقتصادی معرفی و اذعان داشت: سالانه پنج میلیون مسافر خارجی به مشهد مقدس می آیند و مذاکره کردیم که ۲۰ درصد این گردشگران خارجی به مازندران بیایند و مسوولان خراسان رضوی موافقت کردند و باچندین هتل در استان مذاکره شده است.

وی با بیان اینکه باید برای توسعه استان خبرنگاران و مسوولان مطالبه گری کنند، افزود: برای توسعه استان خبرنگاران ایده پردازی کنند و در ریل گذاری ها به کمک مسوولان بیایند.

انتظارات حسینی پور از اصحاب رسانه

وی خاطر نشان کرد: انتظاری که از لشکر بزرگ اطلاع رسانی دراستان یعنی شما خبرنگاران داریم این است که برای تبیین دستاوردهای دولت به اصحاب رسانه دل خوش کرده ایم و به طور حتم شما عزیزان برای آگاهی بخشی توسعه این دیار نقش ممتازی دارید.

 حسینی پور رمز موفقیت مسئولان یک استان را وحدت رویه دانست و اظهار داشت: از مازندران باید صدای وحدت به گوش برسد و نباید افتراق داشته باشیم و اگر یک استانی به پیشرفت رسیده دلیلش آن است که مسوولان و مردم آن وحدت داشتند.

تذکر استاندار مازندران به مدیران درآستانه انتخابات

نماینده دولت در مازندران تاکید کرد: برگزاری انتخابات بهانه‌ای برای توقف فعالیت‌های مدیران نباشد تذکر می دهم که به بهانه انتخابات نباید مسیر توسعه استان با کُندی پیش برود و باید همه با تمام قدرت برای توسعه این دیار تلاش کنند

مازندران درلیست منطقه آزاد

 وی به تصویب منطقه آزاد مازندران با تلاش دولت و مجلس اشاره و اذعان کرد: مزایای اجرای این طرح برای این استان که هم مرز با پنج کشور است و این اتفاق مبارک افتاد و در ریل گذاری توسعه دیار علوی مازندران منطقه آزاد مازندران به تصویب رسید تا با این طرح به رشد اقتصادی سرشار برسیم.

سهمیه اربعینی استاندار

 حسینی پور درپایان با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی وعده سهمیه زیارت آقااباعبدالله را به تعداد ۵۰۰ خبرنگار داد.

قابل به ذکر است در این مراسم از آغاز ۲ جشنواره مطبوعاتی امید و ابوذر در استان رونمایی شد.

بدون خبرنگاران لحظات ماندگارنمیشود
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید